Yikes! Lady Gaga ennen ja jälkeen photarin :-/
Kommentit (11)
Eniten "yikes" tuossa on se, miten paljon se photoshoppaamaton Lady Gaga on muuttunut lyhyessä ajassa - parissa/muutamassa vuodessa :o Ihan eri ihmisen näköinen. Laihtunut paljon toki, mutta naamakin on ihan erilainen, vaikkei mistään kohtaa voi selvästi sanoa, että olisi selkeästi leikelty (ei ole mitään turbohuulia, Michael Jackson -nenää yms).
Siis Lady Gaga näyttää luonnontilaisena samalta kuin liikaa höpöheinää pössytellyt jänis joten kyllähän siinä riittä kuvanmuokkaajalle työtä. Ei siinä ole mitään vikaa, lahjakas ja ahkera ihminen silti. Mutta ei hän sievä ole, eikä mun mielestä tarvitse ollakaan.
Jaa, minusta kaunis ja näyttävä nainen sekä ennen että jälkeen photoshoppauksen. Ei taitaisi tästä av-mammasta saada edes kuvankäsittelyllä tuonnäköistä. :/
Nätti on photoshopattuna ja ilmankin. Kyllä saa olla aika täydellinen, jos ei kovissa studiovaloissa näytä vähän kulahtaneelta.
Minusta on järkyttävää että tuo nainen näyttää 40 + ikäiseltä vaikka on alle 30
Taitaa olla tuo artisin elämä aika kuluttavaa kun vanhenee silmissä
Mikä jaiks tuo nyt on? Kaikki mainos- ja muotikuvissa esiintyvät ihmiset on photoshopattu.
Mun mielestä Lady Gaga näyttää kaikissa noissa kuvissa vähän poissaolevalta, kalpealta ja "meikkaamattomalta".
Eniten pistää silmään noi hiukset. Oikeasti kellertävä muovisen näköinen peruukki, mutta photoshopatussa versiossa muokattu näyttämään Gagan oikeilta hiuksilta :D
Ei nää ollut kyllä mun mielestä lainkaan pahimmat fotaroidut kuvat, aika peruskuvat itse asiassa. Lady Gaga näyttää ihan samalta ja samankokoiseltakin, ainoastaan ihon ja hiusten sävyä on paranneltu ja kuva muutenkin airbrushattu. Mutta samaksi henkilöksi tunnistaa. Aika paljon on sellaisia, jossa kasvoja muutetaan ratkaisevan paljon, niin että ihminen ei enää näytä edes itseltään. Esimerkiksi joku Kiinteistö-Kaisan silmälasimainos oli hyvä esimerkki tästä.
http://www.stylecaster.com/unrecognizable-airbrushing-jobs-hollywood-demi-moore/