Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia vai kiinnittymisvuoto?

Vierailija
16.04.2014 |

Eli maaliskuun alussa harrastin seksiä ilman ehkäsyä sen jälkeen alkoi menkat ja ihan normaalia valkovuotoa sen jälkeen...Nyt sunnuntaina harrastin seksiä ilman ehkäsyä yhden toisen kanssa ja tänään ollut valkvuodon seassa ihan vähän vaaleanruskeaa...voiko se olla kiinnittymisvuotoa jos olisin raskaana? vai klamydia, mutta oireilisiko se noin nopeasti?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:14"]

Mitkä ovat ne syyt, miksi tahdot lapsen? Perheen perustaminen ja parisuhteen nostaminen vanhemmuuden tasolle tuskin kuuluvat tarkoitusperiisi. Kerro vaan avoimesti, täällä voit tehdä sen anonyymina. Tuskin olen ainoa kuka tahtoo syyt kuulla. Ehkä avaisit minunkin (naimisissa oleva, työssäkäyvä perheellinen nainen) silmät sille, miksi minun pitäisi verorahoistani maksaa sinun ja lapsesi elättäminen.

T.16

[/quote]
Ei kai siihen mitään varsinaista syytä tarvita?? haluan vaan lapsen ja oon kauan halunnut, ihan riittävä syy omasta mielestä.

Vierailija
22/24 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:04"]

Miksi et ehkäise? Jotenkin provolta haiskahtaa, mutta menenpä kuitenkin tähän mukaan.

[/quote]
Miks tarvis? mulle lapsi ei mikään maailmanloppu olis.

[/quote] ruokitaan trollia...

Miten hiv, kuppa, herpes, c-hepatiitti jne?

[/quote]
-_- mä kun luotan joihinkin ihmisiin?? ja joo hiv en halua..muut pystyy hoitamaan.

[/quote]

Miten herpes hoidetaan? Entä kondylooma? Ja nyt kun luottamuksesta puhut, miten voit itse käydä nakuttelemassa useampaa eri miestä samaan aikaan? Tee palvelus kaikille (ei vähiten itsellesi) ja jätä nuo lapsihaaveet siihen, että olet tasapainoisessa parisuhteessa ja läpikäynyt jonkun hoitojakson tai terapian, jotta ymmärrät enemmän elämän realiteeteista.

En edes jaksa käydä erittelemään syitä, miksi kaltaisesi ihmisen ei tulisi olla edes kykeneväisiä hankkimaan jälkikasvua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö itsenäisesti elättämään itsesi ja lapsen? Ilman tukia, elatusmaksuja tai muita avustuksia? Jos et pysty, on siinä jo ensimmäinen syy olla sikiämättä. Ja "koska haluan niin" ei ole oikea peruste hankkia lasta. Sen tulisi olla harkittua. Oma lapsuus pitäisi olla ohitse, kun alkaa lapsia suunnittelemaan, mutta sinulla se ei näytä niin olevan.

Ja jos salaa hankkiudut raskaaksi, ei lapsen isällä pitäisi olla mitään velvollisuutta maksaa penniäkään. Tässä on suuri epäkohta meillä Suomessa.

Vierailija
24/24 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Valitettavaa, että tämmöisissä tapauksissa yleensä niitä lapsia ilmestyy ja helposti. Liian helposti. :( Ei oteta edes omasta hyvinvoinnista ja terveydestä vastuuta.