Nyt riitti seksin puute
Neljä vuotta yhteistä eloa nuorella parilla takana. Ensimmäiset puoli vuotta seksiä oli riittävästi ja nainen selvästi nautti siitä. sen jälkeen seksiä on ollut aina vain vähemmän. Suhteen alun jälkeen ehkäisyksi tuli e-pillerit ja hieman myöhemmin kapseli. Toivon että haluttomuus johtuisi noista ehkäisyhormoneista.Nainen väittää ettei ole vaikutusta asiaan. Viimeisten vuosien ajan seksiä on ollut aivan liian vähän. Nainen ei tee lainkaan aloitetta. Minun tekemistä aloitteista hän torjuu yli 95%. Itsetuntoni on jo täysin nolla. Monena iltana olen itkenyt itseni uneen naisen torjumisen takia. Silloin harvoin kun seksiä on niin nainen saa kuitenkin lähes aina orgasmin. Eli kuitenkin edes jollain tasolla nauttii siitä. Viime viikolla nainen sai vihdoin sanottua ettei pysty harrastamaan seksiä kanssani kun ei kuulemma tunne minua enää ollenkaan. Tänään sitten laitoin hänelle viestin että käy poistamassa ehkäisykapselin tai jos haluttomuus johtuu minusta niin suhdetta ei ole järkeä enää jatkaa.
Tottakai riitoja ja erimielisyyksiä on välillä ollut mutta ne on saatu sovittua.
Rakastan naista ja haluaisin seksiä hänen kanssaan vaikka päivittäin mutta nainen ei halua minua.
En voi kuitenkaan jäädä suhteeseen jossa koen henkistä väkivaltaa (seksin pihtaaminen). En vain pysty olemaan oma itseni nuorena miehenä parisuhteessa ilman seksiä. Jos nainen ei suostu kapselin poistoon tai sen poisto ei paranna seksielämää niin etsin uuden suhteen. En aio jäädä ikuiseen vankilaan.
joku tietysti ehdottaa että puhukaa ja puhukaa lisää mutta johan tässä on neljä vuotta puhuttu eikä asiat ole ainakaan parempaan suuntaan kääntyneet.
Kommentteja aikeistani?
Kommentit (44)
Mä veikkaan että ap:n nainen haluaa erota, muttei halua kertoa sitä. Tuohan on ihan kamalaa, että joutuu itkemään seksin puutetta parisuhteess , jossa pihtari ei suostu edes keskustelemaan siitä, miten yrittää palauttaa haluja. Vai onko niitä ollutkaan? Pitääkö nainen seksistä ollenkaan? Masturboiko? N34
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:16"]
Mä veikkaan että ap:n nainen haluaa erota, muttei halua kertoa sitä. Tuohan on ihan kamalaa, että joutuu itkemään seksin puutetta parisuhteess , jossa pihtari ei suostu edes keskustelemaan siitä, miten yrittää palauttaa haluja. Vai onko niitä ollutkaan? Pitääkö nainen seksistä ollenkaan? Masturboiko? N34
[/quote]
Nainen ei tosiaan suostu ottamaan kapselia pois. Ei siis selvästi halua edes yrittää pelastaa tilannetta. Minua hän vaatii vain ymmärtämään ja kunnioittamaan.
Sanoo rakastavansa ja haluavansa olla kanssani. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin tuottaa toiselle nautintoa. suihinotosta tai edes käsityöstä on turha haaveilla. Joskus on pyydettäessä vähän nuolaissut mutta ei ikinä loppuun asti tai oma-aloitteisesti. Tietääkseni hän ei ole kertaakaan masturboinut suhteemme aikana ja sitä ennenkin vain joitain yksittäisiä kertoja. Ikinä hän ei ole sormiaan vienyt omaan alapäähän minun nähden ja jos minä koitan niitä sinne kesken seksin hivuttaa hän vetää kätensä pois. Orgasmin hän saa lähes joka kerta yhdynnässä. Ei kai nainen voi saada orgasmia jos ei siitä nauti? Ilmeisesti ei ole kovin seksuaalinen ihminen ja siihen vielä hormonaalinen ehkäisy päälle niin en oikein näe enää suhteella tulevaisuutta. Hieman outoa tässä hommassa on sekin että hän pystyy kuitenkin käymään isänsä ja veljensä kanssa alasti saunassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Nainen ei tosiaan suostu ottamaan kapselia pois. Ei siis selvästi halua edes yrittää pelastaa tilannetta. Minua hän vaatii vain ymmärtämään ja kunnioittamaan.
Sanoo rakastavansa ja haluavansa olla kanssani. Mikä voisi olla sen ihanampaa kuin tuottaa toiselle nautintoa. suihinotosta tai edes käsityöstä on turha haaveilla. Joskus on pyydettäessä vähän nuolaissut mutta ei ikinä loppuun asti tai oma-aloitteisesti. Tietääkseni hän ei ole kertaakaan masturboinut suhteemme aikana ja sitä ennenkin vain joitain yksittäisiä kertoja. Ikinä hän ei ole sormiaan vienyt omaan alapäähän minun nähden ja jos minä koitan niitä sinne kesken seksin hivuttaa hän vetää kätensä pois. Orgasmin hän saa lähes joka kerta yhdynnässä. Ei kai nainen voi saada orgasmia jos ei siitä nauti? Ilmeisesti ei ole kovin seksuaalinen ihminen ja siihen vielä hormonaalinen ehkäisy päälle niin en oikein näe enää suhteella tulevaisuutta. Hieman outoa tässä hommassa on sekin että hän pystyy kuitenkin käymään isänsä ja veljensä kanssa alasti saunassa.
ap
[/quote]
Joo mutta kannattaa erota ainakin jo senkin takia, kun et häntä selvästi rakasta.
Oletko aivan varma naisen orgasmista? Veikkaan että feikkaa. Harva nainen saa yhdynnässä..
Ihan oikeasti todella nyt mietit, haluatko elää seksittömän loppuelämän. Jos nainen ei anna edes mitään toivoa paremmasta, ero asap on molempien parhaaksi N34, jonka miehellä on ollut haluttomuutta, mutta asiasta ollaan puhuttu ja käytännössäkin edistytty.
Siis oikeasti käy saunassa isänsä ja veljensä kanssa? Perverssiä! Onkohan taustalla insestiä? Selittäisi haluttomuuden aika näppärästi.
N34
Hei tuo 21 ehdotus kuulostaa hyvältä. Tee se. Ja tee sen jälkeen omat ratkaisusi jos asoat eivät ole muuttuneet.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:07"]
Siis oikeasti käy saunassa isänsä ja veljensä kanssa? Perverssiä! Onkohan taustalla insestiä? Selittäisi haluttomuuden aika näppärästi.
N34
[/quote]
Kyllä on käynyt jo lapsesta asti isänsä kanssa saunassa. minusta tuo tuntuu hieman vastenmieliseltä. Muutenkin nainen menee isänsä luokse mielummin puhumaan asioista/ongelmista kuin puhuisi minulle. Välillä tuntuu että hän seurustelee isänsä eikä minun kanssa.
Jotain seksuaalisia lukkoja minua kohtaan on olemassa mutta en tiedä mitä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:07"]
N34
[/quote]
Kyllä on käynyt jo lapsesta asti isänsä kanssa saunassa. minusta tuo tuntuu hieman vastenmieliseltä. Muutenkin nainen menee isänsä luokse mielummin puhumaan asioista/ongelmista kuin puhuisi minulle. Välillä tuntuu että hän seurustelee isänsä eikä minun kanssa.
Jotain seksuaalisia lukkoja minua kohtaan on olemassa mutta en tiedä mitä.
[/quote]
Yök, anteeksi vain. Sitä suuremmalla syyllä - ero on paras ratkaisu. N34
Ehkäisyllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Nyt liikutaan ihan selkeästi tunnepuolen jutuissa, ja etenkin tuon suorituspaineisiin vetoamisen pitäisi herättää sinut. Ihan selkeästi seksistä on tullut naiselle suoritus, jossa tärkeintä on vain se, että sinä tulet, jolloin hän ei itse pysty nauttimaan seksistä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:35"]
Ehkäisyllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Nyt liikutaan ihan selkeästi tunnepuolen jutuissa, ja etenkin tuon suorituspaineisiin vetoamisen pitäisi herättää sinut. Ihan selkeästi seksistä on tullut naiselle suoritus, jossa tärkeintä on vain se, että sinä tulet, jolloin hän ei itse pysty nauttimaan seksistä.
[/quote]
Annan naisen saada aina orgasmin ensin ja sitten tulen vasta itse. En todellakaan siis vain pamauta lastia sisään ja lähde katsomaan vaikka jalkapalloa. Ĵokin siinä seksissä kuitenki ahdistaa minun kanssa mutta en tiedä mikä. Onko ehdotuksia?
ap
Mä en todellakaan usko, että nainen saa orgasmin ja vieläpä yhdynnässä. Feikkaa, jotta tilanne olisi nopeammin ohi! Ehdotus on edelleen : ero. N34
Siinä ei ole mitään outoa että aikuinen nainen käy isänsä ja veljensä kanssa saunassa. Kokee samaa turvallisuutta kuin lapsena, koska isä eikä veli katso häntä seksuaalisesti. Sinun kanssa on niin tulehtuneet välit että kuvittelee sinun mittailevan itseään aina seksuaalisesti kuin eläin.
Itse en ole koskaan ollut haluton enkä itse pystyisi elämään ilman seksiä. Jos mies ei ole osannut minua tyydyttää, olen ottanut ohjat ja opettanut. Haluan miestäni päivittäin vielä 10 vuoden yhteiselon jälkeenkin. Ymmärrän kuitenkin myös haluttomia naisia, koska olen heitä paljon tavannut. Mutta teidän suhde ei kyllä vaikuta hyvältä. Jos nainen rakastaisi sinua ja haluaisi kanssasi olla, hän olisi jo hakenut apua. Haluttomuuteen on monia syitä ja useimpia voidaan hoitaa. Jos siis eukkosi hakisi apua vaivaansa, käskisin olla kitisemättä ja tukea naista. Mutta ei hän sitä edes AIO hoitaa, joten eroa ja etsi itsellesi kumppani, joka sitoutuu myös fyysiseen puoleen suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:15"]
Hei tuo 21 ehdotus kuulostaa hyvältä. Tee se. Ja tee sen jälkeen omat ratkaisusi jos asoat eivät ole muuttuneet.
[/quote]
Mielestäni 22:n ehdotus on vielä parempi -ap
Vähän aihetta jo sivuttiinkin, mutta voiko naisellasi olla jotain traumaattista menneisyydessä? Siis seksiin liittyen. Itselläni on suvun sisällä tapahtunutta häirintää ja olen toisinaan hyvin jääkylmä, kun tunnen itseni likaiseksi. En pysty seksiin. Toisaalta jos naisellasi on jotain tällaista taustaa, olisi reilua että hän puhuisi siitä kanssasi.
Toinen mikä ainakin vie minulta seksihaluja on se, että mies pitää minua itsestäänselvänä. Suhteemme on valunut tilaan, jossa minun vastuullani on lähes kaikki arjen pyöritys ja isäntä istuu viljelemässä virtuaalimaata koneen äärellä. En koe miestäni enää haluttavana, kun hän luistaa likipitäen kaikesta.
Pidät varmasti omasta hygieniastasi huolta, mutta karkaan sen verran hakoteille, että omalla miehelläni on vielä kaiken lisäksi suu aivan mätä enkä pysty edes suutelemaan häntä. Rivi ruskeita mätäisiä tappeja suussa, hyi helvata.
Jos mitään järkevää syytä ei löydy, suosittelen eroa.
Hei, tuntuu kuin olisin voinut itse kirjoittaa tuon sinun tilanteesi. Eronamme on vain on se että minä olen itse nainen ja meillä on mieheni kanssa kohta kaksivuotias lapsi. Lapsen myötä voi kyllä olla aika yleistä että seksin harrastaminen jää vähemmälle. Mutta koska meillä on hyvä uninen lapsi ollut aina, joten mahdollisuuksia kyllä olisi ollut vaikka joka yö. Olen kahden vuoden aikana itkenyt itseni uneen useammin kuin olemme harrastaneet seksiä. En voi kuitenkaan sanoa, että seksiä ei olisi ollenkaan, pisin aika oli kun olin raskaana ja synnytyksen jälkeen, 13kk aikana 3-4kertaa. Nyt siis viimeisen vuoden aikana ollut hieman parempia aikoja siihen verrattuna. Vuosi sitten mieheni jopa suostui ehdotukseeni seksiviikosta, telkkarista tuli se ohjelma jossa pariskunnat joutuivat rakastelemaan joka päivä viikon ajan jotta suhde paranisi, luin myös hänelle yhtä kirjaa jossa oli tietoa siitä miten seksiä kannattaisi harrastaa vaikka joka päivä, usein jokatapauksessa koska niin tekevät parit ovat onnellisempia, terveempiä ja elävät pidempään. Voisit siis kokeilla tuota kirjaa ja ehdottaa sitten seksiviikkoa. Olen sitä mieltä, että kyllä meille naisille niinkin miehillekin voi tulla haluttomia aikoja mutta jos ne todella jatkuvat kuukausi/vuosi tolkulla, se alentaa väkisinkin toisen itsetuntoa ja alkaa nakertaa sydäntäkin. Mieheni kuvittelee yhä että aina kun haluan helliä, suukotella ja halia yms. haluan seksiä. Että en halua hellyyttä läheisyytenä- tämä johtuu siitä että neljä vuotta sitten siis suhteemme alussa, harrastimme seksiä tosi paljon, ja silloin hellyydenosoitukset johtivat seksiin usein. Mieheni ei kuitenkaan ole mikään suukkojen ja hellimisten antaja, vaikka hän ilmeisesti niitä tahtosikin enempi, olen kyllästynyt siihen että minä vaikka suutelen ja silittelen ja hyväilen häntä tunninkin, mutta hän ei anna minkäänlaista vastakaikua. On kuin olisin joku rakkauden kerjäläinen. Sitten jos seksiä alamme harrastaa, se on harvinaista, ehkä 1-2kertaa kuussa jos sitäkään. Ja yleensä menee samalla kaavalla että minä alan silitellä ja hyväillä häntä, annan ehkä suihinoton tai runkkaan hänet kovaksi, ja alamme hommiin. Ennen mieheni oli todella huomaavainen ja pystyi pidättämään niin kauan että minä sain ensin tai saimme lähes yhtä aikaa. Nyt asia ei tunnu olevan hänelle enää tärkeä vaan hän tulee aika pian oikeastaansilloin juuri kun itse olen vasta hullaantuneena. Ja sitten joudumme lopettamaan ja jään yksin kiihoittuneena ilman tyydytystä. Ei orgasmi ole minulle se pääasia, kun pääsee kunnolla naimaan tai rakastelemaan, niin ei minua haittaa se etten saisikaan kunhan mieheni saa. Mutta tietysti koska tiedän että saan kyllä ihania orgasmeja hänen kanssaan, toivoisin että voisin saada niitä aina, ja uskon että saisinkin jos hän haluaisi todella tyydyttää minut eikä vain itseään. Hän on todella erilainen mies kenen kanssa koskaan olen ollut, kaikki aina puhuvat että miehet ajattelevat vain seksiä ja että naiset ne pihtaavat, mutta meillä se on niin että miestä ei vaan kiinnosta seksi niin paljon kuin minua, vaikka hän on todella seksikäs ja komea kun seksiä harrastamme ja hullaannun jo hänen alastomasta kropastaan päälläni, silti kaipaan sitä että hän himoitsisi minua, hullaantuisi myös minusta. Lisäksi kaipaisin sanoja, kulta, rakas, rakastan sinua, teit tuon asian hyvin, osaat ja onnistut, olen tukenasi jne. Olen kyllä puhunut kaikesta näistä asioista mieheni kanssa ja kirjoittelen hänelle kirjavihkoon kirjeitä joissa kerron näistä tunteistani. Hän siis on tietoinen kyllä siitä että kärsin jatkuvasta yksinäisyydestä, alemmuuden tunnoista ja syyllistän itseäni, koska uskon että hän ei enää pidä minua viehättävänä koska valitan ja nalkutan niin monesta asiasta hänelle. Itse olen aivan varma että jos saisin seksiä useammin ja hellyyttä olisin paljon onnellisempi enkä valittaisi varmasti puoliakaan siitä mitä nyt valitan. Jos mieheni osoittaisi fyysisesti, sanallisesti jne. mistä tuntisin että hän todella rakastaa ja haluaa minua naisenaan, eikä näkisi minua vain lapsensa äitinä ja nalkuttavana kumppaninaan. Ja jos hänen rakkautensa osoittamishalut on niin erilaisia kuin minun, miksei hän halua oppia muuttamaan omaa käytöstään ja haluaisi oppia muistamaan miltä seurustelun alussa kanssani olo sai varmasti hänenkin vatsaansa perhosia ja että nyt olemme oppineet jo tuntemaan toisiamme ja tehneet lapsenkin eikö sen pitäisi lisätä yhteinäisyyden tunnetta, eikä meidän todellakaan tarvitsisi olla yksi niistä tuhansista pareista jotka eroavat sen takia että fyysinen kontakti kuihtui.. AP.lle, minkä ikäinen olet? Jos naisesi on vasta +-20-vuotias, totuus on että uudempien tutkimusten mukaan vasta 25-vuotias on aivoiltaan aikuinen, tämä siis tarkoittaa sitä että sitä ennen aivot kehittyvät ja tämä taas vaikuttaa hyvin monilla tavoin mm. seksuaali identiteetin kehittymiseen, eli yleensä siinä kahdenkymmen ikävuoden paikkeilla ihminen saattaakin kokea hormonaalisia ja psykosomaattisia muutoksia enemmän kuin aiemmin.Sitten vielä se kapseli vaikuttaa ihan varmasti. Oletko ehdottanut että naisesi vaihtaisi kapselin johonkin toiseen ehkäisymenetelmään? hän nimittäin saattaa kokea kapselin poisto pyynnön alitajuisesti lapsien hankkimiseen liittyvänä haluna ja myös jos hän on nuori nainen, hän saattaa kokea pyyntösi määräilevänä, ja koska hän haluaa olla aikuinen itsenäinen nainen, eikä enää halua kenenkään päättävän asioistaan niinkuin lapsena jolloin vanhemmat tai opettajat ohjaavat ja päättävät. Sinun kannattaa selittää että todella rakastat häntä ja haluat häntä siksi, siis koska rakastat häntä. Pienet rakkauden osoitukset, silittely, kädestä pito ja kehuminen tukevat sinunkin itsetuntoasi, niin myös naisesi. Keskity nyt niihin sen sijaan että keskityt siihen ettet saa seksiä. Koita nauttia jokaisesta kosketuksesta, itse olen tuon asian joutunut opettelemaan. En harrasta masturbointia, vaikka varmaan kannattaisi, mutta jostain syystä se saa minulle huonomman olon, ikäänkuin olisin todella vielä epäonnistuneempi jos itse itseni joutuisin tyydyttämään vaikka olen parisuhteessa, liian epätoivoista ja liian surullista. Itse olen 27-vuotias. Olen joskus ajatellut että olenko minä vain tyytymätön ja valitan ihan turhasta vai että onko ihan typerää ajatella mennä naimisiin ja pysyä loppuelämä yhdessä jos toinen ei koe tarvetta osoittaa vastarakkauttaan kuin omalla tavallaan, eli hänen mukaansa sen osoittaminen on sitä että kyllä huolehtii joistain asioista paljon enemmän kuin varmasti moni mies, nimittäin hoitaa lastamme paljon ja on todella hyvä koti-isä, tekee meidän perheessä kaikki ruuat, tiskaa jne. (minä kyllä siivoan ja pesen pyykit) eikä luonteeltaan ole mikään narsisti tai mielenterveysongelmainen eikä hän juo tai käy yleensäkään missään menoissa. Että pitäisikö minun vain odotella kärsivällisesti seuraavat vuodet että jos hän joskus sattuisi alkaa ymmärtämään todella sen että olen hänen rakas kultansa jota haluaa rakastella ja helliä, vai mitä teen että saisin hänet jotenkin sen nyt jo ymmärtämään että oikeasti minä en voi sille mitään kun olen turhautunut ainaisiin torjumisiin ja välinpitämättömyyteen ja siihen että seksi on toiselle kuin joku velvoite eikä ihanaa ja normaalia kahden ihmisen välistä rakkauden osoittamista.
AP.lle paljon voimia, sillä tiedän täsmälleen mistä kirjoitit sillä elän itse ilmeisen samanlaisen miehen kanssa kuin naisesi.
Eikös netistä saa tilata kaikenlaisia kaalimatohärpäkkeitä?
Vedä sitä kuivalla munalla perseeseen.
Toista suoritus tarvittaessa
huoriin vaan, sitä se naiseskin varmaan salaa toivoo kun ei halua antaa. johtuuko huonosta seksistä vai munasi koosta...
Tuskin sun tilanne ainakaan paranee millään konstilla suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:54"]
Ai seksin pihtaus henkistä väkivaltaa.. Ja pyh! Ensinnäkin, se, ettei pysty seksiin kanssasi, ei ole pihtausta. Toisekseen, kun ei pysty, pakottaminen seksiin kanssasi vasta sitä henkistä väkivaltaa onkin. Olet varmaan vain tyypillinen mies, joka luulee, että voi käyttäytyä kuin sika parisuhteessa, mutta on silti oikeutettu saamaan seksiä! Tiesitkö, että suhde on ensin oltava 100% kunnossa, sitten on seksin vuoro - seksillä ei suhdetta kuntoon saa (jos olet vieras naisellesi, et tutummaksi seksillä muutu). Että kaltaisesi miehet on idiootteja!
[/quote]
Kerro tälle miehelle esimerkkejä miksi nainen ei pysty seksiin? Ymmärrän sairaudet, esim. kivuliaan endometrioosin tai raiskauksen jälkeiset traumat, raskausjutut ym.. Mutta miksi terve nuori nainen ei muka pysty harrastamaan seksiä? Pystynhän minäkin käymään töissä vaikka en halua.
t. mies