Voi häpeän päivää...Nauhoitin eilen glögihuppelissa joululauluja ja lähettelin niitä "jouluyllätyksinä"
Mielestäni lauloin poikkeuksellisen hyvin, suorastaan oopperamaisesti. En tietenkään ole kuin harrastelijalaulaja ja reaktioista päätellen sitä mieltä olivat muutkin. Hävettää. Onneksi vaan kolmelle ehdin niitä lähettää. Kuuntelin tänään ja voi taivas mitä ulinaa. En etsi valtaa loistoa oli kappale, sain oikein revitellä korekimmissa kohdissa.
Kommentit (50)
No höh, mä en saanut joululaulua... Mutta joulunaurut sain, eli kiitos ap! 😄😂
Ja tässä sinulle elämänviisaus, jolla äitini on yrittänyt lohduttaa mua kun mä en osaa yhtään laulaa:
"Metsässä olisi hyvin hiljaista, jos vain ne linnut laulaisivat, jotka parhaiten osaavat."
~ Henry Van Dyke ~
Aloitus menee täysin väärin: oon viimeksi juonut alkoholia ja ollut lievästi humaltunut (ja sekin bileissä ravintolassa) noin 2 vuotta sitten. En ole koskaan lähettänyt kenellekään laulutervehdyksiä.
Keksikää parempia provoja.
Kannattaa nauhoitella joskus selvinpäinkin. Kännissä toki psyykkisesti rentoutuu, mikä toisaalta auttaa suorituksessa, mutta koska koordinaatio huononee niin myös äänestä vastaavat lihakset valskaa enemmän.
Mun sisko tekee tuota, kun sukulaiset lähettelee "herttaisia" lastensa lauluja tms. Ei mikään laulaja hänkään, mutta palautteena, että hänkin osaa olla herttainen laulaja. (ei osaa)
Hän myös lähettää joulukortteja itsestään vinkeissä tonttuasuissa tai poron sarvet päässä.
Hieman taiteellinen luonne, jota vit*ttaa omassa lapsettomuudessaan kaiken maailma lapsipostit.
Mä olen kiusannut toisinaan omien lasten lavastetuilla söpöstelykuvilla, että saisin siskoltani jonkun taidepläjäyksen takaisin. Onneksi teinit vielä suostuu tekemään äidin kanssa sketsejä...
Eikä meillä edes ole todettuja mielenterveysongelmia.
Hyvää joulua, jatkakaa samaa rataa. Kyllä tuommoiset piristää!
Sun puuttuva palanen taisi esiintyä Maajussille morsian -ohjelmassa.
Seraavaksi Nisse-polkka! Ja Jouluyö!
Eli siis onko todella näin, että ihminen ei saa laulaa, jos ei ole ammattimuusikko? Tai muuten saa takuuvarmaa vttuilua osakseen? Tai ihminen ei saa maalata tauluja ellei ole taidemuseotasoa? Miksi?