Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskovaisille asiaa, koin

Vierailija
15.04.2014 |

Koin äskettäin hienon jutun. Onko mahdollista että

toinen henkilö puhuu " tiedon sanoja" toiselle?

Näin tapahtui ja ymmärsin erään asian uudessa valossa ja toisen kannalta.

Koin rakkauden hengen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokemia on metka juttu.

Vierailija
2/6 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle joskus tulee sen tapaista olo ja tunne kyllä,no mä uskon Jumalaan ja tiedän,että joskus kun on vaikea tai joskus muuten vaan koen ikään kun jotain aivan erikoista tai kevyt ja samalla tosi tosi vahva tunne! Koen että joku tukee ja rakastaa mua tosi paljon..sama kun siinä tarinassa kun mies näkii rannalla vain yhden ihmisen jäljet ja kysyi Jeesukselta ettei hän sittenkään kulkenut mukana..silloin Jeesus vastasi miehelle,että jäljet ovat yhdet ja ne on minun,koska mä kannoin sut!!!!!!! Tää aina saa minut herkistymään..koska jos me vain sallitaan henelle niin hän autta meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista MUTTA näiden asioiden kanssa saa olla kyllä varovainen. Ei kannatta suoralta kädeltä niellä kaikkia "tiedon sanoja" tai profetioita. Raamattukin kehottaa koettelemaan ja arvioimaan Raamatun valossa tämän kaltaiset asiat. Ja ennen kaikkea kannattaa rukoilla! Uskon, että Jumala antaa varmuuden mitä kannattaa uskoa ja mitä ei. Tiedän tapauksia, joissa ihminen on mennyt esirukoiltavaksi eikä ole kertonut tilanteestaan kenelläkään ja saanut täydellisen avun tilanteeseensa. Eli kyllä Jumala toimii myös palvelijoidensa kautta!

Vierailija
4/6 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tällainen juttu minkä kuulin eräässä kokouksessa: eräs mies rukoili kokoustilanteessa erään (suomalaisen) naisen puolesta. Mies alkoi rukoilla kielellä joka kuulosti hänen mielestään ranskalta. Mies ei osannut ranskaa eli Jumala antoi hänelle siinä hetkellä kielillä puhumisen armolahjan. Mies ihmetteli tätä, mutta sai myöhemmin kuulla että nainen, joka oli rukoiltavana oli asunut Ranskassa vuosia ja ymmrsi täydellisesti kieltä! Mies ei tiennyt mitä rukoili, mutta nainen ymmärsi joka sanan! Jumala on ihmeellinen :)

Vierailija
5/6 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni puhui mitä mun pitäisi tehdä eli puhua yhdestä asiasta läheiselle ihmiselle. Meillä aikoinaan

tuli säröä väleihin tämän mun läheisen kanssa.

Koin tosiaan valoa ja rakkauden hengen ja tiesin että jokainen sana oli totta.

Ymmärsin asian tämän läheiseni kannalta.

Olen siis jättänyt kertomatta tärkeän asian rakkaalle ihmiselle ja siksi välit kärsineet.

Ystäväni sanoi että minun olisi se kerrottava ja miksi.

Koin hengessäni totuuden valon.

Vierailija
6/6 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 01:19"]Ystäväni puhui mitä mun pitäisi tehdä eli puhua yhdestä asiasta läheiselle ihmiselle. Meillä aikoinaan

tuli säröä väleihin tämän mun läheisen kanssa.

Koin tosiaan valoa ja rakkauden hengen ja tiesin että jokainen sana oli totta.

Ymmärsin asian tämän läheiseni kannalta.

Olen siis jättänyt kertomatta tärkeän asian rakkaalle ihmiselle ja siksi välit kärsineet.

Ystäväni sanoi että minun olisi se kerrottava ja miksi.

Koin hengessäni totuuden valon.

[/quote]

Toivottavasti et loukkaannu, mutta viestistäai tuli jotenkin kummallinen fiilis. Oletko uskossa Jeesukseen? Entä ystäväsi? Mitä tarkoittaa totuuden valo?

Jumala voi puhua yatäväsi kautta tai sitten ei. Mahdotonta näin ulkopuolisena sanoa. Kaikkea ei kuitenkaan kannata hengellistää, joskus ystävän neuvo on vain ystävän neuvo ilman mitään sen suurempaa :) toivottavasti asia selkenee!