Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi häpeän päivää...Nauhoitin eilen glögihuppelissa joululauluja ja lähettelin niitä "jouluyllätyksinä"

Vierailija
03.12.2020 |

Mielestäni lauloin poikkeuksellisen hyvin, suorastaan oopperamaisesti. En tietenkään ole kuin harrastelijalaulaja ja reaktioista päätellen sitä mieltä olivat muutkin. Hävettää. Onneksi vaan kolmelle ehdin niitä lähettää. Kuuntelin tänään ja voi taivas mitä ulinaa. En etsi valtaa loistoa oli kappale, sain oikein revitellä korekimmissa kohdissa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietä miksi mulle tuli tästä mieleen Vappu Pimiä.

Vierailija
22/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet saavuttanut yhden etapin laulajan urallasi. Epäonnistumiset ja nolaantumiset kuuluu asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietä miksi mulle tuli tästä mieleen Vappu Pimiä.

En ole Pimiämäinen, ennemmin sellanen hieman tiukkis virkanainen. Pään sisällä tietenkin oman elämäni Karita Mattila. 

Vierailija
24/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitino, joka makaa sairaalassa, ilahtuisi tuollaisesta tervehdyksestä varmasti. Ja koko osasto! Ei hitsi, toivottavasti hän kuuluu tuttaviisi 😄

Vierailija
25/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tämä on kyllä hulvaton - ihan sama, onko totta vai ei, niin kiitos päivän nauruista :D.

Vierailija
26/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jos mulla olis tuollainen nainen, juottaisin useinkin glögiä ja nauttisin esityksestä :D

Vierailija
27/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kappaleessa "En etsi valtaa loistoa" ole korkeita revittelykohtia.

Vierailija
28/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
30/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti alkoholisti? Alkoholisteille aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
31/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Olisin ilahtunut! Paitsi että mulla on äänet päällä yölläkin, niin en ehkä sitten, jos olisin herännyt viestiin ja alkanut unenpöpperössä kuuntelemaan, että mitäs nyt helv...

Vierailija
32/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kappaleessa "En etsi valtaa loistoa" ole korkeita revittelykohtia.

No on siinä tavikselle.

Vierailija
33/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosijuttu tämä on. En etsi valtaa loistoa -kappaleessa on ne "sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan -kohdat jotka vetäisin korkealta ja ääni voimistuen. 

En ole alkoholisti, mutta pieni hiprakka saa mut laulutuulelle. Saa nauraa mulle, kuten sanottu itseäkin naurattaa. Oon kyllä laulanut kuorossa, että en ole ihan umpisurkea, mutta ei ilman säestystä kuulosta kovin hyvältä. 

Kiitos kannustavista vastauksista! 

t. ap. 

Vierailija
34/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin olen viimeksi tullut hyvälle tuulelle hyvällä tavalla AV:lla.

Nyt tulin.

Ap:lle sanoisin, että sattuuhan sitä ja ei se mitään, sekä hauskaa joulua!

Vierailija
35/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kiusaamishenkinen provo. 0/5

Kyllä ihminen voi laulella selvin päin ja ihan huvikseen ja ilman, että nauhoittelee niitä mihinkään. Eikö saisi lauleskella?

Vierailija
36/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, milloin olen viimeksi tullut hyvälle tuulelle hyvällä tavalla AV:lla.

Nyt tulin.

Paitsi että aloitus ei ollut muuta kuin trollausta. Ei kukaan juo alkoholipitoista glögiä muutenkaan viikolla, kun ihmisillä on töitä!!

Vierailija
37/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulin.

Samoin sinulle! Ja tervetuloa konserttiin, jos vaikka innostun tästä lisää ja alan laulaa julkisesti enemmänkin. (juu ei.) 

t. ap

Vierailija
38/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosijuttu tämä on. En etsi valtaa loistoa -kappaleessa on ne "sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan -kohdat jotka vetäisin korkealta ja ääni voimistuen. 

En ole alkoholisti, mutta pieni hiprakka saa mut laulutuulelle. Saa nauraa mulle, kuten sanottu itseäkin naurattaa. Oon kyllä laulanut kuorossa, että en ole ihan umpisurkea, mutta ei ilman säestystä kuulosta kovin hyvältä. 

Kiitos kannustavista vastauksista! 

t. ap. 

Just joo. Miksi ihminen ei saisi lauleskella lämpimikseen? Suomi on ahdasmielisten, lyttäävien mukvistien maa.

Vierailija
39/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulin.

Samoin sinulle! Ja tervetuloa konserttiin, jos vaikka innostun tästä lisää ja alan laulaa julkisesti enemmänkin. (juu ei.) 

t. ap

Ap juttelee tässä itsensä kanssa. Lol.

Vierailija
40/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sua halajan, suu-aaa oodootan, saaa herraa-aa maaaaan ja taivaaahaaaaan

😂 kiitos ap kun jaoit tämän, ihanan hilpeä joulutarina. Hölmöilyjä huppelissa on sattunut itse kullekin 😊💛 hyvää joulunodotusta kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä