Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on niin heikkona ujoihin, luonnonkauniisiin naisiin?

Vierailija
04.12.2020 |

Vaikka on muunkinlaisia naisia

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä luonnonkauniit tytöt eivät ole niin pelottavia kuin nämä kardashianeja jäljittelevät meikki/silikoni likat.

Vierailija
42/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ujoudesta riipu vaan täysin siitä minkä kokoinen nainen on. Paras on lyhyt ja alipainen nainen - mitä laihempi ja lyhyempi sen parempi. Ei minua ujoa naista kukaan halua, koska en ole alipainoinen.

No ei pituudella niin paljoa väliä ole kunhan ei ole yli 160cm, mutta siinä olet oikeassa, että kyllä naisen pitää hyvin laiha olla. Itsekin huomannut, että alipainoiset naiset ovat kauneinta maailmassa, etenkin jos naisella ei ole rintoja. Uskon, että suurin osa miehistä on samaa mieltä kanssani. Tuollaiset naiset on suorastaan harvinaisuuksia, mutta oikeita aarteita.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannalla dyynien keskellä on vain niin mukavampaa?

omenia ja päärynöitä puussa?

Vierailija
44/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ujot tytöt eivät tykkää elää pintaliitoelämää näkyen ja kuuluen korkealla profiililla, vaan ottaa rauhassa oman kullan kanssa.

Vierailija
45/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se MGTOW-vouhotus on pelkkä vitsi ja miehet eivät oikeasti etsi "alfanaarasta", joka on voimakkaasti meikattu ja ahkerasti punttisalilla treenattu.

Miehiä kiinnostaa (ja kiihottaa) täysin tavallinen naapurintyttö, joka on ujo ja luonnonkaunis. Siis juuri sellainen "betanaaras" mikä ei MGTOW-miehille kelpaa.  

Vierailija
46/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne aloitetaan jatkuvasti näitä "miksi miehet ovat niin heikkona x:n, y:n ja z:n kaltaisiin naisiin?"-keskusteluita?

Miehiltä löytyy hyvin erilaisia naismakuja, ei ole mitään yhtä naistyyppiä johon kaikki miehet ihastuisivat. Jos tuttavapiirissäsi pari miestä on ollut kiinnostunut samasta naisesta niin se ei tarkoita, että kaikki miehet olisivat hänestä kiinnostuneita. Mutta varmaan nyrkkisääntönä voisi pitää, että miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti itsensä kaltaisista naisista - ujommat ja hiljaisemmat miehet ujoista ja hiljaisemmista naisista, sosiaalisesti taitavat ekstroverttimiehet niistä puheliaammista naisista, urheilulliset miehet urheilullisista naisista, nörttimiehet nörttinaisista jne. Jokainen nainen löytää varmasti kaltaisensa miehen, joka hänestä kiinnostuu!

Hah, pakko todeta omien kokemusteni pohjalta että tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Minua on tullut arkielämässä pokaamaan miehiä ihan laidasta laitaan, suurin osa sellaisia jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen. En tosiaan ole naispuolinen vastine juntisti pukeutuvasta nörttimiehestä, hevarista enkä salkkumiehestä, mutta niin vaan esimerkiksi tällaiset ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Nörttejä on tainnut olla eniten.

Vierailija
47/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä luonnonkauniit tytöt eivät ole niin pelottavia kuin nämä kardashianeja jäljittelevät meikki/silikoni likat.

Tuosta kun korvaa "pelottavia" sanoilla "vastenmielisiä tai tyhmiä" niin ollaan jäljillä.

Vierailija
48/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä ylimeikattuihin lehmiin joilla on täytteillä muotoiltu huulista pillu keskelle naamaa jos voi saada aidosti kauniin naisen. 

Tarkoittaako luonnonkaunis siis hillitymmin meikkaavaa, joka ei ole tehnyt kauneuskirurgisia operaatioita? Eli siis luonnonkaunis voi olla meikattu, kunhan ei ole vetänyt meikkiä överiksi?

Jos on syntynyt hillitty meikki naamalla niin sitten se on luonnollista ja luonnonkaunista, muuten ei.

Kiitos selkeästä vastauksesta. Eli toisin sanoen luonnonkaunis ei laittaudu. 

Vai onko ainoastaan meikki sellaista laittautumista, joka mitätöi luonnonkauneuden? Eli onko jotain laittautumista, jota luonnonkaunis ihminen kuitenkin voi tehdä ilman, että häntä ei enää pidetä luonnonkauniina?

Olisko muuten esim. tunnetuista henkilöistä antaa jotain esimerkkiä luonnonkauniista naisesta? Se auttaisi vähän konkretisoimaan tätä asiaa.

Voi siistiä ja huolitella kaiken sen mitä luonnostaan on. Esimerkiksi hiukset voi kammata ja föönata kunhan ei työnnä niihin mitään kemikaaleja.

Vierailija
49/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se järjen juoksusta kertoo paljonkin jos pitää oma naama pakkeloida piiloon ja ottaa kaikenlaisia keinotekoisia täytteitä vaikka minne. Ei ole pelkästään ulkonäkökysymys.

Vierailija
50/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Amanda Harkimo olisi todella kaunis nainen ilman kumitissejä ja meikkiä.

Vierailija
51/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kiinnostuneita otsikossa mainituista naisista oikeasti. Miehet tykkäävät sosiaalisista, isotissisistä, meikatuista extroverttinaisista eniten.

Vierailija
52/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne aloitetaan jatkuvasti näitä "miksi miehet ovat niin heikkona x:n, y:n ja z:n kaltaisiin naisiin?"-keskusteluita?

Miehiltä löytyy hyvin erilaisia naismakuja, ei ole mitään yhtä naistyyppiä johon kaikki miehet ihastuisivat. Jos tuttavapiirissäsi pari miestä on ollut kiinnostunut samasta naisesta niin se ei tarkoita, että kaikki miehet olisivat hänestä kiinnostuneita. Mutta varmaan nyrkkisääntönä voisi pitää, että miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti itsensä kaltaisista naisista - ujommat ja hiljaisemmat miehet ujoista ja hiljaisemmista naisista, sosiaalisesti taitavat ekstroverttimiehet niistä puheliaammista naisista, urheilulliset miehet urheilullisista naisista, nörttimiehet nörttinaisista jne. Jokainen nainen löytää varmasti kaltaisensa miehen, joka hänestä kiinnostuu!

Hah, pakko todeta omien kokemusteni pohjalta että tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Minua on tullut arkielämässä pokaamaan miehiä ihan laidasta laitaan, suurin osa sellaisia jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin mitä itse olen. En tosiaan ole naispuolinen vastine juntisti pukeutuvasta nörttimiehestä, hevarista enkä salkkumiehestä, mutta niin vaan esimerkiksi tällaiset ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta. Nörttejä on tainnut olla eniten.

Itse olen nörttinainen ja mua ovat lähestyneet lähinnä pelimiehet ja tavikset. Nörttimiehet eivät ole koskaan kiinnostuneet seurastani.

T. Ujo hissukkanörttinainen

Vierailija
53/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joudun työni puolesta huolehtimaan työpaikkani ihmisistä, niin erityistä huomiota saavat naiset ja varsinkin ujot naiset, koska olen miesvaltaisella huipputekniikan alalla. En ole heikkona mutta olen kyllä huomannut, että näillä ujoilla naisilla on älynsä lisäksi usein mm. briljanttia huumorintajua, joka ei ole välttämättä päässyt ennen esille.   

Siviilissä olen sitten heikkona kauniiseen naiseen, joka on älykäs ja vähän ujokin. 

Vierailija
54/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kun korvaa "pelottavia" sanoilla "vastenmielisiä tai tyhmiä" niin ollaan jäljillä.

Ei Kardashianeissa ole muuta vikaa kuin että tykkäävät BBC:stä. Ja tietty mikään tavismies ei noissa piireissä paljoa uiskentele.

