Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat, montako punnerrusta jaksatte tehdä?

Vierailija
03.12.2020 |

Ikä, paino ja lasten lukumäärä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 miestenpunnerrusta. 57kg/N 47/ei lapsia.

Vierailija
22/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko punnerrukset tuosta noin vain ilman harjoittelua? Itse sain tosiaan harjoiteltuani kauan. Argh, miten väärin, että toiset on voimakkaita jo luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 punnerrusta, 0 lasta, n21. 170/60. Juoksen, pyöräilen säännöllisesti. Cooperissa hyvät tulokset aina, mutta punnerruksia en saa tehtyä. 

Vierailija
24/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä menee tuskaisesti. Polvipunnerruksia toki enemmän. N48.

Niin, ja lapsia 2, paino 70 kg.

Vierailija
25/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko punnerrukset tuosta noin vain ilman harjoittelua? Itse sain tosiaan harjoiteltuani kauan. Argh, miten väärin, että toiset on voimakkaita jo luonnostaan.

Itse saan jotain 15 miesten punnerusta ja miten paljon vaan niitä kevyempiä ilman treenamista, olen harrastanut ratsastamista pikkulapsesta asti ja uinut kilpaa, joten siitä jäi tuollainen lihasvoima, luulen sen liittyvän liikuntaan lapsena.

Vierailija
26/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v 60kg 164cm 1-2 "miesten" punnerrusta :'D

Vierailija
27/27 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan jotain 15 miesten punnerusta ja miten paljon vaan niitä kevyempiä ilman treenamista, olen harrastanut ratsastamista pikkulapsesta asti ja uinut kilpaa, joten siitä jäi tuollainen lihasvoima, luulen sen liittyvän liikuntaan lapsena.

Sama täällä.  Monet ihmettelevät, miten tällainen ylipainoinen keski-ikäinen löllykkä pärjää lihaskuntoliikkeissä, mutta varmaan johtuu siitä, kun on lapsena ja nuorena harrastanut kilpaurheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi