Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, joille lemmikki on selvästi tärkeämpi kuin yksikään ihmissuhde?

Tunteeko kukaan muu vastaavia?
03.12.2020 |

Itse tunnen yhden naisen, joka ei omien sanojensa mukaan halua parisuhdetta eikä varsinkaan lapsia. Ei ole kovinkaan seurallinen muutenkaan. Lemmikkikoirat ovat hänelle selvästikin tärkeämpiä kuin ihmiset, ja hän on itsekin niin sanonut.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Jos pitäisi valita mies tai lemmikit, niin valinta olisi selvä. Mies lentää pihalle ja lemmikit pysyvät täällä.

T. akateemisesti koulutettu millenniaali

Vierailija
2/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tunnen ihmisiä joille tuo elämäntapa on aivan valtava ongelma. Kai ottavat sen henkilökohtaisena torjumisena. Vaikka eivät kyseistä ihmistä edes tuntisi. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.

Vierailija
4/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
5/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen, itseni.

Vierailija
6/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Koirastani en ikinä luopuisi parisuhteen takia. 

Vierailija
7/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, nimittäi itteni. :) Vanhemmat menee tietenki koiran edelle, mut veljet ei.

Vierailija
8/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
9/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tuollainen. Onneksi mulla on nyt sellainen mies, että hän ehdotti VIIDENNEN kissan ottamista.

Arvaa vaan, heiluuko peitto, ja syökö mies hyvin.

Palstan kissavihaajamiehet voi miettiä tuota.

Vierailija
10/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on pilvin pimein, jokainen yksinäinen koiranomistaja on sellainen, kuten tältäkin palstalta voi lukea, koira päättää loppupeleissä onko poikaystävämateriaalia vai ei, sitte ihmetellään kun ollaan 40v neitsyitä.

Vierailija
11/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttelemään tälläisiä ihmisiä.

Vierailija
12/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni. Oli pahasti koulukiusattu, sairastui masennukseen ja oli osastohoidossakin. Ei luota ihmisiin ollenkaan, joten lemmikit on hänelle tärkeimpiä maailmassa. Ainoat ihmiskontaktit taitavat tulla töistä ja lapsuudenperheestä.

Vierailija
13/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisillä tuntuu olevan muita ihmisiä enemmän mt-ongelmia, sen olen pannut merkille.

Vierailija
14/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin valitsisin oman lemmikkini, jos pitäisi valita sen ja parisuhteen välillä.

Tunnen kyllä niitä ihmisiä, jotka mesoaa sitä, miten ihmiset on pskoja ja se oma sesse on ainoa, joka ymmärtää. Musta tää on vähän säälittävää.

Oma koirani on tietenkin rakas perheenjäsen, mutta mikään lapsi se ei ole.

Vierailija
15/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Totta kai pidän lemmikeistäni huolen loppuun asti, kuten ne ottaessani sitouduin tekemään.

Mielelläni kyllä löytäisin myös parisuhteen, sellaisen ihmisen kanssa joka ei vihaa lemmikkejäni.

Vierailija
16/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tunnen ihmisiä joille tuo elämäntapa on aivan valtava ongelma. Kai ottavat sen henkilökohtaisena torjumisena. Vaikka eivät kyseistä ihmistä edes tuntisi. Outoa.

Todellisen ihmisvihaajan puhetta, sinä olet osa ongelma, vaikket sitä ehkä tajua.

Vierailija
17/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisillä tuntuu olevan muita ihmisiä enemmän mt-ongelmia, sen olen pannut merkille.

Ei voi kaikkiin yleistää mutta molemmat tuntemani henkilöt jotka ovat avoimia mt-ongelmistaan, omistavat myös koiran joten jotain perää tuossa kyllä on.

Vierailija
18/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan vaan omia havaintoja, vai löytyykö oikeaa faktaa havaintojesi tueksi?

Vierailija
19/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on pilvin pimein, jokainen yksinäinen koiranomistaja on sellainen, kuten tältäkin palstalta voi lukea, koira päättää loppupeleissä onko poikaystävämateriaalia vai ei, sitte ihmetellään kun ollaan 40v neitsyitä.

Minua ei ollenkaan haittaisi se, että eläisin loppuelämäni neitsyenä. Seksi on yliarvostettua. Minulla on elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita: työ, opiskelu, harrastukset, ystävät, lemmikkieläimet.

Vierailija
20/34 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äitini. Hänellä on koiria mutta ei juurikaan ystäviä. Kaikkien kanssa on välit poikki. Myös perheenjäsenten. Olen ainut sisaruksistani, joka on puhunut hänelle viime vuosina, ja silloinkin  yleensä puhumme hänen koiristaan. Mutta hänellä on mielenterveysongelmia, joten ymmärrän hyvin, miksi koirat ovat kivempiä kuin ihmiset: ne ovat yksinkertaisia, eivät arvostele ja rakastavat ehdoitta.