Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko rikkaimurin vai pärjäätkö ilman

Vierailija
17.04.2014 |

Millaisen? Käytätkö päivittäin? Mies on sitä mieltä ettei sellaista tarvitse, mutta minä haluaisin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ilman, mutta meillä on keittiössä keskuspölynimurin rikkaluukku, johon tulee muruset ja muut roskat lakaistua keittiön lattialta. Ehkä korkeintaan eteiseen voisi hankkia varrellisen rikkaimurin jos ei aina jaksa nostaa keskuspölkkärin letkua kaapista.

Vierailija
22/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä ole ollut. Pärjäämme ilman, meillä 5-henkinen perhe. Mies hoitaa siivouksen. Mulle riittää mikrokuitliina (ilman sitä en pärjäisi). 

Asiaan ehkä vaikuttaa se, että nuorin lapsi jo 9 v., mutta ei me kyllä sitä kaivattu kun lapset oli pienempiäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:44"]

minulla on harja & kihveli (pitkävartiset). Voittavat rikkaimurin koska vaan! Toimivat aina ja harjalla on näppärä pyyhkäistä murut tai hiekat. Eivätkä edes pörise :) 

[/quote]

100 % peesi tälle! Ei oo akku tyhjä ja on älyttömän paljon nopeempaa (harja on leveämpi kuin rikkaimurin imuosa).

Ja mulla siis on kokemusta molemmista.

Vierailija
24/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:57"]

minulla on harja & kihveli (pitkävartiset). Voittavat rikkaimurin koska vaan! Toimivat aina ja harjalla on näppärä pyyhkäistä murut tai hiekat. Eivätkä edes pörise :) 

[/quote]

100 % peesi tälle! Ei oo akku tyhjä ja on älyttömän paljon nopeempaa (harja on leveämpi kuin rikkaimurin imuosa).

[/quote] Niin mullakin, mutta kyllä sitä vaan tuohon varrelliseen ennemmin tarttuu, sillä kun saa matotkin.

Vierailija
25/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:12"]

[/quote]

[/quote] Niin mullakin, mutta kyllä sitä vaan tuohon varrelliseen ennemmin tarttuu, sillä kun saa matotkin.

[/quote]

Meidän rikkaimurin akku kestää 30minsaa ja imuosa on yhtä leveä kuin tavallisessa imurissa.

Vierailija
26/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:12"]

[/quote]

[/quote]

Meidän rikkaimurin akku kestää 30minsaa ja imuosa on yhtä leveä kuin tavallisessa imurissa.

[/quote]

No joo, tässäkin keskustelussa pitäis erotella toisistaan ne tehokkaat varrelliset leveäsuulakkeiset rikkaimurit niistä pienistä surkimuksista... Noilla isommilla jo jotain tekeekin, mutta mielestäni ne pienemmät on aika tehottomia...

Vierailija
27/27 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen pärjännyt ilman, mutta tarvitsisin sellaisen! Työlästä kaivaa iso imuria aina esiin, jotta saa kaiken maailman murut siivottua keittiön lattialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi