Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ikinä pääse jumppaan!

Vierailija
16.04.2014 |

Mies ihan tahallaan vetkuttelee töissä ja tulee niin myöhään että sitten pitääkin jo laittaa vauvaa nukkumaan. Tämä kotonaolo katkeroittaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:27"]Mies ihan tahallaan vetkuttelee töissä ja tulee niin myöhään että sitten pitääkin jo laittaa vauvaa nukkumaan. Tämä kotonaolo katkeroittaa!

[/quote]

Mä olen totaali-yksinhuoltaja ja urheilu mulle tosi tärkeä asia ja juuri tuo oma aika sillä vauvan kanssa on muuten sen 24 h yksin! Mä ainakin ymmärrän täysin ettei kiinnosta kotona jumpata. Mutta käyn kerta vkossa äiti vauva jumpassa ja yhtenä aamuna vkossa hänellä on hoitaja jotta pääsen jumppaan. Todellakin haluaisin vielä lisäksi krt vkossa lenkille mutta ei ole hoitajia..

Vierailija
22/23 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:14"]

Elixiaan pääsee vauvatkin, lisäksi siellä on äiti-vauva -jumpparyhmä. Pienimmät mitä olen nähnyt vietävän lapsiparkkiin ovat olleet turvakaukalossa eli aika pieniä. Saahan sen äidin jumpasta vauvan luo jos kauhea hätä vauvalle tulee.

[/quote]

Ok, kiitos tiedosta. Mulla on jäsenyys muualle, jonka nyt taas aktivoin tauon jälkeen. Tavallaan vauvan kanssa meneminen salille ja lapsiparkkiin vieminen kuulostaa vaivalloiselta ja stressaavalta. Ajattelin vaihtaa salini Elixiaan kun palaan töihin. 9kk ikäisen on mielestäni parempi olla isän kanssa kun lapsiparkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kaks kertaa viikossa ole liikaa pyydetty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme