Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te/teidän lapset pelaavat simssiä?

Vierailija
14.04.2014 |

Millaisia pelityylejä? Minkä ikäiset lapset kyseessä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:37"]

Mulla on täysin modattu Sims core modeineen ja custom worldeineen. Samoin kaikki kama on ladattu netistä ihmisiltä, jotka tekevät niitä ilmaiseksi jakoon. Kaikki lisäosat ostettu jne. En pidä sims pelistä pahemmin normigrafiikalla ja normaalifunktioilla. Olen myös tehnyt modien avulla simit realistisemman näköiseksi kasvoista, koska muutenhan ne ovat melko rumia.

[/quote]

Miten nuo onnistuvat? Olen pelannut Simsia (kolmosta) jo pitkään enkä ole vieläkään tajunnut :D

[/quote]

Google. Then some more google. Sitten pitäis vissiin opetella jotakin pikkasen vähän funtsimaan itse sen perusteella mitä sieltä netistä goolella löytyy.

Vierailija
22/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:01"]Osaatteko sanoa miksi kaupunki näkymä on minulla kuin lumipyryä? :S Pitäs olla iha ok kone ym... Mulla on vaa kaks simsii siinä ku pelkään et kone menee juntturaa jos lataan niitä lisää... Meneeks teil kone tosi hitaaks ku pelaatte simssiä, jos ei millane kone teillä on? :)

[/quote]

Se peli on ehkä asenettu väärin tai sitten sun kone ei vaan jaksa pyörittää sitä tarpeeksi tai vaadittavia ominaisuuksia pelin pyöritykseen ei ole. Itsellä on 1000e maksanut pöytäkone joka on pelejä varten tarkoitettu eli tehoa riittää. Pelaaminen hidastuu ainoastaan jos peli on täynnä ylimääräistä lataussisältöä netistä

[/quote]

Miten sen voi asentaa väärin? Mulla on tonnin maksava läppäri ja mun vanha minikannettava noin 200€ pyöritti sitä eikä siäl oo mitää ladattuu ku en osaa ladata XD

eli voisko olla väärin asennettu? Miten se sit on mahdollista, jos seuraa niitä ohjeita kun siinä tulee? :)

[/quote]

Muuta videoasetukset pelissä pienemmäksi/huonommaksi ja ssmmuta taustalta kaikki muut ohjelmat

[/quote]

Täytyy kokeilla, kiitti vinkistä! :) Nyt tuli kauhee kuume ostaa uus simssi... Kolmosesta on kyse, onko kenelläkään ehdotuksia mikä ois paras? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sims 3 kaikkine lisäosineen ja kamapackeineen Into the Futurea lukuun ottamatta. Lisäksi paljon modeja, joista tärkeimpänä Master Controller ja Woohoer. Olen ladannut myös paljon muuta pelaajien luomaa sisältöä (vaatteet, hiukset, objektit).

Tykkään realistisesta pelityylistä! Supernaturalista käytän vain joitain ei-taikatavaroita ja zombit yms. olen estänyt asetuksien ja modien avulla. Käytän koodeja lähinnä rakentamisen helpottamiseksi, mutten koskaan rahakoodeja. Tällä hetkellä mulla on meneillään "ryysyistä rikkauksiin" -tyyppinen peli, jossa kotoa karannut lapsi muuttaa Starlight Shoresiin, tulee teininä raskaaksi (modit mahdollistavat), elättää itseään nuorena aikuisena huoraamalla (:D myöskin modien avulla) ja aloittelee siinä sivussa laulajan uraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi