Mitä ihmettä? Tulin kotiin töistä, vessanrengas oli ylhäällä...
Ja asun yksin! Mitä täällä on tapahtunut?!
Asun siis yksin ja tänne ei ole avaimia kenelläkään muulla kuin siskollani, joka asuu toisella puolella Suomea. Kävin ennen töihin lähtöä vessassa enkä todellakaan nostanut rengasta ylös, ei ole siis mitään syytä, miksi se on ylhäällä.
Apua, kummitteleeko täällä vai onko joku käynyt täällä?
Kommentit (97)
:DDDDDDD HYVÄ AP!
Mä täällä jo seurasin jännityksellä mitä tapahtuu :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:47"]
Vittu te akat kyllä panikoitte kaikesta.
[/quote]
Haista vittu stalkkeri.
Meille kävi samoin ja siitä tuli avioero. Palasin työmatkalta kotiini, jossa oli vaimo yksin. Oli vessankansi ylhäällä ja roiskeita reunoilla. Pienen kyselyn jälkeen vaimo tunnusti kaiken ja laitettiin lusikat jakoon.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]Kyllä joka paikkaan on olemassa yleisavain, paitsi omakotitaloihin. Sä oot vaan aloittaja ymmärtänyt väärin ettei sinne sun kämppään ois yleisavainta. On sinne ja se on fakta. Varmasti joku viemäriongelma naapurissa tai lähistöllä, ja sen takia on pitänyt käydä tsekkaamassa kylppäri.
[/quote]
Menee vähän ot, mutta ei meidänkään pienessä rivariyhtiössä ole yleisavainta asuntoihin.
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:51"]EEnkä kyllä koskaan nosta sitä,rengasta puuron kaatamisen vuoksi eli nyt sen varmaan kiireessä ja ajatuksissani tein.
[/quote]
Tulihan se sieltä. *provo*
Case is closed.
No tottakai sinne on avain. Ihan jo turvallisuus syistä pitää olla yleisavain, jolla pästään asuntoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:47"]
Vittu te akat kyllä panikoitte kaikesta.
[/quote]
Haista vittu stalkkeri.
[/quote]
Haista ite. Ap:kin juuri melkein paskoi housuunsa jonkin puuronjämien takia :D
Ei hitto mä nauran täällä itselleni, miten mä oon noin tyhmä?! Alkoi jo todella jännittää joku kuseva kummitus mutta vastaus löytyi sitten kaurapuurosta :D Eeppistä!
Pakko varmaan soittaa vielä siskollekin heti.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]Kyllä joka paikkaan on olemassa yleisavain, paitsi omakotitaloihin. Sä oot vaan aloittaja ymmärtänyt väärin ettei sinne sun kämppään ois yleisavainta. On sinne ja se on fakta. Varmasti joku viemäriongelma naapurissa tai lähistöllä, ja sen takia on pitänyt käydä tsekkaamassa kylppäri.
[/quote]
Menee vähän ot, mutta ei meidänkään pienessä rivariyhtiössä ole yleisavainta asuntoihin.
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[/quote]
On teillä kaikilla, se on siinä putkilukossa. Pakollinen hätätilanteita varten.
Mulle on käynyt monta kertaa niin, että olen jättänyt jonkun tavaran väärään paikkaan vessassa tai tavarat on jotenkin muuten "oudosti", ja töistä tullessa ekana mietin, että onko mun luona käynyt joku ja kuka. Viimeksi eilen valpastuin kun yksi pyyhe oli lattialla. Mutta itse olen kaikki tavarat aina sotkenut aamun kiireessä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:53"]No tottakai sinne on avain. Ihan jo turvallisuus syistä pitää olla yleisavain, jolla pästään asuntoihin.
[/quote]
No eihän ole. Ei omakotitaloihinkaan ole. Miksi rivareissa pitäisi olla? Kerrostalo eri asia mutta maantasalla olevaan rivitaloasuntoon pääsee sisään aina vaikka ikkunan rikkomalla hätätilassa. Muuten otetaan aina yhteys omistajaan, joka avaa oven.
Näin meillä.
Tarkista kotisi, joku pervo on voinut asentaa sinne kameran!!!!!
Yksin asuva nainen kiinnostaa ja on helppo kohde. Jokaiseen asuntoon pääsee sisälle helposti, vain muutamat lukkomerkit ovat hankalampia. Ammattimurtautuja sen kuin kävelee sisään. Niksejä siihenkin löytyy netistä.
Vessanrengas ylhäällä, etkä itse sitä ole jättänyt. Joku on käynyt asunnossa. Minä en nukkuisi siellä, vaan menisin hotelliin. Ja huomenna tarkistaisin asunnon läpikotaisin ja soittaisin isännöitsijälle ja tarkistaisin, onko asunnossa käyty huoltotoimissa. Sitten vaihdattaisin turvallisemman lukon, asentaisin varashälyttimen, kameran ovelle sekä liikkeeseen reagoivan valon tms. mitä tapansa, mikä karkottaa hiippailijoita. Parasta olisi hankkia miesystävä, joka hyppää paikalla vähän väliä. Se jos jokin luo turvallisuutta!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[/quote]
[/quote]
No ei ole, usko nyt jo. Mikä ihmeen putkilukko?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[/quote]
[/quote]
Palomääräykset ei ol voimas Turkusessa eik Prorvoos.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[/quote]
[/quote]
No ei ole, usko nyt jo. Mikä ihmeen putkilukko?
[/quote]
Sellanen avaimenreikä seinässä jonka palomiehet, poliisit yms. saa auki ja siellä on yleisavain putkessa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
Ot, mutta sama meillä.
[/quote]
[/quote]
Ootkohan sä siirtynyt tähän nykyaikaan vielä?
No ei ole kyllä meidänkään rivitalossa mitään putkilukkoja :D Eikä yleisavaimia.
Kuka siellä nyt niin inttää?
Te ette oo vaan huomanneet sitä avaimenreikää, kun se on kuitenkin niin pieni eikä sellaisia tule ajateltua. Mutta ihan sama mulle on uskotteko vai ette, en jaksa enää inttää. Enkä oo muuten edes ainoa joka tässä ketjussa on samasta yrittänyt kertoa
EEnkä kyllä koskaan nosta sitä,rengasta puuron kaatamisen vuoksi eli nyt sen varmaan kiireessä ja ajatuksissani tein.