Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on niin heikkona ujoihin, luonnonkauniisiin naisiin?

Vierailija
04.12.2020 |

Vaikka on muunkinlaisia naisia

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, kiltti ja valehtelematta minulla on hyvä, treenattu vartalo. En ole kaunis, mutta varmaan monen mielestä viehättävä ja kivannäköinen.

Palstan mukaan minulla pitäisi olla liuta miehiä oven takana jonottamassa, mutta ei siellä ketään näy. Satunnaisesti joku yrittää, mutta ei läheskään niin usein, mitä täällä annetaan ymmärtää. Ja väitän, että se johtuu ujoudesta, koska aidosti ujoa naista on vaikea lähestyä, eikä miehet siksi välttämättä edes osoita kiinnostusta. Miten edes puhut ujolle naiselle, kun se menee huomiosta paniikkiin? Puhelias ja sosiaalinen nainen taas on helposti lähestyttävä, siksi miehet myös kiinnostuvat heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on heikkoina milloin kehenkin. Mitä väliä.

Vierailija
24/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo, kiltti ja valehtelematta minulla on hyvä, treenattu vartalo. En ole kaunis, mutta varmaan monen mielestä viehättävä ja kivannäköinen.

Palstan mukaan minulla pitäisi olla liuta miehiä oven takana jonottamassa, mutta ei siellä ketään näy. Satunnaisesti joku yrittää, mutta ei läheskään niin usein, mitä täällä annetaan ymmärtää. Ja väitän, että se johtuu ujoudesta, koska aidosti ujoa naista on vaikea lähestyä, eikä miehet siksi välttämättä edes osoita kiinnostusta. Miten edes puhut ujolle naiselle, kun se menee huomiosta paniikkiin? Puhelias ja sosiaalinen nainen taas on helposti lähestyttävä, siksi miehet myös kiinnostuvat heistä.

Ei ole mahdollista, että et ole kaunis jos on hyvä ja treenattu vartalo. Ei ne osaa tulla sinne oven taakse jonottamaan, itsekin voi tehdä aloitteita. Ujoudesta pääsee eroo siten, että lopettaa olemasta ujo. Mikä on pahinta mitä sinulle voi tapahtua jos et ujostele? Aivan, ei mitään. Ujous on yhtä turhaa kuin stressi ja stressaaminen, sen voi lopettaa koska se on täysin turhaa.

Vierailija
25/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla ujo saattaa kellahtaa helpommin kin raavasuu. Riittaa etta mies ottaa ohjat ja kaataa sankyyn.

:(

Onneksi harva ulkopuolinen uskoisi edes mika jakorasia sita voi olla. Luulevat etta on puhtoisin pulmunen :D

Vierailija
26/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää, mitä tarkoittaa luonnonkaunis?

Vierailija
27/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mystisyys kiehtoo

Vierailija
28/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeluvaisto. Se on geeneissä.

Vierailija
29/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa ja näyttää kasvoistaan hyvältä ilman meikkiä.

Vierailija
30/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ujoudesta riipu vaan täysin siitä minkä kokoinen nainen on. Paras on lyhyt ja alipainen nainen - mitä laihempi ja lyhyempi sen parempi. Ei minua ujoa naista kukaan halua, koska en ole alipainoinen.

Vierailija
31/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä ylimeikattuihin lehmiin joilla on täytteillä muotoiltu huulista pillu keskelle naamaa jos voi saada aidosti kauniin naisen. 

Tarkoittaako luonnonkaunis siis hillitymmin meikkaavaa, joka ei ole tehnyt kauneuskirurgisia operaatioita? Eli siis luonnonkaunis voi olla meikattu, kunhan ei ole vetänyt meikkiä överiksi?

Vierailija
32/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Mullekin aika harvoin tehdään aloitteita ja silloin kun tehdään säikähdän ja olen todella jäykkä ja sitten miehet luopuu leikistä tosi nopeasti. Oikeasti tarvitsisin miehen joka jaksaa yrittää ja lämmitellä mua. Ymmärrän kuitenkin että ei voi oikein odottaa sellaista kun ei itse uskalla olla yhtään aktiivinen tai tuoda kiinnostusta ilmi.

Vierailija
33/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys, ei muunlaisia tarvitsisi olla olemassakaan.

Vierailija
34/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys, ei muunlaisia tarvitsisi olla olemassakaan.

Vierailija
35/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä ylimeikattuihin lehmiin joilla on täytteillä muotoiltu huulista pillu keskelle naamaa jos voi saada aidosti kauniin naisen. 

Tarkoittaako luonnonkaunis siis hillitymmin meikkaavaa, joka ei ole tehnyt kauneuskirurgisia operaatioita? Eli siis luonnonkaunis voi olla meikattu, kunhan ei ole vetänyt meikkiä överiksi?

Jos on syntynyt hillitty meikki naamalla niin sitten se on luonnollista ja luonnonkaunista, muuten ei.

Vierailija
36/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa ja näyttää kasvoistaan hyvältä ilman meikkiä.

Tämä kuulostaa selkeältä, Mutta onko ideana myös se, että hän myöskään ei meikkaa? Entä mitenkä hiusten värjääminen?

Vierailija
37/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on sekä isotissinen että ujo? Ihmisillä on joku sairas kuvottava mielleyhtymä, että nainen on räväkkä bímbo jos sillä sattuu olemaan isot tissit tai pyöreä kroppa. Lopettakaa noi oletuksenne kun harvoin ne osuu oikeaan.

Vierailija
38/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on syntynyt hillitty meikki naamalla niin sitten se on luonnollista ja luonnonkaunista, muuten ei.

Kiitos selkeästä vastauksesta. Eli toisin sanoen luonnonkaunis ei laittaudu. 

Vai onko ainoastaan meikki sellaista laittautumista, joka mitätöi luonnonkauneuden? Eli onko jotain laittautumista, jota luonnonkaunis ihminen kuitenkin voi tehdä ilman, että häntä ei enää pidetä luonnonkauniina?

Olisko muuten esim. tunnetuista henkilöistä antaa jotain esimerkkiä luonnonkauniista naisesta? Se auttaisi vähän konkretisoimaan tätä asiaa.

Vierailija
39/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sekä isotissinen että ujo? Ihmisillä on joku sairas kuvottava mielleyhtymä, että nainen on räväkkä bímbo jos sillä sattuu olemaan isot tissit tai pyöreä kroppa. Lopettakaa noi oletuksenne kun harvoin ne osuu oikeaan.

Ei mua ainakaan kukaan pidä mitenkään räväkkänä vaikka on isot tissit jne. Outo olettama.

Vierailija
40/74 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, että et ole kaunis jos on hyvä ja treenattu vartalo. Ei ne osaa tulla sinne oven taakse jonottamaan, itsekin voi tehdä aloitteita. Ujoudesta pääsee eroo siten, että lopettaa olemasta ujo. Mikä on pahinta mitä sinulle voi tapahtua jos et ujostele? Aivan, ei mitään. Ujous on yhtä turhaa kuin stressi ja stressaaminen, sen voi lopettaa koska se on täysin turhaa.

EI ujoudesta ihan niin helposti pääse eroon, välttämättä koskaan kokonaan, mutta ainakin sen kanssa voi oppia elämään niin, ettei se rajoita elämää. Se vaatii altistumaan tilanteille, joissa ujostelee, uudestaan ja uudestaan. Itse tätä tehneenä sanon, että kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan