laihdutan pelkästään ruokavaloin avulla ja odottelen tässä että laihtuisin...
en tee mitään. en käy ihmisten ilmoilla koska en kehtaa. en tykkää urheilla joten oon vaan kotona/töissä ja syön n. 1000kcal/pv ja odotan että laihtuisin. olen vaan sisällä av-palstalla joks 12h päivässä jos on vapaapäivä. välillä käyn kaupassa. 10kg pitäisi laihtua.
unelmoin elämästä laihana, katson kuvia laihoista naisista joilla on hyvä tyyli, jokupäivä olen yksi heistä. sillä aikaa vain odottelen... jos pari kuukautta aluksi että edes vähän lähtisi... 5kg olisi hyvä alku... paino 66kg/160cm
Kommentit (3)
Ootko mielestäs läski????!!!!!! Mä oon 170 ja painan 86 kg!!!! Pakko vaan lähtee lenkille, ei ne läskit muuten sula. Jos ihmiset kattoo niin kattokoon! Lähde hyvä ihminen lenkille.
en tykkää vielä kommenttisi jälkeenkään liikunnasta joten en mene lenkille. olen jo laihtunut tällä tavalla 5kg ja ei kiinnosta lähteekö lihaksista ja tuleeko musta laihaläski, kunhan vanhat vaatteet mahtuu päälle niin on hyvä! sitten laihana voin harkita lenkkeilyä, niin saan esitellä mun laihaa kroppaa kaikille ja pyöriä ihmistenilmoilla ilman päämäärää. :)
Tuntuu tyhmältä otta kaupungilla salaattia kun on sotanorsu koska en näytä siltä että syön kotona salaattia. En kerro kenellekkään laihdutuksestani koska kaikki tuomitsee tapani.
ap
Itse laihduin viisi kiloa 55kg-> 50kg pelkällä ruokavalion muuttamisella parissa kuukaudessa. Pituutta vajaa 160cm.