Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSVÄEN VIIKONLOPPUhöpinät**

29.07.2006 |

Pinoon ahkerasti! :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tänään saisi tehdä jotain muuta kuin syödä, syöttää, hoitaa, siivota, siivota, hoitaa ja nukuttaa.

Kiittämätön,

Kukkuu, Kukkanen, Poikanen ja nti Ihme 2vko

Vierailija
2/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo käynyt suihkussa, meikannut ja syönyt aamupalan. Mies ja Nekku sen kun nukkuvat! Mäkin onneksi kasiin asti. Koko loman melkein heräilin kuudelta ja se oli kamalaa, aika univelkainen olo kyllä edelleen. Eilinen ilta piristi, kun oli hyvät ystävät kylässä monta tuntia. Nea ihme kyllä vierasti, kun ei olla vähään aikaan nähty, vaikka normaalisti nähdään joka viikko. Säikkyi, kun 2kk vauva itki, mut lopulta silitteli vauvaa iloisena ja juoksi ympäri asuntoa 1,5v pojan kanssa. Ja tulipa taas syötyä. No ei se mitään, nyt vasta ekaa kertaa neuvolassa oli paino alkanut nousta, kun lomalla 2vkoa söin JOKA päivä kamalasti herkkuja..huh! Nyt kyllä tekee mieli jo terveellistäkin ruokaa. Tän raskauden aikana ei oo hedelmiäkään tehny yhtään mieli, makeaa vain!

Pile, eipä sen kauempana, kuin Imatralla ja Ruokolahdella. Uutisten sääkarttaa katsoessa en ollut uskoa lomalla silmiäni, kun muualla Suomessa +25 ja Itä-Suomi sadetta ja +15, eikä edes niin lämmintäkään ollut. Villasukkia ja takkia kaipailin! Kaikkialla muualla tuntui hellettä riittävän, mut siellä ei! Ehkä 2 lämmintä päivää vaan oli..

T-P, jaksamisia nukutuksiin. Ei kai siinä muu auta, kuin kärsivällisesti vaan jatkaa, kyllä Onni tottuu taas äitiinkin ihan varmasti! Voimia!

Jatu, on varmasti tosi haikeaa pikku vaatteita laitella..jaksamisia! Sopiskos ens viikolla joku pvä? :)

Ankkis, ymmärrän niin hyvin suuttumuksen! Olisin ihan raivona itse! Meillä joskus ollu vastaava tilanne ja oon kyllä silloin miettinyt, et nauttiiko mies oikeasti siinä sotkussa elämisestä, vai eikö edes sitä huomaa!! Nyt oon kyllä niin iloinen, kun mies siivoilee ja sanoo, et mun tärkein tehtävä on pitää vauva masussa tarpeeksi pitkään, kun tossa tuskailin, et mitään en voi tehdä. No ei ne siivoomisetkaan niin harmita, mut lähinnä normaali elämä kävelyineen ja kaupoissa käymisineen. Nyt pitää aina miettiä, et tuleeko liian pitkä matka, missä voi istua jne.

Nyt kuitenkin aamusta tarkoitus mennä Ikeaan ostamaan muutama ohut ja halpa peitto, kylppäriin matot ja jotain muuta pientä. Miehen lomarahat tuli ja pelasti meidän ahdingosta! :) Kyllä voi rahasta tulla iloinen mieli, kun sitä ei yleensä juuri ole! No, löytyypähän rahat auton korjaamiseen. Sitä ei nimittäin saatu kuntoon ja nyt pitäs viedä sit merkkikorjaamolle ja sehän maksaa ja paljon..

Omaan huoneeseen pitäis Nekkukin siirtää ja mun sydän särkyy! Musta on niin ihanaa, kun se nukkuu samassa huoneessa, mut kun se vauva tulee... Ajateltiin ens viikolla sit, ku huomenna tulee vielä yövieras. Mitenhän sitä osais tyttöä valmentaa? Ollaan asiasta puhuttu,et ketkä kaikki kaverit jo nukkuu omassa huoneessa ja miten niistä on se mukavaa jne. Oon varma, et huutaa vaan, et pois täältä ym! Ja yöllä sit heräilee..nyt nukkuu yöt niin hyvin, et oikein ärsyttää jos menee kaikki sekaisin. Tutti saa kyl vielä sit olla, katellaan sitä sit joskus kun unilla vaan on.

Nea muutes haluis ennemmin pikkuveljen, kuin siskon! :) Mulla on hieman poikaolo, kun mahassa enenmmän melskettä. Tosin istukka on nyt takana ja Neaa odottaessa oli edessä ja aina stressasin liikkeiden vähyyttä. Huvitti tässä yks päivä, kun Nea sanoi, et ' poikavauva ois kaupassa' ! Yleensä kyllä selittää vieraillekin tärkeänä, et ' äidin masussa pieni vauva, syntyy talvella!'

Neakin puhua pulputtaa minkä ehtii ja tosi pitkiä juttuja. Tytöllä on ihana huumorintaju. Tällä hetkellä hittinä on kertoa, et mikä eläin kukakin on, esim. Nea on possu, äiti on siili, mummille huusi, et ' voi minkälainen kimalainen!' :-) Myös nimi jutut pinnassa. Kun kysyy, mikä sun nimi on, keksii mitä älyttömimpiä juttuja, esim. Nea Nestori Hämäläinen, Nea Kurkku Hämäläinen, Nea Nektariini, Nea Hämähäkki ja muita höpötyksiä. Ihana naureskella pikkuisen kanssa! Tää on tavallaan helppoa ja ihanaa vaihetta nyt, vaikka uhmaakin löytyy. Nyt kun on päiväkuivakin, niin helpotti entisestään ja ihanaa, kun ei mee vaippoihin rahaa. Joskus yövaippakin ihan kuiva. Kaveri osti multa eilen kasan kestovaippoja, joita en paljon ehtinyt edes käyttää.

No niin, lärpätän täällä mitä sattuu! Jospa nyt jo lopettelisin. Pinoutukaapa muutkin! Ja on se kumma, kun ei mies ja tyttö ala heräilee! Oltiin aikeissa puol 10 lähteä Ikeaan, et ei ehdi vielä olla niin ruuhkaista siellä! Ja tää lomarytmi sais kyllä muuttua, kun illatkin venyy niin myöhäisiksi taas.. Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla väsynyt, et silti ole kiittämätön! :)

Vierailija
4/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu, laitatko s-postia, jos haluat mukaan listalle! Voisin tänään päivittää listaa. Mikä on Ankkiksen postin tilanne? Olikohan muita joilla osote muuttunut viime päivityksen jälkeen? Koitin etsiä posteista, mutten löytänyt.

Enkeli, jaksuja suppareiden kanssa! Kukkuulle jaksamista vauva-arkeen!

T: Ynis

Vierailija
5/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja Venna tuolla vielä nukkuvat. Minä tempaisin itseni ylös ennen kahdeksaa, kun olen todennut että oloni vain huononee liiasta nukkumisesta. Pahin väsymys on nyt helpottanut, kuvotusta edelleen jatkuvasti ja ihmeellisiä " pakko saada" -ruokamieltymyksiä, joiden mukaan meidän perhe syö ;) Just nyt tekisi hirveesti mieli siskonmakkarakeittoa?!?

*viittaa* täällä myös yksi joka saattaa päivän mittaan avata pinon 10 kertaa eikä kirjoittaa kertaakaan...

Ankkis, kyllä muakin suututtaisi. Sotku ja tuo hoitoasia. Meillä on tuossa suhteessa vielä helppoa, kun Venna on ainoa lapsenlapsi.

Nyt makkarista tallusti tähän viereen ihastuttava, haukotteleva pörröpää. Meillä uniasiat menee niin, että typy nukahtaa omaan sänkyyn mutta jossain vaiheessa yöllä haetaan meidän väliin. Tuon yhden kerran herää ja 11 h nukkuu nykyisin yöunia.

Aamiaisentekopuuhiin - ja pakenemaan kahvinHAJUA sen jälkeen. Voi kun parvekkeella ois pistorasia niin saisi mies keitellä kahvinsa siellä!

Mukavaa viikonloppua! Me lähdetään shoppailemaan ja illaksi uuteen mummolaan kyläilemään.

- tea -

ps Pile, oliko mukava irroittautumisilta?

Vierailija
6/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös availen pinoa pitkin päivää, mutta kirjoittamisen kanssa onkin sitten toinen juttu. Ja tosiaan siis välillä kokonaan pois netistä, eli käyntikertoja tulee.

Jotenkin ajattelen, että taustailijat lienee itekin syysäitejä, ei kait näitä paljon muuten viiti lukea. No, täällä sivussa on turha moisia miettiä. Jos mut joku tahtoo täältä bongata, niin onnistuu kyllä, mutta ei löydä kummoista.

Kukkuun ja Jatun mietteet 6v poika & taapero -yhdistelmästä ja jutuista on kyllä niiiiin tuttuja eikä mitään viisautta oo löytyny. No, miellä soppaa vielä hämmentää pari muuta, mutta silti.

Viime päivinä mies on kyllä ollu aika paljon esikoisen tai koko kolmikon kanssa, joten mun korvat on saanu levätä ja oon saanu hoidella vauvaa " rauhassa" . Siinäpä se aika on kulunu. Tiskit ja pyykit on taas tykkänään mun kontolla. Mutta ruokajuttuja mietitään osin yhdessä ja mies käy kaupassa.

Illalla oli naapurit kylässä. Ihan kiva pitkästä aikaaa, tosin sen varran lapset riehaantui, että miedän poika sai leikkipyssystä silmäänsä, mutta ei onneksi käyny pahemmin. Pieni nirhautuma tuli.

Nyt pitäsi olla pyykin ja tiskin laitossa sekä petaamassa ja pukemassa. Päikkäreitten jälkeen ois tarkotus tehdä Iisakin eka vierailu mummolaan (mun koti) ja esikoinen jääkin sinne yöksi eli pakatakin saisi.

Enkeli. Koitahan lepäillä vaan.

Ankkis. Miehet on kyllä joskus niin ajattelemattomia. Meidän lapset on ainoita lapsenlapsia toistaiseksi, joten siitä ei oo kokemusta.

Jaksamisia kaikille!

T@hti

Vierailija
7/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis:Tänne saa antaa tulle vaan!

olen toivottavasti elokuun lopussa lähössä lasten kans ystävälleni 4yöks ja takas tulo pelottaa jo nyt...Tääl ei varmasti sinä aikana laiteta yhtää tavaraa paikallee,imuroinnista puhumattakaa!!!!

HEärsin viimeyönä kahelta ja mies istu viel koneella..Suutuin niin paljon!!!Ku aamulla oon sit sata kertaa huutanu et ylös!!!Nyt on typyn kans suihkus,just nous...mut kokopäivän sitä väsyttää!!!AArghhhh!!!

Ja ku tää on aina tällästä!

Enkeli:Voi ku oiski tehty tällepvälle treffit.Tuskin selvitää mihinkää!!!Mukavaa Ikeaa teille!Ens vkol kai su ainut ku ei ole ohjelmaa...

Kukkuulle jaksua!!!

Täytys puuroja laitella...Ja Lidlidtä hakee vaippoja,onhan seki ohjelmaa :-/

jatu

Vierailija
8/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viestiä ihan lyhyessä ajassa.

Minä avaan sivut 742 kertaa päivässä. Tunnustan. Nyt olen myös availlut vauvapuolta, jossa heinäkuiset kirjoittaa kerran viikossa. Postin avaan samalla rutiinilla.

Porshen lisäksi muistelen Petrus - syysmammaa ja Mimmuliinia, jonka alussa sekoitin nyt tuttuihin mimmu-alkuisiin.

Kukkuu

Vierailija
9/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7906259&p=1&tmode=1&smode…

Ei minuakaan taustailijat tai tunnistajat häiritse, mutta väärinkäyttäjät ja sairaat lukijat. Toivottavasti niitä ei ole.

Pika-apua: mistä saa halvimmat harsot!? Kestosysteemi pitää saada toimimaan, mulla ei ole riittävästi harsoja. T@hti, Enkeli, tiedättekö?

K

Vierailija
10/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin äsken Nekun suihkussa, nyt aamupalaa syö ja sit pitäs lähtee. Siis voitteko kuvitella, ihan ajatuksissani äsken kirjoitin ja tulipa sit julkaistua sukunimikin! :-O Ei liiku päässä mitään ei! No siis jos joku tuttu täältä mun juttuja lukee niin ihan sama, eipä mitään salaista! Kyllähän mut täältä varmasti tunnistaa! Ja mä myös saataan 20 krt availla sivua päivässä, joten oletan et pinoamme lukevat lähinnä syysmammat ja taustailevat sellaiset! :)

Tealle jaksamisia yökötyksiin! Mä oon taas alkanut raskausaikana juomaan kahvia! Ennen en oo voinu, ku tullu huono olo! Nyt ei tullukaan vapinoita ja sydänoireita, ainoastaan sellainen huippaava olo päähän, ku ois hiprakassa, mut sekin on vähenemään päin!

Jatu, onko sillon su vielä kaupat auki? Sopisko sulle nähdä silloin? Lähinnä vois vaan kahvilla istua, ku en voi paljoo vaellella kaupoissa, mut jotain pientä pitäs kuitenkin ostaa.

Mut nyt meen, moi!

Vierailija
11/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli, urheiluleski-toverini :) - meillähän tuo mies myös treenaa innokkaasti, kompromissina tällä hetkellä on kolmena iltana viikossa treenit, tai sitten kaksi arki-iltaa ja la-päivätreenit. Näistä on väännetty kättä useasti, ja tähän olemme molemmat suht tyytyväisiä vaikka en voi väittää, etteikö joskus ärsyttäisi kun tulee töistä väsyneenä ja jää koko illaksi kahden typyn kanssa. Treeneissä käynti kun kestää pisimmillään yht 4h.

Ja Allille vielä puistoilusta - mulla alkaa työt taas maanantaina. Mutta paikallistreffit olisi silti kiva pitää, töistä pääsen klo 15 mennessä nyt kesäaikaan ja illallakin tuota puistoaikaa vielä riiittää (varsinkin kun sattuu miehen treeni-ilta!)

Omaa napaa vielä: mun pitää jo nyt lähteä ostamaan äitiyshousuja. Turvottaa ja ahdistaa, hankala olla noissa kuukausi sitten ostamissani farkuissa. Töihin täytyy jotkut siistit mutta mukavat housut löytää.

Neiti Segerstam (mistä ihmeestä se on perinyt tuon tukkansa?!) tuolla huutelee kun huipputerveellinen Jacky-makupala-aamiainen loppui. Bongasi ihan itse kaupan alahyllyltä ne ihanan väriset makupalapurkit ja lastaa niitä innolla omiin pikku ostoskärryihinsä. Lauantain kunniaksi sai nyt periksi syödä purkkinsa jo aamulla. Jaahas, nyt filosofimme pohtii " äiti ei oo isi, eikä Ossi (naapurin poika) oo isi, vaan isi on isi" . Näinhän se on :)

Kukkuu, ehdotus: mene pikkuneidin päiväuniaikaan johonkin niistä ihanista vanhan kaupunkinne kahviloista nautiskelemaan ihan itseksesi. Vai onko se omaa aikaa jos on 1/3 lapsista mukana?

Nyt valmistautumaan kaupungille.

Vierailija
12/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan harsot aika halpoja, mut ei oikein pelitä! Mulla on karvaat kokemukset.. Tosin pikkuvauva ei pissaa vielä niin paljon, et kai niilläkin voi aloitella ja äitiyspakkauksen harsoilla. ovat kuulemma parempia. Harsotkin pelittää paremmin, mitä enempi niitä käyttää, sitä parempi imuteho. Osaisko T@hti auttaa? Mä en oikein muista, et mistä sai edullisesti hyviä, mut mitä oon lueskellu kestovaippainfon sivuilta, niin hiukan kannattaa satsata rahaa laatuun, koska imevät sitten paremmin! Ruskovillan harsot ainakin kehuttuja, mut varmaan kalliita.. Laitapa vaikka kysymys sinne sivuille, varmasti saat pikaisestikin vastauksia, kun siellä ihmiset auttavat aloittelijoita mielellään!

Olikos syysmammoissa joskus myös Pikkuveturi?

Vierailija
13/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUlen teidän kans kahville,jos mua ei täällä ihan lytättäs..poika sano just et äiti osais enempi englantia jos se muistas ne sanat ;-))

Mul on täs vauvalainen ja maitopullo joten vähä hankala kirjottaa..ja ajatus katkee!

Eilen kyllä puistossa mietin et jos meil olis nyt vielä vauva ni pitäs pysyy vaa kotona..2kertaa juoksin tosi kovaa ku typy pää eel kurkki uima-altaasee ja muutenki saa perässä juosta!!!Onneks poika pysyy puistossa ni saa typyyn keskittyä..

Nyt taas mietinnässä 6v ja taapero..ne pojan videot.Eihän typy vielä keskity telkkarii(teletapit testaamatta)mut jos ohimennen jää kattomaan ja poika kattoo jo vähä isomien videoita...kai ne täytyy nyt jonkun aikaa laittaa pois!

Enkeli:Eiköhän ne kaupat auki ole?!Jos nähtäs Itikses ni ois kaupat lähel ja niitä penkkejä

Palaan varmaan pitkin päivää..

jatu

Vierailija
14/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voin kans avata pinon toooosi monta kertaa, mut se et saisin kirjotettua onkin hieman hankalampaa...

Tervetuloa takasin Enkeli ja Ynis!

Mua ei kauheasti ahdista jos näitä joku lukee, mut ainakin tunnistaa kun ihan omia nimiä käytän. Aika arkipäivästä asiaa tänne kuitenkin tulee kirjotettua. Eli hei vaan jos joku tuttu tätä nytkin lukee :)

Kukkuu: Popolinin harsot on hyviä, niitä pitäis muistaakseni olla kahta kokoa, eli se pienempi ei sitten oo niin jättisuuri vauvalle... oisko sen koko 70x70??? Ja Turussa ainakin ne isommat (80x80) harsot on 3kpl/7e tai hiukan päälle.

Tänään on Idan kummien häät, vaatteet on ulkona tuulettumassa, en koskaan muista hakea niitä sisälle ennen ku mies menee tupakalle, joten saavat taas tuulettua vielä hetken lisää. Eilen paketoin lahjan ja kirjoitin kortin, pakkasin Idan tavarat, kun menee yöksi mun vanhemmille, tulevat hakemaan Idaa sitten illalla sieltä hääpaikasta. Lisäks pitäis vielä tiskata ja imuroida, mies saa taas lähteä Idan kanssa puistoon. Ida on ihan hulluna mustikoihin, ja niitä kasvaa jonkin verran puiston viereisessä metsässä... joten Ida keinuu ehkä kerran ja sit huutaa et mustikoita, mustikoita.

Idallakin on saparot!! Jee, ekaa kertaa se suostuu pitämään jotain, yleensä repii aina pois. Ne ei vaan oo nyt niin söpöt saparot, ku hetki sitten, ku sillon Idalla oli viel pitkät ja kiharat hiukset. Nyt hiuksia on tasotettu taas polkkamalliin, et saatais niistä tasapitkät, etutukkaa lukuunottamatta. Lisäks aamulla leikkasin ite Idan etutukan ku tuli silmille.

Mul oli kaks hamevaihtoehtoa häihin, eilen sit pikkukakkosen aikaan testailin niitä. Ensimmäisestä vaihtoehdosta Ida ei sanonu mitään, sit laitoin sen toisen niin Ida heti käänty kattoo, ja oli et äiti!!! hieno hame!!! Joten valitsin siis sen hameen. Jännittää vaan et onkohan mun vaatteet liian tavalliset (siis ei oo mikään jakkupuku, vaan ihan siisti hame, toppi ja neulejakku) mut ku siel juhlapaikas on eläimiä (possuja, hevosia ym.) niin en voi missään jäykässä juhlavaatteessa yrittää juosta Idan perässä... No pari vuotta sitten miehen veljen häissä yhdellä naisella oli farkut ja sellanen lantiolle ulottuva kirjava neule...

Ida löysi yhdestä vanhasta musiikinkirjasta joulupukin kuvan, ja hokee koko ajan et joulupukki tulee... on vaan vähän pitkä aika vielä odottaa.

Joo, pitäis mennä silittämään vaatteet, ja sit suihkuun... ai niin mut ne siivoukset ensin. Kahden jälkeen pitää jo lähteä kirkkoa kohti, vaik matka ei ole pitkä, 6km, mut parkkipaikkoja voi olla hankala löytää. Mikaelinkirkko on niin hieno, et luulis Idankin jaksavan siellä sen vihkimishetken ajan... tää onkin toinen kerta Idalle kirkossa, ekat oli serkkutytön ristiäiset, Idan omissa ristiäisissä pappi tuli mun vanhempien luo.

Ida kiukuttelee miehelle jotain, pitää mennä kattomaan.

Petra ja Ida

Vierailija
15/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin just et Ida täyttää ens viikolla 1v11kk!!! Siis enää kk ja pari päivää synttäreihin!

Vierailija
16/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei marketeista ainakaan. Mutta en osaa kunnolla vastata. Täälä parhaiten on toiminu uuden äp:n harsot, mutta en tiedä, mistä ne oli. Ruskovillat pitäis olla hyviä, mutta mä sain käytettyjä ja ovat karkeita. Vanhat äp ja marketharsot turhan pieniä ja vänkyröitä.

Jos sunkin ehdin, koitan selvittää asiaa.

Meillä pyllyn punoituset johtu ilmeisesti mikrofleese-kuivaliinoista eli nyt pyllyä vasten flanellia (Imse Vimse, Ruskovilla ja tavalliset flanellityynyliinat )ja sitte pelittää nuo huonommatkin harsot, kun vain laittaa nivusista kunnolla. Ja päällä itekudotut villikset.

T@hti

Vierailija
17/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuulle harsoista

harsokangashan on tosi halpaa,jos jaksaa ommella?

mä ostin eilen kuuteen harsoon kankaan 4e.vaaleanvihreetä ihanaa!!

aattelin myös tehdä liivinsuojia ja imu pötköjä :)

sit oisin niitä Enkelin ehdottomia anttilan harsoja tarjonnut,

mut hyvä tietää et ne on huonoja...

Meillä on ollut noita Emman harsoja ,ne on kyl hyviä!

Ei ollut kauhian kalliita,prismasta.

Nettikaupoistahan on helppo tilata.Siellä on kauniita ja musta ihan kohtuunhintaisia.

Ok nyt ompeluhommiin,hirveä buumi :)

Ramika 36+6

Hilma höpöttäjä

Unelmapäivä:unelmoi....

Sidukkaa,tyttökaverit,korkkarit (tai jotkut muutkuin terveyssandaalit)

tanssia,hmmmmmmmmmmmmmmmmm

ensi kesänä sit ;)

Vierailija
18/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ilma pihalla. Lähtis nuo pilvet pois, niin vois tarjeta ulkonakin.

No joo, olipas tuo eilisiltainen sepostus aika negatiivinen sävyltään;) Onni nukkui yönsä ihan hyvin, joskin heräs jo puoli 7.

Tuohon nukutushommaan vielä palatakseni kuviossa on ihan selvästi jotain uhmaa, pitää vaan taistella vastaan vaikka miten paljon väsyttäis. Sama homma se on vaikka isänsä nukuttaa. Ei se mitään, jos vain taistelis vastaan mutta kun tosiaan aina huutaa ja itkee sen puolisen tuntia. Ynikselle vastaus, märy on vastine itkulle. Semmonen astetta rumempi ilmaus;)

Pitäis lähteä, jos vaan jaksais, katseleen vähän huonekaluja. Kodin Anttilan lehdessä oli Onnille sopiva sänky, siihen sai ylimääräisen korkeamman reunankin. Mulla vaan ei ole mitään käsitystä minkä hintaisia nuo sängyt on, joten vertailua pitäs tehdä. Tietysti laadussakin voi olla eroja. Tuo sänky on parempi ostaa jo vaikka heti, että se ainakin on sitten olemassa kun muutetaan.

Nyt tuli tätä omaa elämää taas tähän. Pitää lähteä kuivattaan tukka ja sitten asioille.

T-P

Vierailija
19/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php?action=tiedot&id=260

Ite tehdyissäkin pitäis vaan olla hyvä kangas. Ja mistäs sitä sais?

Mulla ainakin määrältä suht riittävästi harsoja, mutta hyvälaatuisia ei

Vierailija
20/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin. Elikkäs ne kisut oli jättäneet sen kotikolonsa serkkuni pihalla, ilmeisesti siksi, että sinne oli pesiytynyt pari isoa siiliäkin. Olivat kuitenkin serkkuni aidan takana sellaisella tyhjällä tonttimaalla, ihan lähellä. Ja emo oli tullut sitten maukumaan ruokaa ja ohjannut serkkupojan pentujen luo. Olivat ottaneet kiinni, antaneet ruokaa ja pitäneet yön sisällä koko perhettä. Seuraavana päivänä sitten perhe haettiin eläinkotiin, josta ne toivottavasti saa hyvän kodin. Eli onnellinen loppu siinä mielessä, etteivät jääneet luontoon ja villiintyneet. Pennut olivat olleet jo aika villejä ja pelänneet ihmisiä. Meidän Tikruhan oli aikoinaan jo puolivilli kun se meille tuotiin. Oli arka ja pelokas mutta kun minä sitä hoidin ja pidin hyvänä, siitähän tuli niin ihmisläheinen ja varsinainen sylivauva:)

T-P