Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ihonhoitosarja tai -tuote 40+ näppynaamalle??

Vierailija
16.04.2014 |

Niin, tuossa se jo tulikin...eli hakusassa olis joku hyvä puhdistus, kasvovesi ja kosteusvoide. Ikää on, mutta näpyt viihtyy naamassani. Silti iho on paikoin pintakuiva. Olen kokeillut vaikka mitä tuotteita. Kerrohan oma suosikkisi? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti luonnonkosmetiikkaa, jos tuossa iässä vielä naama kukkii. Suosittelen lämpimästi Dr. Hauschka -sarjaa. Hyviä kokemuksia itselläni vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
2/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:48"]Ehdottomasti luonnonkosmetiikkaa, jos tuossa iässä vielä naama kukkii. Suosittelen lämpimästi Dr. Hauschka -sarjaa. Hyviä kokemuksia itselläni vastaavassa tilanteessa.

[/quote]Minulla Dr. Hauschka pilasi ihon täysin :( Etenkin se öljy. Pari kuukautta sitten ostin Neutrogenan spot stress control-tuotteita ja ne toimii! En todellakaan odottanut että toimisivat, kun ovat niin edullisia. Ihoni on rasvainen paikoin, mutta pintakuiva, ikää 30 ja risat. Dermatologica ei minulla myöskään toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalogican tuotteet eivät petä, ovat sitä paitsi aito hoitolasarja. Heiltä voi ostaa matkakokoisen kokeilusetin ensin. joita on monta erilaista ihotyypin mukaan.

Ei kannata sijoittaa sellaisiin merkkisarjoihin jotka eivät ihonhoitoon erikoistuneita vaan muotiin (Dior, YSL, Chanel....) ja joissa maksaa enemmän purkin ulkonäkö ja se logo kuin itse sisältö.

Vierailija
4/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ruokavalio kuntoon ja vettä riittävästi.

Sitten joku hyvä seerumi. Itse käytän Helena Rubensteinin Powecelliä

Vierailija
5/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Genifique-seerumi on ollut ainoa joka ei tuki minun ihohuokosia, vaan tuo pistää ihon hengittämään kunnolla, sekä suojaa ja nuorentaa selvästi ilmettä. Ihon sävy tullut tasaiseksi, oli laikukas aiemmin. Ei ihme että on maailman myydyin seerumi :) Sen päälle olen voinut pistää minkä tahansa kosteusvoiteen ilman että iho alkaa työntää näppylää ja mustapäätä.

Vierailija
6/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pintakuivan ihon parhaat tuoteet:

Illalla pesen kasvot Acon vaaleanpunaisella vaahdolla ja pesusienellä. Laitan yöksi Garnierin Nordic Moisture Match -voiteen (normaali/sekaiho).

Aamulla suihkautan Avenen kasvovettä, se on siis spraytä ja aivan ihanaa, ihan kuin kesäsade kasvoilla. Annan olla minuutin-pari ja tuputtelen pyyhkeellä pois jos jotain on jäänyt.

Sitten laitan Vichyn Aqualia Thermal Seerumia koko kasvoille, riittää ihan tippa-pari. Meikkivoide + Garnierin Primer. Irtopuuteri.

Nämä olen huomannut parhaimmaksi yhdistelmäksi. Nyt seerumi on loppu ja naama kukkii taas kun en ole raskinut ostaa uutta.

Vierailija
7/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin, että ravitsemus kuntoon ja joka päivä ulkoilua ulkoilmassa vähintään 30 minuuttia, siitä on hyvä aloittaa.

Noiden kaikenmaailman "aitojen hoitolasarjojen" suhteen olisin vähän varuillani. Olen omiin iho-ongelmiini hakenut apua useista eri hoitoloista ja usein ne hoitolasarjat on olleet laadultaan todella huonoja hintaan verrattuna. Rahastusta, sanon minä.

Kokeile apteekista Avenen tuotteita ja sitten Clinique:n sarjoja kemikaliosta.

Vierailija
8/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerinin DermoPurifyer-seerumi on paras tuote, mitä mulla on koskaan ollut. Sen kanssa mulla kuuluu rutiiniin hajustamaton Avecyd, Avenen rasvaisen ihon kasvovesi ja Isis Aquaruboril couperoottiselle iholle vuoropäivin sekä Avenen sekaihon kosteusvoide. Lisäksi Acon kuorinta ja savinaamio.