Uskotko kaiken mitä luet netistä tai facebookista?
Kommentit (8)
Jos se on kirjoitettu, se on totta.
Uskon vain homeopatia-sivustoilla törmäämiini lääkevastaisiin artikkeleihin neurolepteistä. Sen lisäksi kaikki salaliittoteoriat sekä iltasanomien otsikot ovat aina täysin totta. Tässä parhaillaan siirrän 5 000 euroa afrikkalaisen prinssin tilille, jotta hän voi maksatuttaa minulle kaukaisen sukulaiseni (jolle en edes tiennyt olevani sukua!) perinnön, joka on miljoonia euroja!
Päivi Räsäsen blogi on tie ja totuus!
En. En esimerkiksi ota sataprosenttisena totena mitään huostaanotettujen lasten vanhempien purkauksia.Valitettavasti viranomaisilla on vaitiolovelvollisuus enkä voi mitenkään tietää, etteikö minulle tuntematon vanhempi valehtelisi härskisti ja pelaisi julkisuuspeliä tapauksellaan. Voin toki olla asiasta huolestunut ja toivoa, että asia selvitetään, mutta en ala raivoamaan minulle vieraan ihmisen tukijoukoissa.
Tottakai ja varsinkin vauva-keskustelupalstalta löytyy se ainoa ja oikea totuus.
En. Yleensä en koskaan jaa kadonneiden ihmisten kuvia yms. Ja ihan vasta oli yksi kaverini jakanut maikkarin jonkun sääuutisen talven paluusta. Joku sai minut vilkaisemaan päivää ja se oli kaksi vuotta vanha uutinen.
Vain ne jutut, joiden tiedän olevan totta...