Mikä paras älypuhelin max 500e?
Vanha iphone 4 alkaa lopullisesti sanomaan sopimustaan irti, hankkiako samanlainen uutena, vai mites muut merkit? Htc desire oli vähän aikaa testissä mutta en tykännyt, lumioista pelkkää huonoa kokemusta. Samsung, huawei, sony..?
Mulle tärkeimmät ominaisuudet: hyvä kamera, youtube, facebook, sähköposti ja tietysti akun ja antennin kesto. Kaikista puhelimistani, kuten myös tästä nykyisestä, on hajonnut ensimmäisenä antenni (kai) kun netti sekä puhelut alkaa pätkimään. Raivostuttavaa.
Kommentit (13)
ZTE. Käyttää samaa pohjaa kun HTC. Hinta verkkokauppa.com:sta tais olla 89e. Kaikki mitä tarviit toimii hyvin. Puhelin hakee ite kaikki päivitykset ja ite tarvii vaan Play-kaupasta hyväksyä haluamat päivitykset. Ite oon tykänny ja yksinkertanen käyttää. Jopa AV-palsta pelaa tällä pulikalla ;)
LG G2 on akunkestoltaan ykkönen.
Sony Z1 Compact on hyvä kokonaispaketti.
Nexus 5 suoraan googlen Play kaupasta hintalaatusuhteeltaan lyömätön.
Siitä valitsemaan!
Samsung galaxy s4. Toimii kuin unelma.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:35"]
Samsung galaxy s4. Toimii kuin unelma.
[/quote]
Ennemmin Nexus 5. Nexus halvempi ja parempi.
KAIKKI NOKIAN LUMIA-MALLIT. ELÄ VUAN EREHDY SINGSONGI-"PUHELIMIIN".
KAIKKI NOKIAN LUMIA-MALLIT. ELÄ VUAN EREHDY SINGSONGI-"PUHELIMIIN".
lankapuhelin ja sen käyttäjäksi älykäs yksilö terv. älykkö!
Lumiat voittaa kameraominaisuuksiltaan muut saman hintaluokan puhelimet, sillä niissä, tai ainakin Lumia 1020:ssa, on kuvanvakaaja, joka vaikuttaa oikeasti paljon kuvanlaatuun. Samsungeilla ja muilla vaaditaan sitten vakaata kättä. Ei kannata ihan sokeasti tuijottaa niitä esimerkkikuvia, koska ne on kuvattu jalustalta, ja ilman jalustaa samaan lipputulokseen on hankala päästä. Lumia 1020 on myös ainakin Samsungia laajemmat mahdollisuudet säätää valotusta ja aukkoarvoja.
En kuitenkaa itse tykkää Lumioiden käyttöjärjestelmästä. Androidissa on paljon enemmän varaa muokata valikkoja, ottaa aloitusnäyttöihin erilaisia widgettejä ym. Lisäksi androidille on huomattavasti enemmän sovelluksia kuin windows-käyttöjärjestelmälle. Mutta jos sinun oli tarkoitus jokatapauksessa ostaa Android, niin Sonyn, HTC:n ja Samsungin eroista en osaa tarkemmin sanoa. Samsung S-sarjaan olen ollut tyytyväinen, ja mielellään voisin ottaa käyttöön myös Samsung Noteja.
Huaweita en päässyt missään kaupassa konkreettisesti kokeilemaan kun ei ollut valikoimissa. Myyjä väitti että niihin on vaikeampi saada päivityksiä kun näihin isoihin merkkeihin sony/samsung/apple. Se sonyn z1 vaikutti kyllä aika huikeelta, tosin kokokin on valtava, melkein jo tabletti että minkähänlaista sillä on puhua?
Kiitän vastauksista :)
Huawei Ascend P6.
Taitaa olla markkinoiden ohuin älypuhelin, kaunis kapistus ja moitteettomasti toiminut tämän puoli vuotta, jonka olen sen omistanut. Kevytkin vielä - ja hyvin edullinen, olisikohan maksanut noin 300€.
Kannattaa varmaan mennä esim. hintavertailu.fi- sivustolle ja laittaa haussa ruksia ne ominaisuudet, jotka haluat. Sitten vielä luet arvosteluita niistä puhelimista... näin itse tein ja sain napakympin, Samsung S4 minin :)
Kun vaikka jonkun av-mamman ZTE toimii moitteettomasti ja olla täysin tarpeisiin sopiva jne, niin se ei tarkoita, että sama kävisi sinun kohdallasi. Ottamatta siis nyt yhtään kantaa näihin ehdotettuihin puhelimiin!