Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasloma työmatkan vuoksi?

Vierailija
14.04.2014 |

Minulla on infektio ja murtuma alaraajassa ja en voi taittaa työmatkaani ellen halua, että tuo infektio pitkittyy kohtuuttoman paljon. Käytännössä voin siis mennä töihin, mutta työmatka taittuu hitaasti ja tuottaa lisää kipua niin matkalla kuin sen jälkeenkin. Töissä voisin ihan hyvin olla, koska siellä tuo raaja ei rasittuisi.

En haluaisi jäädä sairaslomalle, mutta en ole valmis syömään kolmatta antibioottikuuria vain siksi, että minun pitää väen vängällä mennä töihin. Murtuma on siis sellaista laatua joka liikkuessa pahenee (kyse ei kuitenkaan ole rasitusmurtumasta).

Onko kukaan saanut työnantajaa kustantamaan työmatkat vai onko sairasloma ainut vaihtoehto? Perheessä ei siis ole autoa, koska kuljen töihin normaalisti kävellen + julkisilla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:14"]

Kuljin vastaavassa tilanteessa taksilla töihin. Itse maksoin.

[/quote]

Näin tunnollinen en sentään ole, koska mulla jäisi käteen palkasta noin 20%.

[/quote]

Eli työmatkakulut olisi 80% sun palkasta? Miks ihmeessä työnantaja suostuisi maksaa sen 80% sun palkan päälle :D Eli normipalkka plus työmatkakulut

[/quote]

Koska mulla ei ole sijaista ja ne työt pitää tehdä.

Etätyö ei onnistu näin nopeasti, eli se ei tule kysymykseen nyt tämän tapaturman kohdalla. Toivottavasti sitten myöhemmin...

Vierailija
22/22 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Kumpi on tärkeämpää oma terveys vai lojaalisuus työnantajaa kohtaan?

Töiden tekemättä jääminen sairaslomasi takia on viime kädessä työnantajan päänsärky, ei sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi