Olen riippuvainen av-palstasta!
Hah, kuullostipa se kirjoitettuna vielä tyhmemmältä, kuin mitä mun pään sisällä on. Mutta niin se vaan menee. Avatessani tän keskustelupalstan järkytyn ihmisten mustavalkoisista mielipiteistä,käytöstapojen puutteesta ja kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen asemaan. Monet keskustelut aiheuttavat suurta myötähäpeää ja ihmetystä miten kukaan voikaan noin edes ajatella, saati kirjoittaa julkisesti. Usein mietin, millaisia ihmisiä ns palstahullut oikeassa elämässään ovat, yhtä mielipuolisia kuin täällä vaiko kenties ihan tavallisia ihmisiä ketä ovat löytäneet tavan purkaa höyryjä. Toivon, että utopistisimmat avaukset ovat vain huonoja provoja.
Samalla kuitenkin tulen tänne yhä uudelleen, ilostun hauskoista keskusteluavauksista, innostun uusista asioista ja ihan vain tapan aikaa. Selailen palstaa päivittäin töissä, ja häpeäkseni täytyy myöntää että myös usein puhelimellakin.
Olen 24 v, lapseton ammattikorkeakoulututkinnon omaava nainen ja silti pyörin tällä sivustolla. Olen aloittanut joitakin keskusteluja, kommentoinut kymmeniä ja lukenut varmaan satoja. (pistää muuten ärsyttämään kun täällä monella ekaa kertaa vierailevalla on se käsitys, että palstailijat on pelkkiä pieruverkkareissa pyöriviä katkeria kotiäitejä. No, löytyy niitäkin varmasti, mutta tiedän itse useamman itseni kanssa samaan profiiliin kuuluvan lapsettoman, ihan tavallisesti työssäkäyvän nuoren aikuisen ketä täällä pyörii). En silti koskaan myöntäisi monellekkaan näin tekeväni.
Kohtalotovereita? :D
Kommentit (19)
Onko kaikki internetissä kirjoitettu totta? Luulen, että monen "palstahullun" takaa löytyy normaalia älykkäämpi ja keksiliäämpi henkilö. Se vaatii kuitenkin jonkin verran, että pystyy perustelemaan ja saamaan kuulostamaan järkeen käyvältä ajattelutavalta hulluimmankin mielipiteen.
En koskaan sitä ääneen myöntäisi, mutta käyn palstan läpi joka päivä. Vaikka jotkut sekopäät aiheuttaakin rytmihäiriöitä ''nasevilla'' kommenteillaan
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:55"]
Onko kaikki internetissä kirjoitettu totta? Luulen, että monen "palstahullun" takaa löytyy normaalia älykkäämpi ja keksiliäämpi henkilö. Se vaatii kuitenkin jonkin verran, että pystyy perustelemaan ja saamaan kuulostamaan järkeen käyvältä ajattelutavalta hulluimmankin mielipiteen.
[/quote]
Sitähän juuri sanoinkin, että toivon niiden sekopäisempien avausten olevankin provoja. -ap
hävettää myöntää, mutta luen kyllä keskusteluja päivittäin ja usein oikein innostun nähdessäni jonkun oikein mehevän avauksen.. sen sijaan sitä en kyllä ymmärrä, että tällä palstalla menee usein sekaisin rakentava kritiikki ja äärimmäisiin henkilökohtaisuuksiin meneminen. ymmärrän, että isommista organisaatioista (reima, eduskunta jne) vedetään kunnon kurajutut, mutta joskus yksityishenkilöiden puolesta säälittää
valitettavasti. välillä toivon että seura ei tee kaltaisekseen ja etten tipahda mihinkään avmamma kuiluun (vaikka kaiketi ryhmään jo kuulunkin)
Joo, varsinkin tää mobiiliversio saa käymään av:lla miltei päivittäin. Mutta saapahan ainakin tietää tärkeät ajankohtaiset asiat sukkelaan.
Mobiiliversio etenkin on koukuttava!! Selaan sen melkein aina läpi samalla kun katson fbt ja instagramit jne :d ja ikää oli 21 v...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:03"]
samassa veneessä..
[/quote]
Kuin myös.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Sitähän juuri sanoinkin, että toivon niiden sekopäisempien avausten olevankin provoja. -ap
[/quote]
Nerokkaan provoamisen ja idiotismin ero on hiuksenhieno.
Minä olen saanut täältä tiedon monesta valtakunnan uutisesta, ennen kuin se on virallisesti uutisoitu :)
Eipä nyt taas yleistetä. Olen katkera pieruverkkareissa pyörivä töissä käyvä lapseton.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:44"]
Eipä nyt taas yleistetä. Olen katkera pieruverkkareissa pyörivä töissä käyvä lapseton.
[/quote]
:D:D:D
Paskakeskustelut järkyttää usein, joo
Mäkin usein palaan tänne lukemaan ketjuja mitä oon kommentoinut, ihan vain nähdäkseni miten ne päättyy!