TURKU! Mistä edullinen juhlamekko?
Mistä kannattaisi lähteä etsimään edullista noin 100 euron juhlamekkoa? Vartalotyyppini asettaa muutamia haasteita, joten ammattitaitoa ja asiallista palvelua täytyy liikkeestä löytyä. Plussaa on ompelupalvelu, mutta onnistunee tuo muokkaaminen tuttavaltakin.
Kommentit (8)
Saat alennusmyynnistä halvemmalla. Ymmärrän että mies laittaa reilun satasen puvun vuokraan, johon kuuluu kaikki, mutta naisten puvusta en viitsisi vuokraa maksaa niin paljon.
Kyllä ne johonkin rajaan asti vuokrapukujakin muokkaa. Mahtaako satasella kuitenkaan vielä saada....?
Entäs Boutique Minne? Oisko siellä käytettyjä?
Isosiskosta Yliopistonkadulta voi käydä katsomassa, jos tuo sun muokkaustarve tarkoittaa isompaa kokoa. Sieltä olen saanut varsinkin tarjouksesta hyvin vaatteita.
Kiitos vinkeistä! Täytyy koittaa tällä viikolla ehtiä kiertelemään. Lisääkin saa toki ehdottaa! :) ap
Olen just menossa keskustan suuntaan, vaklaan sulle yhden unohtamani liikkeen nimen.
Millasta juhlamekkoa? Jos oikein iltapukutyyppistä, tai miksei muutenkin, niin aloittaisin Muotitalo Ra-Kesta Yliopistonkadulta. Alekin taitaa olla päällänsä nyt.
Halonen ja Ra-Ke ekaksi läpi. Ra-Kesta voi tehdä ihan älyttömän hyviä löytöjä.... mutta myös löytää ihan älyttömyyksiä ;-)
Tai vuokraat sellaisen pukuvuokraamo Sanelmasta.
Kiitoksia! Hakusessa siis puolipitkä mekko, vieraaksi olen menossa kesähäihin. :)
Osaatko kirjoittaja nro 4 kertoa mitä vuokraaminen maksaa? Vuokrapuvun muokkaus ei tosin taida olla mahdollista. :/ ap