Aika paljon infoa sen kaikille tulleen tekstarin linkin takana. Jaksavatkohan ihmiset lukea ne?
Kommentit (11)
Ne joita kiinnostaa, tietää jo, ja ne joita ei kiinnosta ei mikään saa välittämään.
Eivät. Täälläkin vain ulistu siitä, että noin monta tekstaria varmaan maksaa paljon.
Tuleekohan tämä viesti saman palveluntuottajan kautta kuin se keväinen kirjepostikin?
Mummollani ei ole kuin tavispuhelin, eikä omista konetta joten ainakin hänellä jäi lukematta
Eikö nyt ihan tarpeeksi jo joka tuutista ole kohkattu. Mitä uutta.
Usealla ei ole älypuhelinta tai nettiä. Sinne jää tiedot.
Mistä viestistä täällä vouhkataan? Ei minulle ole tullut kuin Postilta viesti että paketti noudettavissa :)
No tuskin kukaan niitä linkkejä lukee, en edes painanut niitä. Ja vielä vähemmän niitä lukee ne joilla ei ole älypuhelinta.
Luin. Kiinnosti myös mikä tilanne omien vanhempien paikkakunnalla ja millasia ohjeita siellä.
En lukenut tekstaria. Poistin vaan. Minähän olin jo ennen hallitusta ja THL:ää tästä huolissaan, joten turha jeesustella ja ottaa kunniaa MINUN vastuullisuudestani.
En lukenut, olen ihan ilman tekstariakin osannut tuon tiedon käydä katsomassa kulloisenkin tarpeen mukaan.