Miksi Facebook- tai Instaprofiilista kiinnostuneet eivät laita kaveri- tai seuraamispyyntöä?
Tuota olen ihmetellyt. Pitää kyttäillä profiilia jossain muka anonyymina, mutta ei ole munaa laittaa suoraan kaveripyyntöä tai viestiä kuitenkaan. Miksi?!?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy heiltä suoraan?
Osasta tapauksia asia on selvinnyt hieman jälkikäteen vasta. Joiltain tietyiltä tyypeiltä en vain kehtaa kysyä. Ihmetyttää vain, mikä voi olla motiivina toisen profiilin pahantahtoiseen kurkistelemiseen ja profiilin perusteella toisesta juoruiluun. Itse en juoruile kenestäkään ja ne, joiden profiilit kiinnostavat, ovat oikeastikin kavereita tai läheisiäni.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy heiltä suoraan?
Osasta tapauksia asia on selvinnyt hieman jälkikäteen vasta. Joiltain tietyiltä tyypeiltä en vain kehtaa kysyä. Ihmetyttää vain, mikä voi olla motiivina toisen profiilin pahantahtoiseen kurkistelemiseen ja profiilin perusteella toisesta juoruiluun. Itse en juoruile kenestäkään ja ne, joiden profiilit kiinnostavat, ovat oikeastikin kavereita tai läheisiäni.
T. Ap
No laitapa ne profiilisi salaisiksi, niin ei tarvitse huolehtia kyttäilijöistä. Miksi ihmeessä julkinen profiili, jos vainoharhaisuus on noin pahanlaatuista.
Miksi sun porfiilit on julkisia niin, että joku ei-kaveri voi kytätä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun porfiilit on julkisia niin, että joku ei-kaveri voi kytätä?
Ei tullut mieleenikään, etät profiili voisi kiinnostaa jotain ei-kaveria tai sellaista, joka ei seuraa. Asia tuli yllätyksenä.
Ihmetyttää suuresti.