Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talon / asunnon myyjät, näytöstä kysyttävää

Vierailija
28.07.2006 |

Meille tulee talonkatsojat, ostoaikeissa. Kuinka perusteellisen puunauksen olette tehneet? Katsoivatko ostajaehdokkaat kaapit yms? Me aikanaan ostettiin tää enempiä tutkimatta, mutta mikä on nykyään käytäntö? Meinaa pikkasen on paikkojen putsaamista, ei olla suursiivoa tehty ku keväällä viimeksi. Help!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ettei haise pahalle ja vessat siistit(ettei haise kuselle suoraan sanottuna),

Vierailija
2/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tää on jo suht iäkäs talo, ja kaappitilaa liian vähän... No, tarvii keksiä joku ratkaisu, mulla on kaks päivää aikaa. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi eilen eräs välittäjä katsomassa (siis ostoaikeissa, ei pelkästään arvioiden), eikä mitään kaappeja penkonut... Hyvin pintapuolisesti katseli ja käveli ympäriinsä.

Tehtiin ennen esittelyä tavallinen ja melko perusteellinen siivous, siis lattiat imuroitiin, pölyt pyyhittiin, näkyvät tavarat järjesteltiin vähän paremmin. Ja ukkokin hinkkasi kylpyhuoneen lattian ja seinän pesuaineella... Mutta kaapeissa pysyi sama kaaos kuin ennenkin. Enpä ole koskaan huomannut, että noissa esittelyissä olisi kukaan kehdannut kaappeja aukoa, ainakaan jos myyjä seisoo vieressä.

Vierailija
4/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kotonanne jotain sellaista, mikä olisi todella noloa heidän nähdä, esim. seksivälineitä? Viekää ne vaikkapa anopille näytön ajaksi.

Vierailija
5/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se siitä? Jotenki toivon, ettei ne tätä ostais, tää on meidän KOTI ! Mies haluu tätä enemmän ku mä. Hitsinhitsi!

Vierailija
6/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kotonanne jotain sellaista, mikä olisi todella noloa heidän nähdä, esim. seksivälineitä? Viekää ne vaikkapa anopille näytön ajaksi.

Tavaraa vaan niin hirveesti! -ap-

Vierailija
7/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mahdollisimman paljon tavaraa pois näkyviltä jotta asunto näyttää avaralta, valoisalta ja siistiltä. Varsinkin eteinen on tärkeä, liiat takit ja kengät pois kaappeihin tai vintille.

Meillä asuntoa etsiessä ei ollut väliä puhtaudessa tai siisteydessä, näkeehän sen jokainen miltä asunto näyttäisi tyhjänä.

Pohjapiirros ja pihapiiri ratkaisevat, ja tietty sijainti/palvelut.

Itse kun myimme taloa, siivosin joka näytölle kunnolla, piilotin liikoja tavaroita, laitoin maljakkoon itse kasvatettuja kukkia. Päiväpeitot ja matot suoraan, pyyhin kasvienkin lehdet, koska niissä näkyy pöly ;)

Hain sellaista sisustuslehtikodin tyyliä :)

Ukon mielestä olin järjiltäni, sillä kaikkiahan kiinnostaa vaan autotallin tilat ja se että meillä oli uusi painevesivaraaja.

Jos joku haluaa juuri teidän talon, hän päättää sen melkein jo pihaan ajaessaan, näin mekin teimme :)

Vierailija
8/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä tuo mies kyllä saa luvan hoitaa esittelyn, kun tätä niin paljo haluukin. Mä varmaan murjottaisin vaan. Mun kotini....!!!!!!!