Vierailija
55/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että ihan yhtä lailla miehet ovat heikkona luonnonkauniisiin naisiin, jotka eivät ole ujoja. Se on se kauneus joka viehättää, muu on toissijaista.

Vierailija
56/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Amanda Harkimo olisi todella kaunis nainen ilman kumitissejä ja meikkiä.

Onhan se nätti kumitissiensä ja maaliensakin kanssa, mutta sekin tykkää BBC:stä!

Vierailija
57/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä ylimeikattuihin lehmiin joilla on täytteillä muotoiltu huulista pillu keskelle naamaa jos voi saada aidosti kauniin naisen. 

Tarkoittaako luonnonkaunis siis hillitymmin meikkaavaa, joka ei ole tehnyt kauneuskirurgisia operaatioita? Eli siis luonnonkaunis voi olla meikattu, kunhan ei ole vetänyt meikkiä överiksi?

Jos on syntynyt hillitty meikki naamalla niin sitten se on luonnollista ja luonnonkaunista, muuten ei.

Kiitos selkeästä vastauksesta. Eli toisin sanoen luonnonkaunis ei laittaudu. 

Vai onko ainoastaan meikki sellaista laittautumista, joka mitätöi luonnonkauneuden? Eli onko jotain laittautumista, jota luonnonkaunis ihminen kuitenkin voi tehdä ilman, että häntä ei enää pidetä luonnonkauniina?

Olisko muuten esim. tunnetuista henkilöistä antaa jotain esimerkkiä luonnonkauniista naisesta? Se auttaisi vähän konkretisoimaan tätä asiaa.

Voi siistiä ja huolitella kaiken sen mitä luonnostaan on. Esimerkiksi hiukset voi kammata ja föönata kunhan ei työnnä niihin mitään kemikaaleja.

Miksei kemikaaleja? Ne ovat lättänät ja tulevat silmien eteen jos ei laita jotain.

Vierailija
58/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo kaikki miehet olleet sinusta parisuhdemielessä kiinnostuneita vai halunneet vain seksiä? Seksiin tuo ei tietenkään päde vaan kyse oli millaisen naisen mies haluaa parisuhteeseen, siis kun puhutaan oikeasta sitoutumisesta ja mahdollisesti perheen perustamisesta.

Kyllä minuakin on vaikka millaiset miehet yrittäneet seksiin pokata, mutta parisuhteeseen kelpaan vain tietynlaisille miehille. Olen ujo ja hiljainen hiirulainen, joten ne porukan sosiaalisesti taitavimmat supliikkimiehet eivät todellakaan halua kanssani parisuhteeseen, koska kokevat minut liian tylsänä ja/tai vaikeana persoonana. Jostain syystä myöskään kovin vähä-älyiset miehet eivät minusta kiinnostu, ehkä siksi että tuntuvat kiinnostuvan yleensä melko pinnallisista piirteistä naisissa enkä satu olemaan mikään seksikäs ig-beibi. Kaikkia miehiä, jotka ovat olleet minusta ihan parisuhdemielessä kiinnostuneita on yhdistäneet ominaisuudet rauhallinen, enemmän hiljainen kuin puhelias ja fiksu - samat ominaisuudet jotka itseltänikin löytyvät.

Vierailija
59/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, että et ole kaunis jos on hyvä ja treenattu vartalo. Ei ne osaa tulla sinne oven taakse jonottamaan, itsekin voi tehdä aloitteita. Ujoudesta pääsee eroo siten, että lopettaa olemasta ujo. Mikä on pahinta mitä sinulle voi tapahtua jos et ujostele? Aivan, ei mitään. Ujous on yhtä turhaa kuin stressi ja stressaaminen, sen voi lopettaa koska se on täysin turhaa.

Miten niin ei ole mahdollista? Ei ruma naama kauniiksi muutu, vaikka kroppaansa kuinka treenaisi. Toki rumat naiset ovat harvassa, mutta kyllä heitäkin on olemassa ja myös hoikkia, hyväkroppaisia kasvoiltaan rumia naisia.

Vierailija
60/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Itse olen tuollainen ja vaan japanilaiset miehet tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme