Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko seisoa käsilläsi? Saatko vetästyä spagaatin? Mikä on sun "erikoistaito"?

Vierailija
15.04.2014 |

Siitä on varmaan kymmenen vuotta kun harrastin telinevoimistelua, lihaksetkin jo aivan kökkökunnossa ja painoa tullut lisää yhtä paljon ku vuosia, mutta näköjään toi taito ei niin helposti häviä. Taitaa olla sama ku pyöräilemisessä, että kerran kun oppii niin ei nopeesti unohdu. Spagaattikin meni vielä, vaikken todellakaan oo venytellyt aikoihin, outoa.. tulipa nuorekas olo!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä Hollandaise kastikkeen ilman vesihaudetta (ja kaikki variaatiot tietty)

Vierailija
2/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä seisonta ja sillai kävely, ja si siltakaarto ja sillassa pysyminen :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsillä seisonta (tukea vasten) ja leaunveto

Vierailija
4/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lattialla istuessa jalan niskan taakse. Tämän olen pystynyt tekemään niin kauan kuin muistan. Nuorempana sain myös molemmat jalat yhtä aikaa niskan taakse. Nyt se vaatisi jo hieman treenausta :)

Vierailija
5/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään 300g suklaata alle 10 minuutissa. En tosin mitä tahansa suklaata.

Taito tämäkin, vaikka ei olekaan kovin hyödyllinen

Vierailija
6/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa mitään aiemmin mainituista, enkä myöskään päällystää kirjoja kontaktimuovilla. Oma erikoistaito haussa vielä...

Vierailija
7/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan imeä munaa.

Vierailija
8/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn juomaan 5 pulloa keskiolutta kahdeksassa minuutissa jonottaessani soneran asiakspalveluun. En kyllä oikein muistanut sitten miksi sinne soitin.

Vierailija
9/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan röyhtäillä aakkoset.

Vierailija
10/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kieron spagaatin viimeksi 24-25-vuotiaana. Jalat niskan taakse helposti. Sitten notkeus ei enää niin kiinnostanut. Siihen aikaan haaveilin myös Bielmann-asennon osaamisesta mutta geenit eivät siihen riitä. Haaveilin aina tekeväni jotain esteettisiä ja hämmästyttäviä liikkeitä yökerhon tanssilattialla mutta nämä unelmat eivät koskaan oikein toteutuneet, koska notkeus ei vain ollut geeneissäni niin voimakkaana. Pikkusiskonikin on varsin jäykkä ja minä olin siskoa notkeampi. 

Kerran juuri 25-vuotta täytettyäni kokeilin kyllä nostaa vasenta jalkaani jalanojennukseen tanssiessani baarissa erään sen aikaisen ihastuksen kanssa. Tunsin kivuliaan vedon takareidessäni mutta onneksi en loukkaantunut; se oli huonompi jalkani joten ei varmaan hirveän hienosti noussut. Kanssani tanssinut tyttö omasikin kuulemma jälkikertomuksen jälkeen yliliikkuvat nivelet, joten temppu ei varmaan tehnyt hirveää vaikutusta. Toisaalta ei hänenkään taivutuksensa niin hirveän erikoinen ollut naisten kriteereillä. Tämä tyttö kiusasi minua ja vaati usein tanssimaan kanssaan ja sanoi miten voisin olla häneen ja muihin yhteydessä jne. mutta tietysti rupesi välttelemään pian sen jälkeen kun osoitin sitten kiinnostusta että kiitos vain helvetisti. 

-Mies 29v-

Vierailija
11/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä elohiiren silmään. Siis niin,et toinen silmä vain nykii. Huh.. just testasin,alkaa taidot ruostuu. Eiku reenaamaan.

Vierailija
12/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan yksi jäykimmistä terveistä ihmisistä, ollut nuorenakin, mitä maa päällään kantaa. Siis ei ole mitään jäykkyyttä aiheuttavaa sairautta. En saa edes jalkaa 90 asteen kulmaan, jos makaan selälläni. Erityistaitoni on erittäin hyvä numeromuisti ja toinen kova kivun sietokynnys. Mulla on joskus mustelmia, enkä yhtään tiedä mistä ne on tulleet - yleensä jostain huonekaluun kulmaan törmäilystä, sillä kömpelyys on yksi erityistaito. 

Vierailija
13/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vetää spagetin. Lautasen tyhjäksi viidessä minuutissa.

Vierailija
14/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella 3 sekuntia etuajassa. Eli luen ajatuksiani.

Vierailija
15/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin lukusarjoja kertalukemalta ulkoa, esim. ruokien kilohinnat eri kaupoissa, tunnusluvut ja bussiaikataulut, samoin numeroidut luettelot ja kaaviot. Enkä kai silti voi olla asperger, koska minulla ole sosiaalisen elämän kanssa mitään ongelmia.

Vierailija
16/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jalat niskan taakse ja mua on myös naitu siinä asennossa (olen nainen).  :D

Vierailija
17/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan opettaa hevoselle levaden, kunhan saan tarpeeksi aikaa. Ja osaan nähdä unta spagaatista.

Vauvavuonna huomasin, että osaan nukkua hereillä. Siis tiedän miltä kuorsaukseni kuulostaa. Ihan somaa tuhinaa se on. Taito on kyllä kadonnut sittemmin. Lisäksi osaan pitää kirjaa käsissä nukahdettuanikin, sen opin kun muutaman kerran mäjähti raskaampi opus nenään. Ja kun oikein keskityn johonkin, en tiedä ulkomaailmasta mitään. Jos on asiaa, pitää melkein ravistella. Lähimmäiset onneksi tietävät tämän.

Vierailija
18/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistaitoni on seksi. Olen ihan jäätävän hyvä siinä :o

Vierailija
19/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistaitoni on, että kirjoitan paskaa nettipalstoille. Joo, petän AV:ta useiden muiden palstojen kanssa!

Vierailija
20/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan piirtää tunnistettavia muotokuvia ihmisistä!