Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones *SPOILAUSVAROITUS!*

Vierailija
14.04.2014 |

Hah! Vihdoinkin se mulkku Joffrey sai ansionsa mukaan!! Olisin vaan toivonut vieläkin kamalampaa loppua sille ällötykselle. Odotin muuten koko häiden ajan, että se marssittaa sen Shaen siihen tapettavaksi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:16"]

Kamoon. Suurin osa on lukenut ihan ne kirjat, vuosia sitten. Ei tätä tarvi jänskättää telkkarisarjasta osa kerrallaan...

[/quote]

Aika jännä et suurin osa on ne kirjat lukenut kun sarja on vielä keskeneräinen...

Vierailija
22/45 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:31"]

Kamoon. Suurin osa on lukenut ihan ne kirjat, vuosia sitten. Ei tätä tarvi jänskättää telkkarisarjasta osa kerrallaan...

[/quote]

Aika jännä et suurin osa on ne kirjat lukenut kun sarja on vielä keskeneräinen...

[/quote]

Tämän kauden tapahtumat löytyvät silti yhdestä niistä kirjoista, jotka on jo vuosia sitten luettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

Tämän kauden tapahtumat löytyvät silti yhdestä niistä kirjoista, jotka on jo vuosia sitten luettu.

[/quote]

No mä en ole lukenut ainakaan. Aina näihin keskusteluihin tulee näitä "minä olen lukenut kirjat ja tiedän mitä tapahtuu"-pätijöitä.

Vierailija
24/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eilen tulla perustamaan samanlaisen ketjun! :D. Minä odotin koko häiden ajan kuka kuolee, mutta en olisi kyllä arvannut.. Vihdoin siitä päästiin eroon!

Jätetään tuo kirjapätijä omaan arvoonsa, piste ;).

Vierailija
25/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrion tappaa isänsä Tywinin ja shaen kun löytää shaen isänsä sängystä. Samalla tyrion kuulee totuuden menneestä vaimostaan joka ei ollutkaan huora.

Ai niin, sori spoileri ;)

Vierailija
26/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon Snowsta tulee Yövartion pomo.
* Hups *

PS. Luin kirjat alkukielellä

Vierailija
27/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Joffery kuoli jo nyt!! Mielestäni noin vihattu hahmo olisi pitänyt säästää vikaan jaksoon

Vierailija
28/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin kirjoja mutta lopetin ne. En enää kestänyt sitä paska sarja paljon parempi ehkä luen kirjat vielä joskus loppuun

Vierailija
29/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin kirjoja mutta lopetin ne. En enää kestänyt sitä paska sarja paljon parempi ehkä luen kirjat vielä joskus loppuun

Vierailija
30/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kirjojen lukemisen koska sarja tosiaan on niin mahtava, en halunnut kuvitella tapahtumia vaan nähdä ne!!

Vierailija
31/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kirjojen lukemisen koska sarja tosiaan on niin mahtava, en halunnut kuvitella tapahtumia vaan nähdä ne!!

Vierailija
32/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkailen että anoppi myrkytti sen pikku kusipään. Tai sitten tuore vaimo oli mukana jutussa. Voisikohan näin olla?

Vierailija
34/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelle tukehtui

Vierailija
35/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan minäkin ttänne kirjoittaa että tyrionista tulee kuningas ja hän tekee cerceistä viininkaarajansa :D. Jonista tulee pohjoisen kuningas! 

kuka vaan voi kirjoittaa nettiin mitä vain.

Vierailija
36/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:18"]Jon Snowsta tulee Yövartion pomo. * Hups * PS. Luin kirjat alkukielellä[/quote]

No tuon nyt saattoi arvata jo ekaa kirjaa lukiessa. Samoin olin varma, että Geoffrey kuolee häissään, koska kerran se Ron, Pohjoisen Kuningaskin kuoli häissä. Usein kirjojen/sarjojen juonissa on tällasia kaavoja.

Vierailija
37/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:38"]

Se pelle tukehtui

[/quote]

Just joo. Ei tukehtuvan ihon väri muutu, silmät ala sillä tavalla verestää ja valu verta sieltä sun täältä. Hänet myrkytettiin.

Veikkaan, että myrkyttäjä ei ollut kukaan juhlapöydästä. Joku heitti sen myrkytetyn pikarin sinne pöydän alle, josta Sansa sen poimi ja luuli sitä kuninkaan pikariksi.

Vierailija
38/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrion pidätetään hänen myrkyttämisestään. Sansa karkaa. Tyrion autetaan pakoon ja hän surmaa isänsä ja Shaen.

Vierailija
39/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] No mä en ole lukenut ainakaan. Aina näihin keskusteluihin tulee näitä "minä olen lukenut kirjat ja tiedän mitä tapahtuu"-pätijöitä.[/quote]

Tapahtuu vain AV:lla muuten. Mikä siinä on, että vaikka nämä kirjat ovat olleet esim. Jenkeissä New York Timesin Best Seller -listalla kymmenen vuotta ennen kuin sarjan teko aloitettiin, niin siellä kirjat lukeneet eivät todellakaan käy nillittelemässä pelkästään sarjaa katsovia millään palstoilla.  Sarjan tapahtumia ei myöskään spoilata, ellei joku ihan väkisin halua niistä kuulla. 

Itsekin myönnän aloittaneeni kirjasarjan lukemisen vasta tv-sarjan myötä, mutta olen tutustunut kirjoihin littyvään fanikulttuuriin, joka on oikeasti todella hieno. En ole esim. westeros.orgin keskusteluissa havainnut minkäänlaista kettuilua newbielle, siellä on jopa omat osioinsa kirjasarjassa eri vaiheisiin edenneille, uudelleen lukeville ja vain televisiosarjaa seuraaville. Mutta joo, se onkin ruotsalaisten fanien aikoinaan perustama saitti, ja Ruotsissa on tämä kulttuuri, jossa pyritään siihen, että kaikilla on kivaa oman vahingonilon maksimoinnin sijaan. 

Vierailija
40/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku opettaja kuulemma sai villiintyneen luokan  hiljaiseksi kirjoittamalla taululle niiden GoT-hahmojen nimiä, jotka tulevat kuolemaan. Ope oli lukenut kaikki kirjat ja telkkarissa pyöri vasta 2. tuotantokausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan