Miten ymmärrätte tällaisen kommentin?
Treffikumppani viestitti jälkeenpäin näin:
”Olet nätti ja hyvin hedelmällisen näköinen. Olisi kiva tavata uudestaankin.”
Minua on sanottu kauniiksi tai nätiksi ennenkin, mutta ”hedelmällinen”, en koskaan ole kuullut tuollaista ennen. Miten ymmärrätte tämän? Voiko tämän ottaa kohteliaisuutena?
Kommentit (22)
Poimii jostain kannastaan noita. Sellainen puppugeneraattori tiedätkö. Joillain se on päässä ja toisilla ihan taulukoituna, että ei samoja laita samoille.
No ei, ihana ja mahtava mies varmasti ja eikö omaperäisistä sanavalinnoista pitäisi saada plussapisteitä eiku siis hattaranalleja? Kaikkea ei varmaan kantsi ylianalysoida. Joskus täikammalla viestien sohjustaminen vaan sotkee koko pään.
Kuten moni muukin, olen sitä mieltä, että hän yritti kovasti sanoa jotain erilaista ja mieleenjäävää, ja tuli sitten sanoneeksi noin. Minä käytän aika paljon sanaa "hedelmällinen" esimerkiksi keskusteluista ja tilanteista. Olen niin tottunut, että saattaisin jopa sanoa niin mielitietystäni, viisikymppisestä (siis ikäisestäni) miehestä, jonka omatkin sanavalinnat ovat välillä epätavallisia.
Jos tykkäsit hänestä, älä juutu yhteen sanaan. Kuvittele, miten hän on kirjoittanut ja pohtinut ja deletoinut ja kirjoittanut ja saattaa nyt potkia itseään, kun meni sanomaan oudosti. Toistenkin treffien jälkeen voi sanoa heipat lopullisesti, jos siltä tuntuu. :)