Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mä oon aina se toinen nainen??

Vierailija
17.04.2014 |

Siis joiden kans miehet pettää vaimojaan/tyttöystäviään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Sini Sabotagelta.

"Ja koska mä oon toisenlainen

Ni sen takii mä olen se toinen nainen"

Problem solved.

Vierailija
2/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ehkä seksuaalisesti vetovoimainen? Tai vahva luonne, jonka kanssa monet miehet eivät välttämättä uskaltautuisi pidempään juttuun. Nössöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että suostut siihen. Oletko vähän epätoivoinen?

Vierailija
4/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alistut olemaan toinen nainen. On hyvä selvittää sen miehen siviilisääty ASAP, ja jos se on varattu niin ei varmaan kannata lähteä kilpasille vaan etsiä ihan uusi ukko.

Vierailija
5/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sä yrität alitajuisesti päästä todistamaan paremmuuttasi siitä ykkösnaisesta..

Vierailija
6/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 06:24"]

Koska alistut olemaan toinen nainen. On hyvä selvittää sen miehen siviilisääty ASAP, ja jos se on varattu niin ei varmaan kannata lähteä kilpasille vaan etsiä ihan uusi ukko.

[/quote]
Mä en todellakaan halua sekaantua niiden väliin! mutta jotenkin tää ei vaan lopu..

Vierailija
7/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:10"]

Mä en todellakaan halua sekaantua niiden väliin! mutta jotenkin tää ei vaan lopu..

[/quote]

No ei kai se lopukaan jos et sinä lopeta sitä! Ota vähän vastuuta itsestäsi nainen. 

Vierailija
8/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 06:24"]

[/quote]

[/quote]

Miten sitten päädyt tuollaisiin suhteisiin?

Vierailija
9/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuuden sijaan veikkaan että susta huokuu sellaista energiaa, että sulle voi tehdä niin. Tosiaan ota ITSE vastuu omasta elämästäsi. Siihen kuuluu se että kieltäytyy itselleen huonoista vaihtoehdoista. Ihan ITSE. Suurelle osalle miehistä kelpaa helppo ja vaivaton kakkosnainen. Arvosta itseäsi sen sijaan että olisit se mukava virkistys ilman rakkautta. Rakkaus tarkoittaa sitä että haluaa toiselle hyvää. Jos mies rakastaa sua, ei hän halua että sä olet hätävara ja kakkonen. kakkosnaista pitävät miettivät kuitenkin 99% vain itseään.

Vierailija
10/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa olla se toinen nainen. Ei nuorena todellakaan kiinnostanut mikään vakituinen suhde. Naimisissaolevat miehet ovat helppoja nakkeja, kun kotona odottaa natkuttava ja vaativa eukko.

Heidän kanssaan oli hauskaa ja varattu mies osasi arvostaa aina toista suhdettaan. Sai hiukan huokaisutaukoa paskaan elämäänsä.

Mieluummin harrastin lyhkäisiä suhteita varattujen miesten kanssa, kuin vapaiden, jotka halusivat seurustella.

Vierailija
11/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan syynä siihen, että ajaudut suhteisiin tietämättä kumppanin taustaa? Onko sinulla liian kiire, että et ehdi valikoida pois varattuja?

Vain sinä itse voit lopettaa sen sillä, että ensin varmistat, että toinen on vapaa. Mutta kun se ei sitten ehkä haluakaan sinua  toista kertaa ...  Niin, mikä onkaan vaihtoehto? Moni nainen on mieluummin ihan kokonaan ilman miestä kuin kakkosnainen.

Vierailija
12/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun kakkosnainen. Ei ole mitään ykkösiä ja kakkosia, typerät lehmät.

Vierailija
13/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:09"]

Minusta oli ihanaa olla se toinen nainen. Ei nuorena todellakaan kiinnostanut mikään vakituinen suhde. Naimisissaolevat miehet ovat helppoja nakkeja, kun kotona odottaa natkuttava ja vaativa eukko.

Heidän kanssaan oli hauskaa ja varattu mies osasi arvostaa aina toista suhdettaan. Sai hiukan huokaisutaukoa paskaan elämäänsä.

Mieluummin harrastin lyhkäisiä suhteita varattujen miesten kanssa, kuin vapaiden, jotka halusivat seurustella.

[/quote]

Se natkuttava ja vaativa eukko on kertomus, jonka toinen nainen kuulee. Todellisuus on tarua ihmeellisempää ja huonoon avioliittoon tarvitaan kaksi osapuolta. Mutta toisen naisen/miehen on helpompi moraalisesti selittää toimintaansa, kun lähtee noihin nalkuttava vaimo-juttuihin mukaan.

Vierailija
14/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ensin selvittänyt miehen parisuhdestatuksen. En lähtisi flirttiä pidemmälle varatun miehen kanssa. Luulen, että tietoisesti varatun matkaan lähtevä nainen haluaa alitajuisesti kilpailla vaimon kanssa ja voittaa. Minua on petetty ja nainen tasan ja tarkkaan tiesi mieheni olevan naimsissa ja uteli lasten nimetkin mieheltä. Silti halusi jatkaa suhdetta vielä yhden yön jälkeenkin. Mieheni teki ratkaisun, että kertoi minulle hairahduksestaan ja meidän karilla käynyt avioliitto saatiin myöhemmin kuntoon. En edelleenkään ymmärrä mitä se toinen nainen oikein ajatteli ja kuvitteli. Että mieheni hylkäisi perheensä ja lähtisi hänen matkaansa? Vai että mieheni kävisi minulta salaa sekstailemassa tämän naisen kanssa vaikka iltalenkkinsä yhteydessä? Vai kuvitteliko nainen, että kotona odottaa hirviövaimo ja hänen piti pelastaa mieheni minulta?

Vierailija
15/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuorena tyttönä kaksi kertaa sekaantunut varattuihin miehiin, ja yllättäen se vaimo/tyttöystävä oli aina se pahis. Kuinka sen kanssa oli menty yhteen ilman rakkautta mukamas, tai että se oli se nalkuttava ja pihtaava, tai että sekin mukamas pettää. Silloin ajattelin että kamalia naisia, ja pidin itseäni parempana, olinhan todella hauskaa seuraa ja selkeästi miehet pitivät musta enemmän (joo,toinen jopa vannoi rakastavansa mua enemmän kuin vaimoaan.. yeah right). Kumpikaan ei kuitenkaan jättänyt mun takia naisiaan. Nyt ei kuulemma ole hyvä hetki jne.

Noitten jälkeen en ole ikinä enää sekaantunut varattuun, ja sen jälkeen olen tajunnut että ehkei ne naisetkaan olleet niin pahoja, kuka tietää, mutta kyllä se pettävä osapuoli on aina se pahempi. Surullista että suhteet ajautuu tollasiin kuvioihin, ja että siitä vielä syytetään sitä toista, jota petetään.

Vierailija
16/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa olla se toinen nainen. Naimisissaolevat miehet ovat helppoja nakkeja, kun kotona odottaa natkuttava ja vaativa eukko.

[/quote]

Sinusta "oli ihanaa". Nyt siis olet itse se nalkuttava eukko.

Vierailija
17/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:29"]

[/quote]

Se natkuttava ja vaativa eukko on kertomus, jonka toinen nainen kuulee. Todellisuus on tarua ihmeellisempää ja huonoon avioliittoon tarvitaan kaksi osapuolta. Mutta toisen naisen/miehen on helpompi moraalisesti selittää toimintaansa, kun lähtee noihin nalkuttava vaimo-juttuihin mukaan.

[/quote]

Kyllä se on se pettävä osapuoli, joka noilla tarinoilla nalkuttavasta akasta yrittää moraalisesti selittää toimintaansa. Mua ei henk koht edes kiinnosta poikaystävän muut parisuhdeongelmat, mutta toki niitä kohteliaasti kuuntelen, jos hän kaipaa kuuntelijaa.

Vierailija
18/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:09"]

[/quote]

[/quote] se nyt oli ihan sama, natkuttiko vaimo. Ei ollut minun ongelma. Ei kuitenkaan rakasta caimoaan, kun pettää. Toisaalata kuka haluaa olla pettävän miehen kynbysmatto

Vierailija
19/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet helppo. Miehet näkee sussa, jotain yksinkertasta ja helppoa, olet just varmaan semmonen kikattava,tekoripsi, tukka, tissi pissis, joka on jättäny aivot narikkaan, kenties vähän yksinäinen seinäruusu, jonka miehen on ehdottomasti tultava pelastamaan.

Vierailija
20/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi