Miksi + 40-55 v mies mainostaa Tinderissä urheilullisuuttaan mutta ei sitä tosiasiassa ole?
Olen 45- v siro, hoikka, urheilullinen nainen. Harrastan urheilua 5 krt viikossa. Olen juuri tehnyt mm virallisen kuntotestin ja läpäisin sen parhailla arvosanoilla ylivoimaisesti.
Tarkoitus ei ole kehua itseäni, vaan todistaa että olen aidosti urheilullinen, elämäntapani on terveelliset.
Ongelmani on, että Treffailessa itseäni kiinnostaa vain kumppaniehdokas joka myös on liikunnallinen, ja jolla on terveelliset elämäntavat.
Mm Tinderissä ikäiseni miehet kertovat olevansa sporttisia ja ovat terveellisiä elämän tavoiltaan.
Sitten kun tavataan mies onkin olutmahainen, liikunta tarkoittaa kävelylenkkiä koiran kanssa ja olut maistuu vapaa-ajalla, syödään epäterveellisesti, liikakiloja on 10-20 kg.
Mitä ihmettä? Miksi miehet liioittelevat sporttisuudesystaan ja terveellisistä elämäntavoista?
Haluan sporttisen miehen koska haluaisin yhdessä vaikka lenkkeillä tai hiihtää, tai käydä salilla.
Kommentit (22)
Samasta syystä kuin naisetkin: Urheilullisuutta pidetään positiivisena ominaisuutena ja sitä halutaa kehua vaikka valkoisin valhein, sukupuoleen katsomatta.
Tromlihan tämä on ja Ikis asualla mutta miehillä sportyinen nainen Tonderissä tarkoittaa hoikkaa ja timmiä naista ja naisilla oikeasti urheilevaa miestä. Tiedän tämän omasta ja ystävien kokemuksesta :)
No jos se äijä on ex (oikee) urheilija, niin ne 10 lisäkiloa ei välttämättä haittaa hänen liikunnallisuuttaan yleisellä tasolla. Eikä yksi iltakaljakaan. Se on toki totta, että asenne voi jo olla hiukan väärä.
Ehkäpä se urheilullisuus tarkoittaa ihmisille eri asioita. Liikkuva voisi olla parempi ilmaisu. Ikävä tosiasia, että kaikkea ei voi vaatia siltä puolisolta. Liikkua voi myös ilman puolisoa. Mitä väliä sillä on miten toinen syö. Ymmärrän, jos et pidä ylipainoisesta ja kaljaa lipittävästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta tuon ikäiset timmit hopeaketut deittailevat ikäneitojen sijaan ikäryhmästä 25-30 v.
-raimo58
Tarkoittaako se, että ihan kaikki keski-ikäiset sporttiset haluavat sen 25-vuotiaan neitokaisen? Juuri luin, että tilastollisesti yli 10-15 v ikäerosuhteita on 1%??? Miksi en tunne yhtäkään yli 10 v ikäerosuhdetta? Kaikki joissa on ollut iso ikäero ovat lopulta eronneet.
Uskon, että ainakin osa miehistä katsoo meitä nelikymppisiä naisia, itselle kelpaisi hyväkuntoinen 55v ja itse olen 45 v...
AP
Ehkä se urheilullisuus tarkoittaa teille hieman eri asiaa.
mies52v
Samasta syystä, kuin jos joku katsoo tärkeäksi treffi-ilmoituksessaan erikseen ilmoittaa olevansa rehellinen, huumorintajuinen tai fiksu, ei sitä 99% varmasti ole. Tuollaisia itsestäänselvyyksiä kun yleensä korostavat vain ne, joille ne eivät ole itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta tuon ikäiset timmit hopeaketut deittailevat ikäneitojen sijaan ikäryhmästä 25-30 v.
-raimo58
Tarkoittaako se, että ihan kaikki keski-ikäiset sporttiset haluavat sen 25-vuotiaan neitokaisen? Juuri luin, että tilastollisesti yli 10-15 v ikäerosuhteita on 1%??? Miksi en tunne yhtäkään yli 10 v ikäerosuhdetta? Kaikki joissa on ollut iso ikäero ovat lopulta eronneet.
Uskon, että ainakin osa miehistä katsoo meitä nelikymppisiä naisia, itselle kelpaisi hyväkuntoinen 55v ja itse olen 45 v...
AP
Tuskin kukaan sen kummemmin ikää katsoo, vaan sopivuutta.
mies52v
Miehet kuvittelevat, että sporttisuus tekee heistä vetävämpiä. Itselleni se olisi täysi turn-off, sain siitä tarpeekseni avioliitossani, jossa exäni keski-iän kriisissään ensin hurahti juoksemiseen (niin että se haittasi jo perhe-elämää), ja sitten 20 vuotta nuorempaan työkaveriinsa (ja se vasta haittasikin perhe-elämää). Eron jälkeen kiersin kaukaa kaikki itseään sporttiseksi mainostavat miehet.
Itse olen suunnilleen noin paljon urheileva ikäisesi mies. Tapaamani sporttiset naiset ovat halunneet jollain tavalla kilpailla kanssani, enkä ole sellaisesta innostunut. Lenkillä ja salilla olisi toki yhdessä kiva käydä, muttei tyyliin " katsotaan kumpi juoksee kovempaa ".
Parisuhteessa en halua kilpailla vaan nauttia toisen seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-raimo58
AP
mies52v
Nämä miesten toiveet, että sporttisena 50 v saisit 25 vuotiaan, tapahtuvat vain fantasia -tasolla.
Kyllä 99% naisista haluaa ihan ikäisensä kumppanin joku viiden vuoden ikäero ylöspäin on maksimi.
Kuinka monta paria tunnet, jossa mies on 50 v ja. Nainen 25 v?? Aivan.
Näitä Tinder-provoja on tullut tänä iltana vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suunnilleen noin paljon urheileva ikäisesi mies. Tapaamani sporttiset naiset ovat halunneet jollain tavalla kilpailla kanssani, enkä ole sellaisesta innostunut. Lenkillä ja salilla olisi toki yhdessä kiva käydä, muttei tyyliin " katsotaan kumpi juoksee kovempaa ".
Parisuhteessa en halua kilpailla vaan nauttia toisen seurasta.
AP tässä. En ole kilpailuhenkinen, enkä halua päteä. Mutta olisihan se kiva saada lenkille kaveri mukaan, ja aloittaa vaikka Tennis, tai lasketella, hiihtää talvella, käydä pururadalla juoksemassa. Sellaista yhdessä mukavaa tekemistä. Ja onhan se vähän tyhmää jos toinen vetää pakastepizzaa ja olutta kun haluaisin vaikka syödä yhdessä lihaisaa salaattia etc.
Olisi mukava kumppani jolla olisi samat arvot, ettei oltaisi hirveän ääripäitä erilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-raimo58
AP
mies52v
Nämä miesten toiveet, että sporttisena 50 v saisit 25 vuotiaan, tapahtuvat vain fantasia -tasolla.
Kyllä 99% naisista haluaa ihan ikäisensä kumppanin joku viiden vuoden ikäero ylöspäin on maksimi.Kuinka monta paria tunnet, jossa mies on 50 v ja. Nainen 25 v?? Aivan.
Mitä tuo nyt tarkoitti? Miksi mun pitäis saada kaikki..yhdessäkin on tekeminen tällä iällä.
Tiedän muuten 3kpl 5 vuoden sisällä eronnutta, joilla on 20:llä alkava avokki/tyttökaveri. Parituntia sitten oli yhden kanssa juttua. Ei tuo nykyään niin harvinaista ole kuin numerot näyttää. Se, että kuka jotain numeroita haluaa on sitten eri juttu.
mies52v
Katin kontit. Otin isoilla boobseilla nuoren sporttimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-raimo58
AP
mies52v
Kyllä 99% naisista haluaa ihan ikäisensä kumppanin joku viiden vuoden ikäero ylöspäin on maksimi.Kuinka monta paria tunnet, jossa mies on 50 v ja. Nainen 25 v?? Aivan.
Mitä tuo nyt tarkoitti? Miksi mun pitäis saada kaikki..yhdessäkin on tekeminen tällä iällä.
Tiedän muuten 3kpl 5 vuoden sisällä eronnutta, joilla on 20:llä alkava avokki/tyttökaveri. Parituntia sitten oli yhden kanssa juttua. Ei tuo nykyään niin harvinaista ole kuin numerot näyttää. Se, että kuka
jotain numeroita haluaa on sitten eri juttu.mies52v
Avainsana: eronnut. Toinen: seksisuhde on eri kuin parisuhde. AP hakee parisuhdetta, ei mitään sugar daddy kuviota. Kaikki ison ikäeron suhteet
Iässä N20 v ja M 50V on suurimmalti osaksi näitä sugar deittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-raimo58
AP
mies52v
Tiedän muuten 3kpl 5 vuoden sisällä eronnutta, joilla on 20:llä alkava avokki/tyttökaveri. Parituntia sitten oli yhden kanssa juttua. Ei tuo nykyään niin harvinaista ole kuin numerot näyttää. Se, että kuka
jotain numeroita haluaa on sitten eri juttu.mies52v
Avainsana: eronnut. Toinen: seksisuhde on eri kuin parisuhde. AP hakee parisuhdetta, ei mitään sugar daddy kuviota. Kaikki ison ikäeron suhteet
Iässä N20 v ja M 50V on suurimmalti osaksi näitä sugar deittailua.
Enpä tiedä. Asuvat kyllä yhdessä. Kuuluuko tuo sugardaddy systeemiin? Minä en ole ap ja miksi minulle kommentoit..omasta mielestä kommentoin ihan asiallisesti. Jokainen minunpuolesta seurustelee kenen kanssa haluaa, kunhan molemmat ovat aikuisia ja kumpikaan ei ole vajaalla käyvä.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelevat, että sporttisuus tekee heistä vetävämpiä. Itselleni se olisi täysi turn-off, sain siitä tarpeekseni avioliitossani, jossa exäni keski-iän kriisissään ensin hurahti juoksemiseen (niin että se haittasi jo perhe-elämää), ja sitten 20 vuotta nuorempaan työkaveriinsa (ja se vasta haittasikin perhe-elämää). Eron jälkeen kiersin kaukaa kaikki itseään sporttiseksi mainostavat miehet.
Mielenkiintoinen keissi, kun yksi omakohtainen kokemus vääristää kuvaa koko sinkkumiesten joukosta. En näe tässä kovin suurta korrelaatiota urheilullisten miesten ja epärehellisten miesten välillä! Jokainen saa tietysti toimia ja kokea tunnetasolla edellä kuvatulla tavalla, mutta ei se silti osoita mitään todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-raimo58
AP
Suhteet yleensä päätyvät eroon. Mielummin 5v nuoren naisen kanssa ja sitten taas 5v toisen nuoren naisen kanssa kun 10v vanhan kanssa
M49 jolla alle 30v naisystävä
-raimo58