Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi + 40-55 v mies mainostaa Tinderissä urheilullisuuttaan mutta ei sitä tosiasiassa ole?

Vierailija
03.12.2020 |

Olen 45- v siro, hoikka, urheilullinen nainen. Harrastan urheilua 5 krt viikossa. Olen juuri tehnyt mm virallisen kuntotestin ja läpäisin sen parhailla arvosanoilla ylivoimaisesti.

Tarkoitus ei ole kehua itseäni, vaan todistaa että olen aidosti urheilullinen, elämäntapani on terveelliset.

Ongelmani on, että Treffailessa itseäni kiinnostaa vain kumppaniehdokas joka myös on liikunnallinen, ja jolla on terveelliset elämäntavat.

Mm Tinderissä ikäiseni miehet kertovat olevansa sporttisia ja ovat terveellisiä elämän tavoiltaan.

Sitten kun tavataan mies onkin olutmahainen, liikunta tarkoittaa kävelylenkkiä koiran kanssa ja olut maistuu vapaa-ajalla, syödään epäterveellisesti, liikakiloja on 10-20 kg.

Mitä ihmettä? Miksi miehet liioittelevat sporttisuudesystaan ja terveellisistä elämäntavoista?

Haluan sporttisen miehen koska haluaisin yhdessä vaikka lenkkeillä tai hiihtää, tai käydä salilla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat, että sporttisuus tekee heistä vetävämpiä. Itselleni se olisi täysi turn-off, sain siitä tarpeekseni avioliitossani, jossa exäni keski-iän kriisissään ensin hurahti juoksemiseen (niin että se haittasi jo perhe-elämää), ja sitten 20 vuotta nuorempaan työkaveriinsa (ja se vasta haittasikin perhe-elämää). Eron jälkeen kiersin kaukaa kaikki itseään sporttiseksi mainostavat miehet.

Mielenkiintoinen keissi, kun yksi omakohtainen kokemus vääristää kuvaa koko sinkkumiesten joukosta. En näe tässä kovin suurta korrelaatiota urheilullisten miesten ja epärehellisten miesten välillä! Jokainen saa tietysti toimia ja kokea tunnetasolla edellä kuvatulla tavalla, mutta ei se silti osoita mitään todeksi.

Mitä halutumpi mies, sitä suurempi riski pettää kun suhde vakiintuu. Jos naisen saaminen on miehelle mahdotonta, on helppo olla uskollinen.

Vierailija
22/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa urheilullisista myös näyttävät timmeiltä Tinder-kuvissa, mutta osa taas ei. Itseäni hämmästyttää nämä miehet, joista jo päälle päin näkyy, että urheilu ei ole suurin intohimo, mutta sitä pitää silti mainostaa. Olen N40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän