Onko Helsingissä "leipäjonoja" vielä, missä?
Kaapit huutaa tyhjyyttään samoin kun tili :( Viikonlopun yli ehkä just selvitään jollain taikatempuilla mutta, niin, onko?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:14"]Mitä jos ei ole rahaa metrolippuun eikä ole polkupyörää, pitääkö tallustaa eestaas kaupan pullonpalautuskoneen viereisestä roskiksesta dyykatun muovikassin kanssa jotta saa leipää? En minä ainakaan pääse myllikään tai flemarille kovin helposti. Se siitä hyvinvoinnista prkl.
[/quote]
Oikeesti nälissään voit varmaa ajaa metrolla ilman lippuu
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:14"]Mitä jos ei ole rahaa metrolippuun eikä ole polkupyörää, pitääkö tallustaa eestaas kaupan pullonpalautuskoneen viereisestä roskiksesta dyykatun muovikassin kanssa jotta saa leipää? En minä ainakaan pääse myllikään tai flemarille kovin helposti. Se siitä hyvinvoinnista prkl.
[/quote]
[/quote]
Jännä miten nämä nälkäkuolemat tulee useille ihan yllätyksenä. Kaksi viikkoa syödään ja ollaan kovin tyytyväisiä, sitten yhtenä arki-iltana todetaan, että nyt tilanne on paha. Voisiko vähän suunnitella? Voisiko vähän ottaa sitä vastuuta elämästään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:48"]
[/quote]
[/quote]
Jännä miten nämä nälkäkuolemat tulee useille ihan yllätyksenä. Kaksi viikkoa syödään ja ollaan kovin tyytyväisiä, sitten yhtenä arki-iltana todetaan, että nyt tilanne on paha. Voisiko vähän suunnitella? Voisiko vähän ottaa sitä vastuuta elämästään.
[/quote]
Kaiketi se on liikaa vaadittu. Sit huudetaan yhteiskuntaa apuun
Googlaa, ei ole niin vaikeaa etsiä itse tietoa.
Hurstilla on, en muista minä päivinä ne on. Ehkä keskiviikko ja perjantai, Hesarin ja Flemarin kulmassa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:46"]Googlaa, ei ole niin vaikeaa etsiä itse tietoa.
[/quote]
Miksi en saisi kysyä täällä?
Painu v**tuun jos ei aihe kiinnosta.
Myllypurossa on myös elintarvikejakelua maanantai-, keskiviikko ja perjantaiaamuisin. VVA:n sivuilla on Nälkäisen opas, siellä on muutakin tietoa: http://www.vvary.fi/
Ja iso kiitos muille vastaajille. KIITOS <3 <3 :')
Olen nähnyt jonon usein mellunmäen kohdilla. Sieltä pitäisi kaiketi saada ruokaa. En ole tosin koskaan itse käynyt, mutta näkyy metrosta joskus aamulla. Ihan sairaan pitkä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:10"]
Olen nähnyt jonon usein mellunmäen kohdilla. Sieltä pitäisi kaiketi saada ruokaa. En ole tosin koskaan itse käynyt, mutta näkyy metrosta joskus aamulla. Ihan sairaan pitkä.
[/quote]
Siis sori... Myllypurossa juurikin eikä Mellunmäessä
Myllypurossa joskus ollut ja jakaako Hursti vielä? En ole ikinä ollut moisessa jonossa ja en mene.
Saako sieltä röökiä ja sisukkaasti kans?
ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:40"]
Kaapit huutaa tyhjyyttään samoin kun tili :( Viikonlopun yli ehkä just selvitään jollain taikatempuilla mutta, niin, onko?
[/quote]osta jauhoja, hiivaa ja tee leipää
Hurstin jono on edelleen Hesarilla, kätevästi pääsee julkisilla, jos vain on kuukausikortti tms. Käsittäkseni myös tuo Pelastusarmeijan piste on lähellä sitä, Pelastuslaitoksen kulmilla.
Heh, mulla muuten on just rasiallinen mustikoita ja 2 maustamatonta rahkajugurttia, niistä teen smoothien ja lisään vehnäleseitä = ilta-ja aamupalat. Sieniä ja riisiä löytyy = lämmin ruoka. Vähän voi tympäistä mutta ei tässä nälkään kuolla :)