Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on niin heikkona ujoihin, luonnonkauniisiin naisiin?

Vierailija
04.12.2020 |

Vaikka on muunkinlaisia naisia

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne aloitetaan jatkuvasti näitä "miksi miehet ovat niin heikkona x:n, y:n ja z:n kaltaisiin naisiin?"-keskusteluita?

Miehiltä löytyy hyvin erilaisia naismakuja, ei ole mitään yhtä naistyyppiä johon kaikki miehet ihastuisivat. Jos tuttavapiirissäsi pari miestä on ollut kiinnostunut samasta naisesta niin se ei tarkoita, että kaikki miehet olisivat hänestä kiinnostuneita. Mutta varmaan nyrkkisääntönä voisi pitää, että miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti itsensä kaltaisista naisista - ujommat ja hiljaisemmat miehet ujoista ja hiljaisemmista naisista, sosiaalisesti taitavat ekstroverttimiehet niistä puheliaammista naisista, urheilulliset miehet urheilullisista naisista, nörttimiehet nörttinaisista jne. Jokainen nainen löytää varmasti kaltaisensa miehen, joka hänestä kiinnostuu!

Ei. Miehet ovat kiinnostuneita mielestään kauniista naisista. Nörttimiehet voivat aivan hyvin olla kiinnostuneita jostain ihan muusta kuin nörttinaisesta. Emme ole naisia. M34

Näin naisena täytyy myös todeta, että mitä ilmeisimmin ujot miehet kiinnostuvat voimakasluonteisista naisista eivätkä ymmärrä, että me syömme heikäläisiä aamupalaksi. Ainakin minun perässäni alkaa aina juosta koiranpennun lailla työpaikan nörttilapanen.

Naisetkaan ei muuten yleensä halua itsensä kaltaista kumppania, mitä luonteeseen tulee. Arvomaailmalta samanlaisen ehkä.

Voimakasluonteinen nainen = kuulantyöntäjä, möreä ääni, kova ryyppäämään, Kouvolatukka..?

Vierailija
62/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne aloitetaan jatkuvasti näitä "miksi miehet ovat niin heikkona x:n, y:n ja z:n kaltaisiin naisiin?"-keskusteluita?

Miehiltä löytyy hyvin erilaisia naismakuja, ei ole mitään yhtä naistyyppiä johon kaikki miehet ihastuisivat. Jos tuttavapiirissäsi pari miestä on ollut kiinnostunut samasta naisesta niin se ei tarkoita, että kaikki miehet olisivat hänestä kiinnostuneita. Mutta varmaan nyrkkisääntönä voisi pitää, että miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti itsensä kaltaisista naisista - ujommat ja hiljaisemmat miehet ujoista ja hiljaisemmista naisista, sosiaalisesti taitavat ekstroverttimiehet niistä puheliaammista naisista, urheilulliset miehet urheilullisista naisista, nörttimiehet nörttinaisista jne. Jokainen nainen löytää varmasti kaltaisensa miehen, joka hänestä kiinnostuu!

Hah, pakko todeta omien kokemusteni pohjalta että tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Minua on tullut arkielämässä pokaamaan miehiä ihan laidasta laitaan, suurin osa sellaisia jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen. En tosiaan ole naispuolinen vastine juntisti pukeutuvasta nörttimiehestä, hevarista enkä salkkumiehestä, mutta niin vaan esimerkiksi tällaiset ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Nörttejä on tainnut olla eniten.

Ovatko nuo kaikki miehet olleet sinusta parisuhdemielessä kiinnostuneita vai halunneet vain seksiä? Seksiin tuo ei tietenkään päde vaan kyse oli millaisen naisen mies haluaa parisuhteeseen, siis kun puhutaan oikeasta sitoutumisesta ja mahdollisesti perheen perustamisesta.

Kyllä minuakin on vaikka millaiset miehet yrittäneet seksiin pokata, mutta parisuhteeseen kelpaan vain tietynlaisille miehille. Olen ujo ja hiljainen hiirulainen, joten ne porukan sosiaalisesti taitavimmat supliikkimiehet eivät todellakaan halua kanssani parisuhteeseen, koska kokevat minut liian tylsänä ja/tai vaikeana persoonana. Jostain syystä myöskään kovin vähä-älyiset miehet eivät minusta kiinnostu, ehkä siksi että tuntuvat kiinnostuvan yleensä melko pinnallisista piirteistä naisissa enkä satu olemaan mikään seksikäs ig-beibi. Kaikkia miehiä, jotka ovat olleet minusta ihan parisuhdemielessä kiinnostuneita on yhdistäneet ominaisuudet rauhallinen, enemmän hiljainen kuin puhelias ja fiksu - samat ominaisuudet jotka itseltänikin löytyvät.

Sen verran mitä osaan ihmisiä lukea niin nuo miehet eivät vaikuttaneet yhtään sellaisilta jotka olisivat vain seksin perässä, lähestymistapa on ollut toisenlainen. Myöskään tilanteet joissa ovat tulleet pokaamaan ovat olleet ehkä hieman epätyypillisiä seksinhakijoille, ei siis ollut kyse mistään baarista tai tinderistä. Mutta eihän sekään tietenkään mahdottomuus ole, varmuudella en voi tietää kun ei kiinnostanut ottaa selvää. Nuo miehet ovat siis olleet minulle entuudestaan täysin tuntemattomia, joten mahdollisen samankaltaisen luonteeni takia he eivät ole lähestyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on nykyajan luonnollinen nainen?

Vierailija
64/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös turha kuvitella että pelkkä ujous tekee naisista (tai miehistä) välttämättä nöyriä ja taipuisia - itse olen ujo (en osaa heti toimia uudenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa, mutta jossain vaiheessa toistuvat sosiaaliset tilanteet lakkaavat olemasta uusia), vaan en arka tai pelokas, ja olen vielä aika teräväkielinenkin (se varmaan johtuu rintavuudesta, pieni räväkkyyden siemen).

Vierailija
65/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet ovat kiinnostuneita mielestään kauniista naisista. Nörttimiehet voivat aivan hyvin olla kiinnostuneita jostain ihan muusta kuin nörttinaisesta. Emme ole naisia. M34

Näin naisena täytyy myös todeta, että mitä ilmeisimmin ujot miehet kiinnostuvat voimakasluonteisista naisista eivätkä ymmärrä, että me syömme heikäläisiä aamupalaksi. Ainakin minun perässäni alkaa aina juosta koiranpennun lailla työpaikan nörttilapanen.

Naisetkaan ei muuten yleensä halua itsensä kaltaista kumppania, mitä luonteeseen tulee. Arvomaailmalta samanlaisen ehkä.

Voimakasluonteinen nainen = kuulantyöntäjä, möreä ääni, kova ryyppäämään, Kouvolatukka..?

Yhdistelmä:

Vierailija
66/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, ja varsinkin jos on vielä lapsenomaisen viaton, nainen herättää miehissä saalistushalua. Ystäväni on tällainen ja vielä nelikymppisenäkin saa jatkuvasti kimppuunsa miehiä. Näin on vaikka hän ei olisi vaihtanut niiden kanssa sanaakaan, vaistoavat hänen olemuksestaan sen.

Vierailija
67/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko ujo, mutta minua lähestyvät kaikista eniten ns. alfamiehet. Puheidensa perusteella siksi, että olen saalis, haaste, herätän suojeluhalua ja vaikutan siveältä eli a lady in the street and freak in the sheets.

Vierailija
68/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Nainen ei saisi olla voimakasluontoinen ja tähän ominaisuuteen kuvitellaan yhdistyvän kaikenlaista epämiellyttävänä pidettyä ominaisuutta kuten vaikka ryyppääminen. Voimakasluonteiseen mieheen ei tällaisia yhdistetä.

Voimakasluontoinen nainen ei anna miehen kävellä ylitseen. Hän pitää rajoistaan ja periaatteistaan kiinni eikä kestä, siedä ja anna periksi kuten naisten odotetaan jatkuvasti tekevän.

Vierailija
69/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Nainen ei saisi olla voimakasluontoinen ja tähän ominaisuuteen kuvitellaan yhdistyvän kaikenlaista epämiellyttävänä pidettyä ominaisuutta kuten vaikka ryyppääminen. Voimakasluonteiseen mieheen ei tällaisia yhdistetä.

Voimakasluontoinen nainen ei anna miehen kävellä ylitseen. Hän pitää rajoistaan ja periaatteistaan kiinni eikä kestä, siedä ja anna periksi kuten naisten odotetaan jatkuvasti tekevän.

Miesten ihanteet kuulostaa 50-luvun ihanteilta. Luonnetta pitää olla sopivasti, ei kuitenkaan liikaa ja juoda saa miehen seurassa sivistyneesti. Äänenpainon täytyy säilyä heleänä ettei miesten lasinen ego mene rikki.

Vierailija
70/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, minua kyllä pidetään lähinnä tylsänä. No kauneuskin toki katsojan silmissä mutta aika perusnätti omasta mielestä

Vierailija
71/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, pakko todeta omien kokemusteni pohjalta että tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Minua on tullut arkielämässä pokaamaan miehiä ihan laidasta laitaan, suurin osa sellaisia jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen. En tosiaan ole naispuolinen vastine juntisti pukeutuvasta nörttimiehestä, hevarista enkä salkkumiehestä, mutta niin vaan esimerkiksi tällaiset ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Nörttejä on tainnut olla eniten.

Itse olen nörttinainen ja mua ovat lähestyneet lähinnä pelimiehet ja tavikset. Nörttimiehet eivät ole koskaan kiinnostuneet seurastani.

T. Ujo hissukkanörttinainen

Mulle on kyllä täys mysteeri mitä ne nörttimiehet oikein naisesta hakevat ja miksi ovat kiinnostuneet minusta. Itse en siis ole nörtti enkä näytä päällepäin sellaiselta, mutta silti jostain syystä tunnun noihin vetoavan. Luulisi että etsisivät kaltaistaan seuraa, voisi löytyä jotain puheenaiheitakin.

T: Se kenelle vastasit

Vierailija
72/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se MGTOW-vouhotus on pelkkä vitsi ja miehet eivät oikeasti etsi "alfanaarasta", joka on voimakkaasti meikattu ja ahkerasti punttisalilla treenattu.

Miehiä kiinnostaa (ja kiihottaa) täysin tavallinen naapurintyttö, joka on ujo ja luonnonkaunis. Siis juuri sellainen "betanaaras" mikä ei MGTOW-miehille kelpaa.  

Kokemukseni mukaan ihan jokainen mies viehättyy noista drag-meikatuista bimbonaisista, ihan jokainen. Kun ovat sitten joko heitä polkeneet tai saaneet pakit kääntävät katseensa siihen ujoon ja kunnolliseen "naapurintyttöön". Siinä vaan semmoinen homma että se naapurintyttö on sivusta katsellut tuota menoa ja huomannut aikoja sitten että kelpaa viimeisenä, vasta sitten kun mies on kyllästynyt draamakuningattariin keille ovat jo lapsia tehneet. Ujo nainen ei tarkoita heikkoa tai alistuvaa, on todella väärin olettaa edes sellaista.

73/74 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska net näyttää vielä aamullakin samalta..

Vierailija
74/74 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että useimmat "Miksi"-aloitukset sisältävät epätoden olettaman heti seuraavissa sanoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi