Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Facebook- tai Instaprofiilista kiinnostuneet eivät laita kaveri- tai seuraamispyyntöä?

Vierailija
03.12.2020 |

Tuota olen ihmetellyt. Pitää kyttäillä profiilia jossain muka anonyymina, mutta ei ole munaa laittaa suoraan kaveripyyntöä tai viestiä kuitenkaan. Miksi?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää suuresti.

Vierailija
2/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♂️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy heiltä suoraan?

Vierailija
4/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasta tapauksia asia on selvinnyt hieman jälkikäteen vasta. Joiltain tietyiltä tyypeiltä en vain kehtaa kysyä. Ihmetyttää vain, mikä voi olla motiivina toisen profiilin pahantahtoiseen kurkistelemiseen ja profiilin perusteella toisesta juoruiluun. Itse en juoruile kenestäkään ja ne, joiden profiilit kiinnostavat, ovat oikeastikin kavereita tai läheisiäni.

T. Ap

Vierailija
5/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasta tapauksia asia on selvinnyt hieman jälkikäteen vasta. Joiltain tietyiltä tyypeiltä en vain kehtaa kysyä. Ihmetyttää vain, mikä voi olla motiivina toisen profiilin pahantahtoiseen kurkistelemiseen ja profiilin perusteella toisesta juoruiluun. Itse en juoruile kenestäkään ja ne, joiden profiilit kiinnostavat, ovat oikeastikin kavereita tai läheisiäni.

T. Ap

No laitapa ne profiilisi salaisiksi, niin ei tarvitse huolehtia kyttäilijöistä. Miksi ihmeessä julkinen profiili, jos vainoharhaisuus on noin pahanlaatuista.

Vierailija
6/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun porfiilit on julkisia niin, että joku ei-kaveri voi kytätä?

Vierailija
7/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun porfiilit on julkisia niin, että joku ei-kaveri voi kytätä?

Ei tullut mieleenikään, etät profiili voisi kiinnostaa jotain ei-kaveria tai sellaista, joka ei seuraa. Asia tuli yllätyksenä.