Vatsakipu ja huono olo :(
Mistähän johtuu, että aamulla vatsaan sattuu tosi paljon ja on huono olo?
Kipu alkaa jo illalla kun vetäydyn sohvalle vaaka-asentoon, jatkuu koko yön (ei pidä hereillä mutta tunnen jos satun heräämään) ja aamulla on tosi kovaa.
Huonoa oloa aiheuttaa aamulla esim. sängyssä kääntyminen tai ylös nouseminen. Huono olo katoaa sormia napasauttamalla lähes kun nousen ylös. En ole oksentanut. Olo tuntuu kuin olisin ahminut ruokaa ja en olisi saanut röyhtäistä. Tekoröyhtä helpottaa oloa.
Vatsakipu jatkuu koko päivän. Tuntuu vähän menkkakivuilta. Maha tuntuu painettaessa ihan normaalilta. Rinnat eivät ole kipeät. Vihloo alaselkään.
Tätä on nyt jatkunut 3 päivää. Menkkojen pitäisi varmaan kohta tulla. Tein jo negatiivisia raskaustestejä ja ehkäisykin on käytössä.
Olen perusterve, hoikka, alle 30v nainen. Mulla on epäsäännöilliset menkat, edelliset tulleen lokakuun alussa. (ihan normaalia minulle).
Voiko tää olla korona-oire? Luin, että kova vatsakipu, huono olo ja ripuli voivat olla ainoat oireet? :/
Kipu alkoi sellaisen päivän
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä tilaa edeltävinä päivinä olen juonut paljon vissyä (en yleeensä juo vissyä) ja vanhingossa maistoin pilalle mennyttä mozzarellaa (sylkäisin sen kyllä pois enkä niellyt).
Oho olipas huonosti kirjoitettu.
"Kipu alkoi sellaisena päivänä" ja sitten piti kirjoittaa tuo 2 viestin sisältö. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Oot paksuna, jaxuhalit
M
No ehkä. Testit sanoo toista mutta mistäs sitä koskaan tietää. Kiitos jaxuhaleista. :)
ap
Koronatesti ei ole liioittelua. Näillä tartuntamäärillä löytyy aina joku olla on poikkeavat oireet. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Jos olet töissä, kannattaa soittaa työterveyteen ja kysyä neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Koronatesti ei ole liioittelua. Näillä tartuntamäärillä löytyy aina joku olla on poikkeavat oireet. Ehkä sinä olet juuri sellainen. Jos olet töissä, kannattaa soittaa työterveyteen ja kysyä neuvoa.
Olen tällä hetkellä työttömänä. Mutta täytyy varmaan soittaa terveyskeskukseen ja kysyä mitä teen, jos tämä vielä jatkuu.
Mulla oli outoa vatsakipua viime viikolla muutama päivä. Poltteli ja vatsa tuntui oudolta. Oli myös huono olo ja väsytti. Meni itsestään ohi. Oln eristäytyneenä, joten en mennyt koronatestiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli outoa vatsakipua viime viikolla muutama päivä. Poltteli ja vatsa tuntui oudolta. Oli myös huono olo ja väsytti. Meni itsestään ohi. Oln eristäytyneenä, joten en mennyt koronatestiin.
Onkohan koronan lisäksi jotain vatsatautiakin liikkeellä?
ap
Hyvin voi olla jotain vatsatautia.
Ehkä närästys vissystä? Jos et ole tottunut happoihin. Katso pari päivää meneekö ohi tai paheneeko.
Ja tätä tilaa edeltävinä päivinä olen juonut paljon vissyä (en yleeensä juo vissyä) ja vanhingossa maistoin pilalle mennyttä mozzarellaa (sylkäisin sen kyllä pois enkä niellyt).