Miksi mies sanoo että on kavereidensa kanssa vaikka on mun kanssa..
Siis jos oon sielä ja joku vaikka soittaa...joskus sielä on myös kavereita mutta ei mainitse musta mitään? ei olla tunnettu vielä kovin kauaa
Kommentit (17)
Seurusteletteko te vai oletko sen kaveri?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:12"]
Suhteenne on tuore --> mies ei halua vielä tehdä siitä "julkista", koska jos päättyykin samantien, ni ei sitten tarvi olla vastailemassa niihin kyselyihin.
Mun mielestä ihan normaalia ettei heti alusta alkaen hehkuteta joka paikassa Suurta Rakkautta vaan edetään ihan rauhassa.
[/quote] Montako kertaa olet puhelimessa kavereillesi kertonut meneväsi suuren rakkauden kanssa leffaan?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:12"]
Suhteenne on tuore --> mies ei halua vielä tehdä siitä "julkista", koska jos päättyykin samantien, ni ei sitten tarvi olla vastailemassa niihin kyselyihin.
Mun mielestä ihan normaalia ettei heti alusta alkaen hehkuteta joka paikassa Suurta Rakkautta vaan edetään ihan rauhassa.
[/quote] me tehdään nyt suuren rakkauden kanssa ruokaa.
2 vaihtoehtoa...
1. Olet hänelle pelkkä kaveri.
2. Puhuu puhelimessa toiselle tyttöystävälleen tai jopa vaimolleen.
Mies ei varmaan edes ajattele asiaa tuolla tasolla kuin sinä. Mitä haluaisit hänen sanovan puhelimeen?
Etkös sä sitten ole sen kaveri eihän siinä ole sukupuolesta edes kysytty mitään?
On naimisissa. Ei halua jäädä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:26"]On naimisissa. Ei halua jäädä kiinni.
[/quote]
Jep tai jos ei ole naimisissa, niin silti on joku vakituinen suhde
Todennäköisesti miehellä on vakava suhde (pitkä seurustelusuhde, avioliitto tai avoliitto). Tai sitten et vain ole miehelle (vielä) tarpeeksi tärkeä, että määrittäisi suhteensa sinuun muuna kuin kaverina.
Ap:n kryptisestä avauksesta päätellen hän on miehen luona ("sielä"). Ehkä mies on naimisissa ja pitää panokämppää jonne vie ap:n, mutta tuo taitaa olla aika epätodennäköistä
Oikeasti uskon, että vastaus sisältyy avaukseen. Ap ja mies eivät ole tunteneet kovin kauaa vielä ja mies haluaa pitää uuden tuttavuuden omana tietonaan soittavilta kavereilta. Fiksu mies.
Älkään ihan oikeasti jaksako joka paikkaan vetää avioliittoja ja toisia naisia. Jos suhde on vielä niin alussa, että et ole vielä tyttökaveri vaan kaveri joka saattuu olemaan tyttö.
Ur a side bitch anteeksi suorasukaisuus mutta sun mies on jo naimisissa, nimimerkillä kokemusta on
Niin, tai mies on CIA-agentti joka rakentaa kuurakettia kellarissa. Nyt järki käteen, itsekkin myönnät ette ole vielä pitkään yhdessä ollut ja "vakiintunut" pari, joten en minäkään alkaisi erittelemään sen kummemmin.