Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Tässäkö se nyt taas oli
14.04.2014 |
Olen usein kysynyt naisilta nainnin jälkeen, että satko. Monesti vastaus on ollut, että hyvin se meni. Mitä toi nyt sitten ihan miesten kielelle käännettynä tarkoittaa? Pitääkö nainen omana tietonaan, jos ei ole tyytyväinen seksiin miehen kanssa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 11:05"]
Miten joku nainen viitsii feikata? Sehän on omaan nilkkaan ampumista. Eikö teitä haluttaisi kokea joskus hyvää seksiä ja saada siitä itsekin oikeasti nautintoa?
[/quote]
Periaatteessa samaa mieltä, mutta..
Olin joskus nuorena innokas seksin perään kuten nuoret naiset yleensä. Koska en tiennyt miten saisin, nautin vain itse panemisesta ja menin mukana. Kundit tuntuivat kuitenkin aina odottavan, että "saisin", joten oli pakko feikata. Olin nuori ja niin ne pojatkin. Eivät he osanneet yhtään sen kummemmin kuin minäkään, joten olisi ollut äärimmäisen noloa alkaa kertomaan "nokun mä en osaa laueta". Joten teeskentelin ja pojat oli tyytyväisiä.
Tätä jatkui jopa parissa avoliitossa, joista toinen johti avioliittoon ja lopulta eroon (ihan seksiin liittymättömistä syistä, miehelle kehittyi vakava riippuvuus). Avioliiton loppupuolella kokeilin kerran eri tavalla räplätä itseäni ja herranjestas, mähän tulin! Sain sen ison O:n ekaa kertaa! En kehdannut sitä sitten aviomiehelle kertoa, koska pelkäsin, että hermostuu siitä että olen teeskennellyt aiemmin. Pahinta siinä oli, että tää mies kysyi joka kerta "Saiksä?" tai "Oliks sulla kivaa.". En vaan uskaltanut kertoa.
Yritin sitten vaivihkaan yhden kerran viedä käden klitalle, kun hän pani, että olisin siinä saanut samalla, niin mies kykyi pahastuneella ja järkyttyneellä äänellä: "MItä sä teet?!". Lopetin sen sitten siihen heti ja opettelin runkkaamaan itseni loppuun vessassa seksin jälkeen mukamas alapääpesulla käydessäni.
Eron jälkeen päätin, että enää en teeskentele, kun nyt tiedän miten tää homma toimii ja kun tapasin nykyisen aviomieheni tein jo heti alussa selväksi, että minä en pysty laukeamaan pelkällä yhdynnällä, vaan tarvitsen ehdottomasti kättä klitalle, että onnistuu. Hänelle asia oli fine.
Nykyisin laukean joskus yhdynnässä klittaa hieroen, joskus taas jatkan hieromalla, kun mies on ensin lauennut. Hän myös onnistuu nuolemaan minulle orgasmin, mutta siihen menee kauan aikaa, koska kieli on niin pehmeä. Huom! ennen hänen tapaamistaan en edes pitänyt minulle tehtävästä suuseksistä, vaan se tuntui lähinnä epämukavalta. Ja kädellä G-pistettä stimuloiden hän saa minut squirttaamaankin ja laukeamaan siinä (tuntuu muuten erilaiselta kuin klitorisorgasmi, ainakin minulla).
Mutta sanotaan että mitään en muuttaisi. Nimittäin eivät ne nuoret miehet joiden kanssa aluksi seksiä harjoiteltiin kyllä olisi osanneet yhtään sen paremmin kuin aviomies nro 1. Kyse olis siitä, että olin niin nuori, etten tiennyt mikä minulle toimii.