Nyt riitti seksin puute
Neljä vuotta yhteistä eloa nuorella parilla takana. Ensimmäiset puoli vuotta seksiä oli riittävästi ja nainen selvästi nautti siitä. sen jälkeen seksiä on ollut aina vain vähemmän. Suhteen alun jälkeen ehkäisyksi tuli e-pillerit ja hieman myöhemmin kapseli. Toivon että haluttomuus johtuisi noista ehkäisyhormoneista.Nainen väittää ettei ole vaikutusta asiaan. Viimeisten vuosien ajan seksiä on ollut aivan liian vähän. Nainen ei tee lainkaan aloitetta. Minun tekemistä aloitteista hän torjuu yli 95%. Itsetuntoni on jo täysin nolla. Monena iltana olen itkenyt itseni uneen naisen torjumisen takia. Silloin harvoin kun seksiä on niin nainen saa kuitenkin lähes aina orgasmin. Eli kuitenkin edes jollain tasolla nauttii siitä. Viime viikolla nainen sai vihdoin sanottua ettei pysty harrastamaan seksiä kanssani kun ei kuulemma tunne minua enää ollenkaan. Tänään sitten laitoin hänelle viestin että käy poistamassa ehkäisykapselin tai jos haluttomuus johtuu minusta niin suhdetta ei ole järkeä enää jatkaa.
Tottakai riitoja ja erimielisyyksiä on välillä ollut mutta ne on saatu sovittua.
Rakastan naista ja haluaisin seksiä hänen kanssaan vaikka päivittäin mutta nainen ei halua minua.
En voi kuitenkaan jäädä suhteeseen jossa koen henkistä väkivaltaa (seksin pihtaaminen). En vain pysty olemaan oma itseni nuorena miehenä parisuhteessa ilman seksiä. Jos nainen ei suostu kapselin poistoon tai sen poisto ei paranna seksielämää niin etsin uuden suhteen. En aio jäädä ikuiseen vankilaan.
joku tietysti ehdottaa että puhukaa ja puhukaa lisää mutta johan tässä on neljä vuotta puhuttu eikä asiat ole ainakaan parempaan suuntaan kääntyneet.
Kommentteja aikeistani?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:03"]
Ohi on. Kerrotko muuten etunimes tuohon toiseen ketjuun?
[/quote]
Mikä toinen ketju?
Miksi ihmeessäolette yhä yhdessä, kun lapsiakaan ei ole?!!
Lehmällä on toinen. Jätä Se emakko.
perkele, alan deittailla miehiä! Nais-siat ei mua enää määräile. Luin netistä ,että miespuoliset vaimot, voivat olla ystävällisiä ja minäkin saan kunnon seksiä
Qruiser.com , täältä "tulen".
ap, ja etunimeni alkaa S-kirjaimella, jos sitä kysyitte S***
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:27"]
perkele, alan deittailla miehiä! Nais-siat ei mua enää määräile. Luin netistä ,että miespuoliset vaimot, voivat olla ystävällisiä ja minäkin saan kunnon seksiä
Qruiser.com , täältä "tulen".
ap, ja etunimeni alkaa S-kirjaimella, jos sitä kysyitte S***
[/quote]
Et ole ap enkä toivo että kukaan muukaan joutuisi olemaan samassa tilanteessa kanssani. kun nettiä lukee niin valitettavan moni elää seksittömässä suhteessa eikä uskalla lähteä.
Mutta jos mennään asiaan niin onko hormonaalisen ehkäisyn pois jättäminen pelastanut kenenkään suhdetta seksin suhteen?
Vai täytyykö nyt vain hyväksyä että en vain ole oikea mies naiselle, jolloin hän ei minua halua ehkäisykeinosta riippumatta?
oikea ap
Jos muija sanoo ettei tunne sinua, se seksinpuutteesta ja haluttomuudesta puhuminen ei varmasti auta. Unohda seksi ja sen ehdottelu kuukaudeksi äläkä edes puhu mistään seksiin liittyvästä. Tutustukaa uudelleen ihan alusta asti niin muijan ei tarvitse tuntea sua enään vieraaksi vaan tulet tutuksi taas.
Eipä kommenttia aikeisiisi, mutta voisin kertoa oman kokemukseni kapselista. Ja se oli hirveä. Seksihalut katosi lähes kokonaan ja joinain aamuina ei oikeasti tietänyt onko sitä mies vai nainen. En käsitä miksi pidin kapselin lähes loppuun asti. Sen poistamisen jälkeen halut vähitellen palasivat ja suhdekin lopulta pelastui.
Hei ap! Mä aloitin pillerit joskus vuosia sitten, ja kävi juuri noin. kaikki halut meni, meni jopa tunteet miestä kohtaan ja tuli juuri tuo olo, etten tunne koko miestä. Se oli ihan outoa, mutta jotenkin tajusin, ettei nämä fiilikset tulleet musta itsestäni. Ennen olin rakastunut ja erittäin innostunut seksistä, yhtäkkiä kaikki oli pilalla. Lopetin pillerit puolen vuoden jälkeen, toinen puolisen vuotta meni "toipumiseen". Sitten kaikki oli taas kuten ennen. Eli kannattaa todella ensin kokeilla jättää se hormonaalinen ehkäisy pois. Jos siis naisystävääsi veilä kiinnostaa yrittää.
Seksittömyys pilaa niin monia suhteita, siitä kannattaa lähteä aika nopeaan eikä jäädä kärvistelemään vuosiksi tai kymmeniksi, ihana elämä lipuu ohi! Hyvä seksi on suhteen suola, ilman seksiä tuhoon tuomittu.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:51"]
Eipä kommenttia aikeisiisi, mutta voisin kertoa oman kokemukseni kapselista. Ja se oli hirveä. Seksihalut katosi lähes kokonaan ja joinain aamuina ei oikeasti tietänyt onko sitä mies vai nainen. En käsitä miksi pidin kapselin lähes loppuun asti. Sen poistamisen jälkeen halut vähitellen palasivat ja suhdekin lopulta pelastui.
[/quote]
kiitos kannustavasta kommentista. tuon takia annoinkin naiselle vaihtoehdon kapselin pois ottamiselle. Toki jos pillu kostuu muiden miesten lähellä mutta minun lähellä muuttuu saharaksi niin silloin tuskin vika on kapselissa vaan minussa. Edellisessä suhteessa seksiä oli niin paljon kuin halusin ja missä tahansa.
yhdelletoista kysymys. miten voi tutustua uudelleen neljän vuoden yhdessä asumisen jälkeen?
Ei ole tulevaisuutta, puheet on jo välillänne pidetty. Erotkaa, terv. kokemuksen ääni.
Olisiko mahdollista vetää käteen? Kuka kaipaa jotain kusista suolenpätkää kun omat kädet tietävät mitä tehdä?
Nainen sanoi muutama kuukausi sitten että hän ei halua seksiä niin paljon kuin sitä tällä hetkellä on (ihan kuin sitä muutenkaan olisi ollut kovin paljon). Lisäksi hän sanoi että hänelle riittää ihan yhdessä olo/halailu/suukottelu. Minulle ei riitä. Haluan tuntea kun minua aidosti halutaan ja himoitaan. Eipä paljoa tee mieli enää edes halailla kun heti jos käteni koskettaa häntä vähänkin seksuaalisesti niin hän työntää minut ahdistuneena pois.
Mutta sitten taas asiaan. Hän vastasi äsken viestiini näin: " en aio ottaa kapselia pois. jos asioista ei tehtäisi niin suurta numeroa niin ehkä silloin minun streesini aiheet ja suorituspaineet vähenee. kaikesta huolimatta rakastan sinua tahdon olla kanssasi. voisitko yrittää tulla tässä asiassa vastaan? ".
Mitä tuollaiseen viestiin pitäisi vastata? Miten ihmeessä voisin tulla tilanteessa vastaan muuten kuin tyytyä seksittömään suhteeseen ja odottaa josko nainen sattuisi kerran vuodessa haluamaan? Nainen ei selvästi halua tilanteeseen muutosta kun ei halua kapselia pois.
Joku tietysti ajattelee että olen häntä kohtaan kauhea ahdistelija mutta en ole. Välillä en viitsi edes koskea häneen useaan päivään kun tiedän että minut työnnetään pois.
Joskus kun meillä on seksiä ollut ja satun vihjaamaan seuraavana päivänä jotain eroottista niin tulee heti täystyrmäys ja nainen sanoo "justhan sä eilen sait". Tuo lause kertoo jo hyvin paljon hänen asenteesta seksiä kohtaan (seksi on pakollinen paha jolla saa taas miehen hetkeksi hiljaiseksi).
Mitä teen?
ap
Nalkutatko tuosta asiasta sille naiselle koko ajan? Suuteletko, hyväiletkö häntä koskaan ilman taka-ajatuksia? Hellitäppä hetkeksi ja ota kuukauden tauko, ettet jankkaa asiasta. Halaat ja hyväilet ilman muita vaatimuksia. Jos tuon jälkeen nainen ei halua sinua ollenkaan, voit lopettaa suhteen.
Miksi nainen ei halua sinua? Tiedätkö oikeaa syytä? Haiset hielle, huono sängyssä, et huomioi muutoin...
Semmoinen oma kokemus (varoitus) tähän väliin, että minulla hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen vaikutti kahdella tavalla: Löysin todella miestyyppini, ts. tiesin tasan tarkkaan mitä halusin. Minulla alkoi myös aivan hillitön lapsen kaipuu.
Meillä oli näin.
Ehdottaisin kokeiltavaksi: kolme kuukautta(!) et puhu seksistä naiselles mitään. Et mitään. (Käteen voit vetää niin paljon ku sielu sietää, salaa.)
Kohtelet kuin parasta ystävää, mielettömän ihanasti. Tää on tärkeää, tsemppaat itsesi joka päivä tähän. Naiselles et saa sanoa tästä mitään. Seksiä et saa harrastaa naises kanssa (tuskin on ongelma kun tiedät koska maali on.)
Kolmen kuukauden jälkeen, lupaan sulle, joko naises on suhun palavasti rakastunut uudelleen tai sitten eroatteaidosti hyvinä ystävinä. Paras neuvo minkä olen koskaan lukenut. Ja toimii kun noudatat kirjaimellisesti.
Voin kertoa lisää mutta nyt ei pysty, kysy jos haluat jotain kysyä, käyn vastaamassa myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:48"]
Et ole ap enkä toivo että kukaan muukaan joutuisi olemaan samassa tilanteessa kanssani. kun nettiä lukee niin valitettavan moni elää seksittömässä suhteessa eikä uskalla lähteä.
Mutta jos mennään asiaan niin onko hormonaalisen ehkäisyn pois jättäminen pelastanut kenenkään suhdetta seksin suhteen?
Vai täytyykö nyt vain hyväksyä että en vain ole oikea mies naiselle, jolloin hän ei minua halua ehkäisykeinosta riippumatta?
oikea ap
[/quote]
Ehkäisyn pois jättämisellä ei ollut mitään vaikutusta meillä. Kahden lapsen syntymän jälkeen ei ole ollut vaimolla mitään haluja, usean vuoden totaalinen tauko.
Onko vaimollasi ollut psyykkisiä ongelmia? Ahdituneisuutta, masentuneisuutta tai muuta vastaavaa? Joku muu lääkitys, jota et tiedä joka veisi halut täysin?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:02"]
Meillä oli näin.
Ehdottaisin kokeiltavaksi: kolme kuukautta(!) et puhu seksistä naiselles mitään. Et mitään. (Käteen voit vetää niin paljon ku sielu sietää, salaa.)
Kohtelet kuin parasta ystävää, mielettömän ihanasti. Tää on tärkeää, tsemppaat itsesi joka päivä tähän. Naiselles et saa sanoa tästä mitään. Seksiä et saa harrastaa naises kanssa (tuskin on ongelma kun tiedät koska maali on.)
Kolmen kuukauden jälkeen, lupaan sulle, joko naises on suhun palavasti rakastunut uudelleen tai sitten eroatteaidosti hyvinä ystävinä. Paras neuvo minkä olen koskaan lukenut. Ja toimii kun noudatat kirjaimellisesti.
Voin kertoa lisää mutta nyt ei pysty, kysy jos haluat jotain kysyä, käyn vastaamassa myöhemmin.
[/quote]
Tuon käteenvedon voit korvata myös kiihkeällä sivusuhteella, eihän se ole vaimoltasi poiss kerta ei seksiä halua. Se sivusuhdekin ehtii jo kolmessa kuukaudessa väljähtyä joten voit palata vaimosi petiin jos halut ovat palanneet tai sitten kenkää muijalle ja uutta matoa koukkuun. Sääli on sairautta.
Ohi on. Kerrotko muuten etunimes tuohon toiseen ketjuun?