Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina yksipuolista tää yhteydenpito turhauttavaa

Vierailija
03.12.2020 |

Kukaan ei halua ottaa muhun yhteyttä eikä tulla käymään. Teineillä on iso lauma kavereita aina vieressä ja sitten on minä joka ei saa edes omaa mummoa kylään kerran 10 vuodessa. Viimeisin puhelukin näyttää olevan lehtimyyjältä viime viikolla. On tää hienoo ei onnistu yrittämisestä huolimatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun seura on niin huonoa että ihmiset ei halua olla mun kans. Ihmettelen vaan miten teinit onnistuu keräämään aina ison lauman ja hengailee kauppakeskuksissa 20 tyypin porukoissa. Siinä sitä yksinäisyyden tunnetta ei joudu kokemaan

Vierailija
2/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin onnistunut kasvattamaan lapsesi niin, että heillä ei ole nyt teineinä samaa ongelmaa kuin sinulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa se luuri käteesi ja soita itse jollekkin ystävällesi, siitä se lähtee.

Vierailija
4/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteydenpito on aina yksipuolista on varmaankin kyse jommasta kummasta:

1.

Toinen ihminen on huono pitämään yhteyttä tai introvertti kuten on tapana sanoa. Itse olen tällainen tyyppi, soitan äidille kerran puolessa vuodessa. Kaverit onneksi viestittelee minulle ja muistan heitä tasaisin väliajoin kiittää tästä, kun en vaan itse muista tai jaksa tai ei ole mitään asiaa. Joskus laitan hauskan kuvan. Isän kanssa olen puhunut joskus viime vuonna. Ei ole mitään riitoja ja haluaisin pitää kaikki läheiseni osana elämääni, en vaan jaksa ihmisiä.

2.

Sinussa on jotain ärsyttävää tai rasittavaa. Tiedän ettei näin saisi nykypäivänä sanoa, mutta vika voi olla jossain tyypissä itsessään. Oletko hirveän negatiivinen? Tai kiinnostunut äärimmäisesti jostain aiheesta, etkä osaa puhua muusta? Tai etkö anna itsestäsi mitään keskustelussa? Kannattaa hieman reflektoida myös omaa käytöstä ja miettiä oletko sellainen tyyppi jonka kanssa vaikka itse haluaisit viettää aikaa. Olen itse huomannut aikanaan itsessäni muutamia ärsyttäviä piirteitä lähinnä parisuhteessa ja yritän niitä työstää. Välillä ne tulee pintaan, varsinkin väsyneenä, mutta sitten tajuaa pyytää anteeksi kehnoa käytöstään.

Vierailija
5/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itsekin teini vai miksi vertaat heihin?

Vierailija
6/6 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parin ekan viestin perusteella vaikutat itsesääliseltä ja negatiiviselta. Siksi varmaan. Ei kukaan jaksa sellaisia tyyppejä. Tee sille jotain. Ja ennen kuin alatte sanomaan, ettei itseään pidä muuttaa muiden takia. Vertaan tätä ulkoiseen olemukseen. Ei tartte mennä kauneusleikkaukseen, vaan käydä suihkussa, laittaa dödöä, kammata tukka ja pukea puhtaat vaatteet. Näin sinun kanssa on muka empi olla. Kampaa sun sielun tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän