Voiko nainen nauttia seksistä jos ei koe itseään kauniiksi
Kommentit (12)
On se silloin vapaampaa ja nautinnollisempaa.
T. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi? Voiko mies nauttia seksistä vaikka ei kokisi itseään komeaksi?
Miehet voi melkein mihin vaan :(
Tietysti voi. Ei se pantavakaan mikään herkku ole.
Siis itse haluan kokea olla haluttava, ja onneksi kuulemma olen, tähän se siis liittyy sitten kai se kauneuskin. Tosin jossain orgasmin hetkellä en kyllä ajattele omaa ulkonäköni ollenkaan!
Mutta auttaa tosiaan jos tuntee olevansa haluttava.
Vierailija kirjoitti:
On se silloin vapaampaa ja nautinnollisempaa.
T. Kokemusta on.
Kokemusta on? Eli olit joskus kaunis ja nautit, mutta nyt ruma ja et? Vai toisin päin?
Kyllä! Jopa sokea nainen voi nauttia seksistä vaikka hänellä ei ole ulkonäöstä edes suoranaista käsitystä.
M48
Ei kai itseään tarvi kauniina tai komeana pitää, riittää että on sinut vartalonsa kanssa eikä sitä tarvitse häpeillä. Mutta silloin ei kumppanikaan saa arvostella toisen kroppaa tai varmasti loppuu seksistä nauttiminen ja itse seksikin, ainakin naisten kohdalla. Melko rankkaa tekstiä täälläkin saa usein lukea kumppanin läskeistä tai karvoista jne..
Mulla on roikkomahaa ja selluliittia. Löysää siellä sun täällä, silti mun mies näyttää että haluaa ja saa minut tuntemaan itseni halutuksi.
Kaunis en ole ja tiedostan kroppani nk ongelmat mutta nautin täysin rinnoin, enkä aio sen häiritä sen kummemmin elämääni.
Erittäin vaikeaa kun tietää että mies kyttää päivät pitkät pimpoja ja tumputtaa pokelle.
Miksi ihmeessä ei voisi? Voiko mies nauttia seksistä vaikka ei kokisi itseään komeaksi?