Nyt riitti seksin puute
Neljä vuotta yhteistä eloa nuorella parilla takana. Ensimmäiset puoli vuotta seksiä oli riittävästi ja nainen selvästi nautti siitä. sen jälkeen seksiä on ollut aina vain vähemmän. Suhteen alun jälkeen ehkäisyksi tuli e-pillerit ja hieman myöhemmin kapseli. Toivon että haluttomuus johtuisi noista ehkäisyhormoneista.Nainen väittää ettei ole vaikutusta asiaan. Viimeisten vuosien ajan seksiä on ollut aivan liian vähän. Nainen ei tee lainkaan aloitetta. Minun tekemistä aloitteista hän torjuu yli 95%. Itsetuntoni on jo täysin nolla. Monena iltana olen itkenyt itseni uneen naisen torjumisen takia. Silloin harvoin kun seksiä on niin nainen saa kuitenkin lähes aina orgasmin. Eli kuitenkin edes jollain tasolla nauttii siitä. Viime viikolla nainen sai vihdoin sanottua ettei pysty harrastamaan seksiä kanssani kun ei kuulemma tunne minua enää ollenkaan. Tänään sitten laitoin hänelle viestin että käy poistamassa ehkäisykapselin tai jos haluttomuus johtuu minusta niin suhdetta ei ole järkeä enää jatkaa.
Tottakai riitoja ja erimielisyyksiä on välillä ollut mutta ne on saatu sovittua.
Rakastan naista ja haluaisin seksiä hänen kanssaan vaikka päivittäin mutta nainen ei halua minua.
En voi kuitenkaan jäädä suhteeseen jossa koen henkistä väkivaltaa (seksin pihtaaminen). En vain pysty olemaan oma itseni nuorena miehenä parisuhteessa ilman seksiä. Jos nainen ei suostu kapselin poistoon tai sen poisto ei paranna seksielämää niin etsin uuden suhteen. En aio jäädä ikuiseen vankilaan.
joku tietysti ehdottaa että puhukaa ja puhukaa lisää mutta johan tässä on neljä vuotta puhuttu eikä asiat ole ainakaan parempaan suuntaan kääntyneet.
Kommentteja aikeistani?
Kommentit (44)
Pyydä suihinottoja. Jossei siihenkään viitsi, niin ei välitä sinusta kovasti.
Se sun naisesi on vain kyllästynyt suhun seksuaalisesti. Osa naisista pystyy ylläpitämään himoa samaan kumppaniin vuosikymmeniä, toisilla halut lopahtavat muutamassa kuukaudessa. Mä kuulun valitettavasti myös tuohon jälkimmäiseen ryhmään, mutta pidän turvallista parisuhdetta suuremmassa arvossa kuin jatkuvaa miesten vaihtelua, joten seksin aikana mielikuvitus on kovassa käytössä.
Ai seksin pihtaus henkistä väkivaltaa.. Ja pyh! Ensinnäkin, se, ettei pysty seksiin kanssasi, ei ole pihtausta. Toisekseen, kun ei pysty, pakottaminen seksiin kanssasi vasta sitä henkistä väkivaltaa onkin. Olet varmaan vain tyypillinen mies, joka luulee, että voi käyttäytyä kuin sika parisuhteessa, mutta on silti oikeutettu saamaan seksiä! Tiesitkö, että suhde on ensin oltava 100% kunnossa, sitten on seksin vuoro - seksillä ei suhdetta kuntoon saa (jos olet vieras naisellesi, et tutummaksi seksillä muutu). Että kaltaisesi miehet on idiootteja!
Oikein. Niin se nainenkin tekisi.
t. Mies