Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinni ;(( vinkkejä kehiin

Vierailija
14.04.2014 |

Mulla ollut aina vähän coperroosa iho ja nyt rupee näyttää ,että on papahtanut tuo inhottava ,ruma ruusufinni ;( poskia kuumottaa ,nenä punainen ja näyttää olevan näppylöitä ja ehkä hivenen turvoksissa.Pari viikkoo sitten oli juhlat ja juotuani pari olutta ja tilkan maistoin punaviiniä niin naama kirkuvan punainen ja kuumotus.Kahvista tulee sama juttu.Olen käyttänyt apteekin tuotteita tälle coperroosa iholle.Huomenna olen menossa lääkäriin pitkittyneen ummetukseen takia.Olen lukennut ,että suolistovaivat voi laukasta jotain iho ongelmia ? Lääkäri määrää varmaan sitä rasvaa ,mutta uskaltaako / kannattaako aloittaa heti antibiotti ? Tää on siis aivan p"#¤.Inhottaa esim kun ei tarvi treenata esim kun viitisen minuuttia niin olen punainen kun paloauto !! Kertokaa jos on kokemuksia ja vinkkejä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tota Karitevoi juttuu saa ? Te jotka vältätte tota vehnää niin onko se kaikki vehnätuotteet pois ? Tummat leivät ? Alotin muuten tossa joku aika sitten nuo vihreäteekapselit niin ei hitto ei kait se olis yks laukaseva tekijä tälle mun iholleni ?

t.Ap

tänään olis treenit mutta muutamassa minuutissa olen se paloauto niinkuin kerroin :) ei saakeli en mä nyt treenaamista viitsis jättää ,heitänkö vaan välillä vettä nassuun vai mitä teen

Vierailija
22/33 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteiiniton ruokavalio ja punoitus hävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun ruusufinni menee ahemmaksi, käytän antibiootteja pari viikkoa (2 kertaa päivässä) ja aamuin illoin rozex-voidetta.

Vierailija
24/33 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:18"]

aina kun ruusufinni menee ahemmaksi, käytän antibiootteja pari viikkoa (2 kertaa päivässä) ja aamuin illoin rozex-voidetta.

[/quote]

Sama! Ei mitään vaikutusta ruokavaliolla.

Vierailija
25/33 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosazol-voide! Antibiootit kuritti mahalaukun sekaisin, kerta toisensa jälkeen ja näpytkin palasi heti kuurin loputtua. Tuolla voiteella sain näpyt katoamaan viikossa. Jes!

Vierailija
26/33 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille :) Nyt käyty lääkärillä ja kaikki maailam verikokeet ym ja vatsan ultra.No nassuun tota Rosazol voidetta ja ihme maku alko heti suussa.Mulla on apteekin Vichy puhdistusrasvaa ja sillä putsasin naamaa niin rupes heti naama vähän punottaa vaikka sanoivat apteekissa ,että se on ihan o.k tälle mun iholle.Luontaistuote kaupassa poikkesin ja sielä ne suositelivat tota tyrnikapselii.Nyt kyllä olen puntaroinut mikä lie tämänkin sitten laukassut ,aurinko ? vai voisko olla tuo luontaistuotekaupan vihreätee kapselit ?

t. ap ja kiitoksia teille kun annatte vinkkejä

Vierailija
27/33 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi laukaisee punoituksen ja kuumoituksen minunkin naamalla. Kaikkee mönjää on kokeiltu mutta Avene sarjasta löysin suurimman avun! Kysy apteekista. 30 vuotta punoituksesta kärsinyt mies. 

Vierailija
28/33 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/33 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla epäiltiin pitkään ruusufinniä mutta vihdoin pääsin ihotautilääkärin vastaanotolle ja siellä selvisi että kyseessä onkin aikuisiällä puhjennut akne ja nyt sain lääkityksen siihen. Olin juuri ehtinyt ostaa uuden pakkauksen Tetralysal 150 mg, 100 kapselia, joka jää nyt käyttämättä koska sitä ei saa käyttää akne lääkkeen kanssa joten jos joku haluaa niin myyn mielelläni pakkauksen edullisemmin.

Voimassa olo pakkaukselle 01/2018

Hki

Vierailija
30/33 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoholi täysin tabu. Iho ei yhtään siedä alkoholia.

Vierailija
31/33 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun sähköposti josta voi tiedustella Tetralysal pakkausta, miia_@jippii.fi

Vierailija
32/33 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja aurinko ovat pahasta jos haluu hoitaa ruusufinniä pois.

Vierailija
33/33 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas aurinko hoitaa. Sauna, viini, mausteet eivät käy, pakkanen pahentaa. Käytän Ahavan suola/muta- ja seborreatuotteita ja ajoittain apteekin voidetta. Kerran olen syönyt antibioottikuurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi