Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postipaketti viivästynyt, lupaavat 1-2 arkipäivän kuluessa

Vierailija
04.12.2020 |

Pakettia ei silti vielä näy! On saapunut jo samalle paikkakunnalle maanantaina, mutta nyt siellä kuulemma ruuhkaa niin olen odottanut koko viikon pakettia! Syynä lienee se, että pakettiautomaatti on täynnä! Kuinka kauan tässä voi vielä mennä? Turhauttavaa, koska paketti kuitenkin olisi jo toimitettu jos automaatissa olisi tilaa

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tekstiviesti paketin saapumisesta vasta seuraavana päivänä. Pakettiseurannasta huomasin , että oli tullut jo edellisenä päivänä.

Vierailija
42/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tekstiviesti paketin saapumisesta vasta seuraavana päivänä. Pakettiseurannasta huomasin , että oli tullut jo edellisenä päivänä.

Näin on käynyt myöskin täällä! Uskomatonta, mutta taitaa ruuhkat olla melkoiset nyt vähän joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mustan perjantain hulinoilla Mangolta vaatteita. Mitään ilmoitusta toimituksesta ei ole tullut sähköpostiin eikä puhelimeen. Tänään ilmoittivat palauttaneensa rahat kun palautuspaketti oli saapunut perille. Mitähän tässä on käynyt 🤬

Vierailija
44/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata enää ennen joulua mitään. Ei ne ehdi toimittaa. Siellä taitaa olla ihan tukossa koko posti

Vierailija
45/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

noutakaa ne pakettinne

Vierailija
46/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi postin lupauksiin luottaa

Vierailija
47/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sesonkiaikaan voisi tulla vaikka pop-up lokerikkoja lisää yksinkertaisesti? Voisi posti vuokrata tyhjiä liiketiloja ennen joulua ja pystyttää sinne.

Niitä nyt on joka ostarilla nykyään muutenkin, tyhjiä tiloja.

Vierailija
48/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
49/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jouluruuhkat kuljetusfirmoissa. Ainakin jos niihin ei ole varauduttu.

Vierailija
50/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin mustan perjantain hulinoilla Mangolta vaatteita. Mitään ilmoitusta toimituksesta ei ole tullut sähköpostiin eikä puhelimeen. Tänään ilmoittivat palauttaneensa rahat kun palautuspaketti oli saapunut perille. Mitähän tässä on käynyt 🤬

Minulle kävi samoin ja syy oli sellainen että paketti oli tuotu automaattiin mutta minulle ei tullut saapumisilmoitusta kun lähettäjä oli laittanut väärän puhelinnumeron. Paketin tuoja ei tiennyt että viesti ei lähtenyt koska viesti lähtee automaattisesti lukulaitteelta jolla lähetyskoodi luetaan.

Vierailija
51/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla posti on lupaillut tuota 1-2 päivää jo viikon. Paska firma, joutaisi lopettaa ja antaa bisnes jollekkin sellaiselle joka kykenee hoitamaan tuon homman. Toimivia kilpailijoita olisi jo tarjolla, mutta nettikaupat tarjoaa vain Postin kuljetusta.

Vierailija
52/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeekohan paketit viikonloppuna noutopisteisiin tai automaattsihin? Vai pitääkö tässä varautua vielä odottelemaan viikonlopun yli!

Vierailija
53/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei oo näköjään varautunut kiireisiin

Vierailija
54/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin itkettiin, ettei riitä postia kuskattavaksi, ja kun sitä on, niin itketään ettei tätä saada kuskatuksi.

Vierailija
55/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähläystä

Vierailija
56/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enää mitään

Vierailija
57/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen kääntää konttoriin, jos automaatissa ruuhkaa. Just 4/5 omaa tilausta meni niin, vaan 1 tuli automaattiin kuten tilattu.

Vierailija
58/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä postin ja muiden kuriirifirmojen vakiintunut tapa, että vaikka on maksettu kotiinkuljetuksesta, ei kuitenkaan tuoda kotiin, vaikka ihminen on aamusta iltaan kotona. Viedään jonnekin muualle jakelukeskukseen ja valehdellaan, että on yritetty toimittaa. Tämä on ihan järjestelmällistä huijausta ja ihmiset vain sietävät ja hakevat niitä kotiin maksettuja paketteja vaikka mistä kaukaa.

Ja onhan tämä automaattisekoilu jo ihan vitsi. Vilkkailtakin paikoilta on lopetettu postin konttorit, lokeroleikkiä leikitään ja paketit seilaa ties missä. Eikä ne ruuhka-ajan paketit mihinkään pikku Ärrälle mahdu, se on ainoa postin asiakaspalvelupiste monissa paikoissa. Kenen ehdoilla nämä firmat toimii, ei ainakaan asikkaiden etua ajatella.

Vierailija
59/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seissyt paketti Liedossa lajittelukeskuksessa. Ei oo saapunut Vantaalle jakeluun ollenkaan

Vierailija
60/84 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin black friday alesta Lindexiltä vaatteita pukin konttiin. 30.11 tuli ilmotus että tilaus on lähetetty. Omapostissa lukee vieläkin nyt 4.12 että tilaus ei ole saapunut postille kuljetettavaksi vielä.

Oon tilaillu muitakin joulupaketteja kotiinkuljetuksella viime aikoina ja aina on äkäsen oloinen postinkantaja tyrkännyt paketin oven raosta. On tullut itselle sellainen olo että oisin tehnyt jotain väärää kun tilasin kotiinkuljetuksella. :D

Ja vaikka toimituspaikaks laittaa tietyn pakettiautomaatin niin aina paketti on silti toimitettu ärrälle.

Joku siellä postissa mättää ja pahasti. Ei voi alekampanjat ja joulu yllättää joka vuosi.

Viime vuodesta eivät voineet oppia mitään, koska viime vuonna näihin aikoihin posti veti joka luukulle lapun, että on lakossa.