Lapsi ei saa tulla enää meille
Jännää. Kaverin lapsi oli meillä ekaa kertaa sunnuntaina kylässä. Kaikki meni hyvin. Lapsi oli kysynyt kaverilta uudestaan eilen, että voisiko tulla meille, niin kaveri oli sanonut:" Äiti ei päästä mua enää."
Miksi? Eivät riidelleet, sai ruokaa ja kaikki meni hyvin..
Ajatteleekohan äiti etten jaksa ottaa, kun aiemmin olen pari kertaa joutunut kieltämään lasta tulemasta meille, kun on ollut menoa..
Kommentit (34)
Mä olen joskus kieltänyt lastani menemästä yhteen curling-perheeseen. Suunnilleen saman ikäisenä. Äiti ei ymmärtänyt miten lapsia kasvatetaan. Heidän pikku prinsessansa oli sietämätön primadonna. Koskaan heillä ei ollut riitaa, mutta primadonna määräsi kaiken. Ajattelin parin kerran jälkeen, että olkoot.
Veljeni kailotti suureen ääneen päiväkodissa, että äiti ja isä juovat viinaa kaiket päivät. Onneksi oli tutut tädit hoitajina, koska tuo ei ollut totta. Olisi pian sossutädit olleet oven takana. Mistä lie oli moista keksinyt :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:16"]Siis oli sunnuntaina kylässä ja keskiviikkona kärtettiin uudestaan kylään?
[/quote
Niin asuvat aika naapurissa. -ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:16"]
Siis oli sunnuntaina kylässä ja keskiviikkona kärtettiin uudestaan kylään?
[/quote]
Hmmm, mitäs omituista tässä on? Kyllä mun lapsella on ollut sama lapsi leikkimässä monenakin peräkkäisenä päivänä, tosin on ollut kyse aina naapururston lapsesta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:44"]Ihan hyvä.
[/quote]
Mikä?
Mäkin veikkaan, että se lapsi on käsittänyt kyläkutsun koskevan konkreettisesti sitä päivää, jolloin kutsu on esitetty, ja ajankohta on ollut liian myöhäinen. Vai kulkiko se lapsi sunnuntaina itsekseen kotiin Ap:n kotoa? Mietin vaan, että jos lapsi olikin lähtenyt johonkin vielä haahuilemaan eikä tullut kotiin sovittuun aikaan, niin äitinsä oli varmasti ollut huolestunut ja saattanut sanoa, että nyt on kyläilyt vähäksi aikaa kyläilty...?
Entä jos lapsi on kotona ollut tuhma ja äiti sanonut:" no niin Pirjo-Petteri, et pääse enää Niko-Janican luokse kun et osaa käyttäytyä" siis uhannut kieltää jonkun kivan jutun jos lapsi tehnyt tuhmuuksia.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:53"]Mäkin veikkaan, että se lapsi on käsittänyt kyläkutsun koskevan konkreettisesti sitä päivää, jolloin kutsu on esitetty, ja ajankohta on ollut liian myöhäinen. Vai kulkiko se lapsi sunnuntaina itsekseen kotiin Ap:n kotoa? Mietin vaan, että jos lapsi olikin lähtenyt johonkin vielä haahuilemaan eikä tullut kotiin sovittuun aikaan, niin äitinsä oli varmasti ollut huolestunut ja saattanut sanoa, että nyt on kyläilyt vähäksi aikaa kyläilty...?
[/quote
Ei kun äiti kävi hakemassa hänet. -ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:53"]Entä jos lapsi on kotona ollut tuhma ja äiti sanonut:" no niin Pirjo-Petteri, et pääse enää Niko-Janican luokse kun et osaa käyttäytyä" siis uhannut kieltää jonkun kivan jutun jos lapsi tehnyt tuhmuuksia.
[/quote]
Tuota veikkaan minäkin :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:11"]
No meilläkin 5-vuotias sanoo, ettei saa päiväkodissa ikinä ruokaa ja että aikuiset vaan saa syödä. En ihan usko.
[/quote]
Meidän samanikäinen sanoo, että lapsille tarjotaan päiväkodissa pelkkiä lautasia. Tästä johtuen hänen mahansa on täynnä lasinsirpaleita.