Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alimpaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvat: Tuntuuko teistä, että on vaikeaa

Vierailija
16.04.2014 |

ponnistaa siitä luokasta ylöspäin, mihin olette jämähtäneet?

Itse esim. törmään jatkuvasti siihen, että joko olen jo liian vanha muuttamaan elämäni suuntaa, minulla ei ole tarpeeksi kokemusta tai oikeanlaisia suhteita ym.

Vaikka opinnoissani olen saanut hyviä arvosanoja en kelpaa oikein minnekään.

Välillä tuntuu, että on ylitsepääsemättömän vaikeaa pyristellä elämässä eteenpäin kun jotkut tietyt kortit on minulle jo ikään kuin aikaisemmin jaettu.

En ihmettele miksi mamuilla voi olla joskus vaikeaa kun ei tavallinen suomenkansalainenkaan aina pärjää vaikka kuinka yrittäisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]

Mammat mietti miten tulla osaksi eliittii, kun ap haluis ees keskiluokkaan

[/quote]

Olen hieman tyhmä tai jotain mutta mikä tekee keskiluokkaiseksi? Omakotitalo? Yli kolmen tonnin kuukausipalkka? 

Vierailija
22/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]

[/quote]esim. Joo

Olen hieman tyhmä tai jotain mutta mikä tekee keskiluokkaiseksi? Omakotitalo? Yli kolmen tonnin kuukausipalkka? 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]

[/quote]esim. Joo

[/quote]

Vierailija
24/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit puheeksi mamut? Eihän kenenkään kannata muuttaa maahan, missä alkuperäisillä asukkaillakin vaikeaa työllistyä. Pitää pysyä omassa maassa. Ellei sitten haaveile Suomen sosiaaliturvasta, mikä on hyvin rumaa....

Vierailija
25/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:58"]Miksi otit puheeksi mamut? Eihän kenenkään kannata muuttaa maahan, missä alkuperäisillä asukkaillakin vaikeaa työllistyä. Pitää pysyä omassa maassa. Ellei sitten haaveile Suomen sosiaaliturvasta, mikä on hyvin rumaa....

[/quote]ihan sama. Mamut on onnistuneet esim. Siin et ovat turvassa ja saavat ruokaa ja mahdollisuuden uudessa maassa. Min haluan jotain muuta. Haluan keskiluokkaan

Vierailija
26/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:58"]Miksi otit puheeksi mamut? Eihän kenenkään kannata muuttaa maahan, missä alkuperäisillä asukkaillakin vaikeaa työllistyä. Pitää pysyä omassa maassa. Ellei sitten haaveile Suomen sosiaaliturvasta, mikä on hyvin rumaa....

[/quote]ihan sama. Mamut on onnistuneet esim. Siin et ovat turvassa ja saavat ruokaa ja mahdollisuuden uudessa maassa. Min haluan jotain muuta. Haluan keskiluokkaan