Mitä mieltä miehestä joka ottaa eron yhdestä läpsystä?
Tekee musta vielä ilmoituksen poliisille kun riidan lopuksi läppäsin miestä poskelle? :/ Surettaa niin pirusti, tyhmä teko, mutta mies haukkui siinä riidan aikana rumastikin.
Mitä mieltä miehestä? Onko ero aiheellista?
Mies aikoo kuulemma ottaa eron siksikin, että homma voi pahentua ja lapset ottaa itselleen turvaan.
Oli kyllä eka kerta kun löin, riidelty on toki aiemminkin.
Kommentit (25)
Siitäs sait. Opettele ap käyttäytymään niin kuin aikuiset.
Niin onkin selvä testi, joten vastatkaa oikein.
Itse jäisin katsomaan vielä, että jäikö se läpsy yhteen kertaan. Näin ei pitäisi tietenkään tehdä, mutta kuitenkin tekisin.
NAISELLA EI OLE YHTÄÄN ETUOIKEUTTA LÄPPSIÄ MIESTÄ KUIN EI TOISINKAAN PÄIN.NAISIA OIKEIN KEHOTETAAN EROAMAAN ENSI ISKUSTA NIIN NÄIN MYÖS TOISINPÄIN.MIELESTÄNI LÄPSÄISY VOISI OLLA MIETINNÄN PAIKKA MOLEMMIN PUOLIN MUTTA JOS TOISTUU NIIN SITTEN JO........
No oikein teki. MIKSI ihmeessä löit?
Wau, rohkea mies. Hyvin harvat parisuhdeväkivallasta kärsivät miehet tekevät ilmoitusta väkivaltaisesta vaimostaan. Ehdoton ei väkivallalle, oli tekijänä kuka vaan.
Miehelle oli viimeinen niitti läpsy. Kannattaako olla väkivaltainen?
Ihan yhtä oikein kuin jos nainen ottaa eron yhden läpsyn takia.
Itse olen sitä mieltä, että jos tulee toinen läpsy, niin sitten on soronoo.
Kerros vähän enemmän, miksi riitelitte? Mitä loukkaavaa mies sanoi? Henkinen väkivalta on ihan yhtä pahaa tai pahempaakin kuin fyysinen.
Jos se todella oli yksi läpsy, ei sinänsä kyllä mielestäni eron aihe ole. Nyrkinisku naamaan jo taas olisi.
Ainakin vaatisin, että pitäisi lähteä hakemaan apua ja selvittelemään tilannetta. On kai se "lyömätön linja" naisillekin?
Riippuu muista olosuhteista, joskus se yksi läpsy vaan on se viimeinen pisara, hysteerikolle se on vähän hysteeristä, mutta tavallaan oikein se on silloinkin.
Jokainen määrittelee omat turvallisuusrajansa itse.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:12"]
Jos se todella oli yksi läpsy, ei sinänsä kyllä mielestäni eron aihe ole. Nyrkinisku naamaan jo taas olisi.
[/quote]
Eli miehesi saa lyödä jos ei sulje kättä nyrkkiin? se on yhtä tehokasta ,mutta ei ole oma käsi vaarassa :)
Läpsy ei ole syy miksi miehesi haluaa erota vaan kaikki ne ongelmat jotka liittoanne vaivaavat. Läpsy oli kehoituksesi hänelle alkaa toimimaan.
Läpsivää aikuista ei voi kunnioittaa
Täysin oikein! Väkivalta ei ole ikinä hyväksyttävää! Ja vielä vyörytät miehesi syyksi, että löit häntä...
Kerrasta poikki, oli lyöjä mies tai nainen!