Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä Pääsiäinen taas :/ minä en kestä miestäni neljää päivää..

Vierailija
16.04.2014 |

Se vaan huutaa lapsille ja ährää töitään. Ja silloin kun ei tee töitä, pelaa. Siis ihan täysin hyödytön. Toki se rahaa tiena, mutta joskus pitäisi osata olla lastenkin kanssa. Minä vissiin vietän päiväni leikkipuistossa neljän lapsemme kanssa. Pitkät neljä päivää..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt niin monta lasta tuollaisen tyypin kanssa? Pitäiskö sen rahantuonnin lisäksu leikkiä aamusta iltaan pentujen kanssa?! Mee ite töihin ja vie lapset pääsiäiseksi hoitoon. Tämän palstan lehmille mies on vaan rahantekokone mutta sekään ei riitä, jumaliste.

Vierailija
2/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:15"]

Miksi olet tehnyt niin monta lasta tuollaisen tyypin kanssa? Pitäiskö sen rahantuonnin lisäksu leikkiä aamusta iltaan pentujen kanssa?! Mee ite töihin ja vie lapset pääsiäiseksi hoitoon. Tämän palstan lehmille mies on vaan rahantekokone mutta sekään ei riitä, jumaliste.

[/quote]

Toivottavasti sait hyvän mielen itsellesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä viikko vapaata. :( tiuskii kaikille, juo iltaisin ja nukkuu aamulla pitkään. Istuu ruoka pöytään ähisee ja tuhisee, kun leipää ei oo tarpeeksi pöydässä. Joo, tekee pihahommia, mut kaikki on päin vittua. On nälkä, kun ei kerkee syödä. Ei kerkee nähdä kavereita, ei tehdä mitään, kun täytyy vaan olla kotona ja hoitaa lapsia ja siivota. Siis todellisuudessa ei tee juurikaan mitään. Oon sanonut et lähde jonnekkin, mut ei voi, kun pitää tehdä kotona hommia. Onneksi, lähden 3päivää ystävälle lasten kanssa. Ei tarvii, kun puhelimessa kuunnella, kuin kaikki on niin paskaa..

Vierailija
4/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää minilomalle vaikka kylpylään koko perhe, jos kerran tienaakin hyvin :)

Vierailija
5/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olisin sata kertaa mieluumin neljän lapsen yksinhuoltaja kuin eläisin tuollaisessa paskassa suhteessa. Mitä iloa siitä tienaamisesta on jos joutuu katselemaan ja kuuntelemaan ja asumaan tuollaisen kanssa?

Vierailija
6/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:19"]

Mun miehellä viikko vapaata. :( tiuskii kaikille, juo iltaisin ja nukkuu aamulla pitkään. Istuu ruoka pöytään ähisee ja tuhisee, kun leipää ei oo tarpeeksi pöydässä. Joo, tekee pihahommia, mut kaikki on päin vittua. On nälkä, kun ei kerkee syödä. Ei kerkee nähdä kavereita, ei tehdä mitään, kun täytyy vaan olla kotona ja hoitaa lapsia ja siivota. Siis todellisuudessa ei tee juurikaan mitään. Oon sanonut et lähde jonnekkin, mut ei voi, kun pitää tehdä kotona hommia. Onneksi, lähden 3päivää ystävälle lasten kanssa. Ei tarvii, kun puhelimessa kuunnella, kuin kaikki on niin paskaa..

[/quote]

Kuulostaa niin tutulta. Paitsi että minun mies ei väitä edes tekevänsä kotitöitä. Ne kun ei sille kuulu. Hänen mielestään. Makaa sohvalla, räplää puhelintaan ja muniaan. No tää on tätä..

Vierailija
7/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua! 4 vitun päivää! EROA ja vähän äkkii

Vierailija
8/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa vaan persettä tuollaisille luusereille! Toinen vaihtoehto erota ja alkaa kupata ukolta isot elarit.

Vierailija
9/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:21"]

Minä kyllä olisin sata kertaa mieluumin neljän lapsen yksinhuoltaja kuin eläisin tuollaisessa paskassa suhteessa. Mitä iloa siitä tienaamisesta on jos joutuu katselemaan ja kuuntelemaan ja asumaan tuollaisen kanssa?

[/quote]

'

Se vaan on  joskus kärsittävä. Saattaahan se olla kun aika on kypsä, että lähdemme eri suuntiin. Nyt en jaksa edes ajatella eroa. Aurinkoahan se on luvannut, kivaa siellä puistossa on! 

Vierailija
10/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten melko pian tulee piiiitkä kesäloma. Lomien jälkeenhän ne erot ovat yleisiä, kun ei vaan kestä puolisoa.

Vierailija
11/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ei edes tienaa paljon mitään kun on tavan duunari. Miestäkin vituttaa kun ei voi tehdä neljään päivään töitä. Rahaa ei ole tehdä mitään kivaa. Tod.näk miesmakaa tuossa sohvalla ja kiukuttelee. Onneksi on luvattu hyvää keliä, niin mä sitten ulkoilen vauvan kanssa. Pääsiäinen on niin turha pyhä; kahvilat, kaupat, kaikki kiinni.

Vierailija
12/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi valittava elätti. Raha kyllä kelpaa, mutta silti pitää haukkua toista netissä. Häpeäisit, ap!

Vierailija
13/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut vaan todistaa, että miestä ei ole tarkoitettu elämään perhe-elämää. Ne jotka sitä elävät mielellään ovat harvinaisuuksia tai sitten vain alistuvat sosiaalisiin normeihin. Yleensä mies ei nauti perheen kesken olosta, vaan kaipaa kaltaistensa seuraan kaljalle ja baanalle. 

Onneksi saan yhärinä nauttia vain lapsistani, eikä ole mitään odotuksia siitä millainen miehen tulisi olla pääsiäisenä tai muulloinkaan. Hyvä mies on asia erikseen, ja hyvällä miehellä tarkoitan perhekeskeistä ja osallistuvaa miestä. Vinkkinä teille joiden miehet eristäytyy: he ovat ahdistuneita perhe-elämästä, eikä heitä kiinnosta pätkääkään perheen seura. Päästäkää nuo ukonkuvatukset menemään.

Vierailija
14/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:37"]

Taas yksi valittava elätti. Raha kyllä kelpaa, mutta silti pitää haukkua toista netissä. Häpeäisit, ap!

[/quote]Entäs se mies joka vaan kusee housuunsa ja pelaa?

Vierailija
15/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näy miehen tienaama raha, kuin et mies tekee yksun ulkomaan matkoja. Ei mua tarviikka ottaa mukaan, mut lapset säälittää. Ajaa hyvällä autolla ja toki nyt on elektroniikkaa sun muuta ja hyvä asunto. Mut eipä tuo iloa mulle tuo. Itsekkin teen töitä, mutta mies tienaa yli 30t vuodessa enemmän. Pihistää kaikesta mikä on perheelle, mut itelleen voi ostaa moottoripyörän. Viimekesän reissu: vuokrasi kälysen mökin vuorokaudeksi josta maksoin puolet. Ihana ajstus toki, mutta varaa ois ollut olla vaikka koko loma :D on hyvin omahyväinen.. Jospa erois..

-4-

Vierailija
16/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Olen tosi pahoillani teidän puolesta, joilla paska mies. Jälkikäteen on helppo jossitella, mutta miksi hankitte liudan lapsia huonoon suhteeseen? Ainako se mies muuttuu vai miksi ihmeessä? Ihan ystävällisesti kysyn.

Vierailija
17/17 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2lasta, 3v. Kaksoset. Eikä muuten tulee yhtään lapsia enenpää meidän perheeseen. Nämäkin kaksoset olivat iloinen "vahinko" Suunniteltu ei oltu lapsia, mutta näin vaan kävi. -4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme