Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ex-uskovaisia? Kertokaa kokemuksistanne

Vierailija
16.04.2014 |

Joskus olen niin surullinen, etten voinut säilyttää uskossa. Antoi se paljon hyvääkin. Mutta välillä taas tunnen valtavaa helpotusta, ettei enää tarvitse uskoa eikä varsinkaan elää uskovais-raamien mukaan.

Kaikista helpointa varmaan olisi, ettei olisi koskaan uskoon hurahtanutkaan. Mutta näin elämä toi ja vei.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo en voisi ehkä olla entinen uskovainen,en tiedä voi olla että saan sen tyyppisiä kokemuksia,että luovun uskossa,toisalta mulla oli masennus ja rakkaitten vanhempien kuolema ja avioero ja monta kerta olin vihainen ja katkera ja uhmaisin ystäville etten meen enää kirkkoon ja kaikki!!!! Toisalta just vaikeina hetkina just kun itkin ja oireilin paljon just ikään kuin minun ei annetaan eksyä tai kääntyä pois,niin joku tuttu tulee ja lohdutta tai ystävä yllättäin tule tai nain tai koen jotain pyhää tai hieno..tai jotain voimantava,tai saan näyn.. Aina mua jotenkiin Lohdutettiin,ainakiin tähään asti joten en usko että pystyisin noin vain tulla entiseksi uskovaiseksi,emme tietenkiin tiedetään mitä tuleva tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi