Työvoimatoimiston kautta haetaan strippareita - pitääkö työttömän suostua?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 11:42"]Ei yllättäisi, jos tällä palstalla vaadittaisiin ottamaan työ kuin työ. Veikkaan kuitenkin, että yleinen moraalikäsitys antaa tässä armon käydä oikeudesta. Sitä paitsi työhön on tietyt kriteerit mitkä täyttää. Kuka haluaa palkata vastahakoista työntekijää?
[/quote]
yleinen moraalikäsitys on aika huojuva eikä laki tunne semmoista niinkuin jos luetaan sitä kuin suomessa on tapana
Työkkäriltä on tullut kehitysriihen jälkeen lyhyen ajan sisään kaksi rekry-kutsua, tosin molemmat vapaaehtoisia (koska eivät voi enää kiristää toistaiseksi voimassa olevilla etuuksillakaan).
Heheh tuli tämä mieleen :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 11:34"]
Kai miehetkin voivat hakea myös?
[/quote]
Niin, eikös se ole muutoin sukupuolisyrjintää? Ja varotaanhan että ei tapahtuisi myöskään ikäsyrjintää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:26"]
http://areena.yle.fi/tv/142548
[/quote]
no kuule just samaa tulin.. :D
Ei hätää, tämä nelikymppinen liian suuren painoindeksin omaava roikkotissi tuskin tulee valituksi :D. Kerrankin on etua iästä!
Kuinkahan ukko suhtautuisi jos strippariksi ryhtyisin keski-ikäisenä?
Mua ei ainakaan pyydetä. Ikää 49v. ja läskiäkin riittävästi.
Miltäköhän tuo näyttäisi CV:ssä että olen ollut glamour strippari?
Kohta varmaan stripparikursseja järjestetään työvoimakoulutuksena.
Mielenkiintoista... Rekrytoinnissahan ei saa sanoa, että etsitään naista tai miestä... Oliskohan niin, että on ihan sama, tuleeko heille 4 naista vai 4 miestä vai molenpia? Veikkaan, että sukupuolellakin on tässä merkitystä, vaikka ei saisi olla.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:26"]
http://areena.yle.fi/tv/142548
[/quote]
Aika hyvö jakso :)
Mun iso maha tökkis tankoa vasten ja paikka menis konkkaan..
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:28"]
[/quote]
Uuh... mikä kielikuva... näen sinut mielessäni :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:28"]
[/quote]
Uuh... mikä kielikuva... näen sinut mielessäni :)
[/quote]
Älä nyt liian tarkkaan näe..
Ei kai työkkäri nyt voi ihan kaikkeen pakottaa?
Mä saisin varmaan ne tangon kiinnikkeetkin irtoamaan...
1990-luvulla työkkärin kautta haettiin seksilinjoille työntekijöitä. Kaverini sai sellaisen työhönosoituksen, mutta työkkärin virkailija sanoi, että ei ole pakko hakea eikä kieltäytymisestä saa karenssia. Jos nyt haetaan strippareita, niin parinkymmenen vuoden kuluttua varmaan sitten prostituoituja.
Kaiken mualman puhelinmyynti -ja verkostomarkkinointihämäräfirmat hierovat myös rasvaisia käsiään yhteen tämän lakimuutoksen pohjalta.... Ainoo vaan, ettei noiden palkalla elä