Voi häpeän päivää...Nauhoitin eilen glögihuppelissa joululauluja ja lähettelin niitä "jouluyllätyksinä"
Mielestäni lauloin poikkeuksellisen hyvin, suorastaan oopperamaisesti. En tietenkään ole kuin harrastelijalaulaja ja reaktioista päätellen sitä mieltä olivat muutkin. Hävettää. Onneksi vaan kolmelle ehdin niitä lähettää. Kuuntelin tänään ja voi taivas mitä ulinaa. En etsi valtaa loistoa oli kappale, sain oikein revitellä korekimmissa kohdissa.
Kommentit (50)
Ap, olet saavuttanut yhden etapin laulajan urallasi. Epäonnistumiset ja nolaantumiset kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En tietä miksi mulle tuli tästä mieleen Vappu Pimiä.
En ole Pimiämäinen, ennemmin sellanen hieman tiukkis virkanainen. Pään sisällä tietenkin oman elämäni Karita Mattila.
Äitino, joka makaa sairaalassa, ilahtuisi tuollaisesta tervehdyksestä varmasti. Ja koko osasto! Ei hitsi, toivottavasti hän kuuluu tuttaviisi 😄
Anteeksi, mutta tämä on kyllä hulvaton - ihan sama, onko totta vai ei, niin kiitos päivän nauruista :D.
Hah, jos mulla olis tuollainen nainen, juottaisin useinkin glögiä ja nauttisin esityksestä :D
Provo. Ei kappaleessa "En etsi valtaa loistoa" ole korkeita revittelykohtia.
Oletko mahdollisesti alkoholisti? Alkoholisteille aina sattuu ja tapahtuu.
Mahtavaa! Olisin ilahtunut! Paitsi että mulla on äänet päällä yölläkin, niin en ehkä sitten, jos olisin herännyt viestiin ja alkanut unenpöpperössä kuuntelemaan, että mitäs nyt helv...
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ei kappaleessa "En etsi valtaa loistoa" ole korkeita revittelykohtia.
No on siinä tavikselle.
Ihan tosijuttu tämä on. En etsi valtaa loistoa -kappaleessa on ne "sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan -kohdat jotka vetäisin korkealta ja ääni voimistuen.
En ole alkoholisti, mutta pieni hiprakka saa mut laulutuulelle. Saa nauraa mulle, kuten sanottu itseäkin naurattaa. Oon kyllä laulanut kuorossa, että en ole ihan umpisurkea, mutta ei ilman säestystä kuulosta kovin hyvältä.
Kiitos kannustavista vastauksista!
t. ap.
En muista, milloin olen viimeksi tullut hyvälle tuulelle hyvällä tavalla AV:lla.
Nyt tulin.
Ap:lle sanoisin, että sattuuhan sitä ja ei se mitään, sekä hauskaa joulua!
Typerä kiusaamishenkinen provo. 0/5
Kyllä ihminen voi laulella selvin päin ja ihan huvikseen ja ilman, että nauhoittelee niitä mihinkään. Eikö saisi lauleskella?
Vierailija kirjoitti:
En muista, milloin olen viimeksi tullut hyvälle tuulelle hyvällä tavalla AV:lla.
Nyt tulin.
Paitsi että aloitus ei ollut muuta kuin trollausta. Ei kukaan juo alkoholipitoista glögiä muutenkaan viikolla, kun ihmisillä on töitä!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulin.
Samoin sinulle! Ja tervetuloa konserttiin, jos vaikka innostun tästä lisää ja alan laulaa julkisesti enemmänkin. (juu ei.)
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosijuttu tämä on. En etsi valtaa loistoa -kappaleessa on ne "sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan -kohdat jotka vetäisin korkealta ja ääni voimistuen.
En ole alkoholisti, mutta pieni hiprakka saa mut laulutuulelle. Saa nauraa mulle, kuten sanottu itseäkin naurattaa. Oon kyllä laulanut kuorossa, että en ole ihan umpisurkea, mutta ei ilman säestystä kuulosta kovin hyvältä.
Kiitos kannustavista vastauksista!
t. ap.
Just joo. Miksi ihminen ei saisi lauleskella lämpimikseen? Suomi on ahdasmielisten, lyttäävien mukvistien maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulin.
Samoin sinulle! Ja tervetuloa konserttiin, jos vaikka innostun tästä lisää ja alan laulaa julkisesti enemmänkin. (juu ei.)
t. ap
Ap juttelee tässä itsensä kanssa. Lol.
Vierailija kirjoitti:
"sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan
😂 kiitos ap kun jaoit tämän, ihanan hilpeä joulutarina. Hölmöilyjä huppelissa on sattunut itse kullekin 😊💛 hyvää joulunodotusta kaikille!
En tietä miksi mulle tuli tästä mieleen Vappu Pimiä.