Tunnusta guilty pleasuresi!
Jaa anonyymisti guilty pleasuresi. Joku mistä salaa nautit, mutta et kerro siitä muille. Niitä voi olla yksi tai niitä voi olla useampia. :) Esimerkiksi jonkun artistin/yhtyeen musiikki, tv-ohjelma, lehti, salainen harrastus, ruoka tai juoma, celebrity crush, joku muu, mikä? Voit myös kertoa miksi pidät guilty pleasuresi salassa.
P.S. Haussa löytyi yksi aihetta käsittelevä ketju, mutta se oli harmikseni poistettu. Siksi tein uuden.
Kommentit (86)
Jos guilty pleasureksi lasketaan sellaiset asiat, joista tykkää, muttei kehtaa myöntää lähipiirille, niin minun guilty pleasurejani ovat mm. av-palsta, tiettyjen muotiblogien seuraaminen, Satuhäät, Viidakon tähtöset, BB, Euroviisut, jne. Toki monista noista juttelen kyllä sellaisille ystäville, joilla on samat heikkoudet. :D
Tyhmät tositeeveesarjat, Britney Spearsin musiikki, minfon lueskelu, liian myöhään valvominen, jossain määrin shoppailu
AV, Freddie Mercury, nakkien syöminen suoraan paketista jääkaapin ovella seisten.
- MTV:llä ennen pyörineet sarjat kuten Laguna Beach, The Hills, The City. Harmittaa edelleen, että sarjat loppuivat.
- The Cheaters taisi tulla Subilta, muistaako kukaan?
- Frederikillä on mielestäni hauskoja, tarttuvia biisejä.
- 90-luvun pop-musiikki on mielestäni oikeasti hyvää. Kuuntelen innolla vanhoja biisejä YouTubesta ja tunnen nostalgiaa.
- Katsoin vastikään netistä nuoruudessani seuraamieni tv-sarjojen koko kaudet uusintana yhteen pötköön, mm. My So Called Life, Dawson's Creek, Felicity. Niin hyviä!
- Pelaan joka päivä Candy Crushia ja muita mobiilipelejä.
- Ostan lukuisia pääsiäismunia itselleni joka pääsiäinen. Parasta niissä on ne yllätyslelut ja jännitysfiilis, ei niinkään se suklaa.
- Katson joka joulu tosi "aikuismaisia" ohjelmia, kuten Joulupukin kuumalinja, Lumiukko, Samu Sirkan joulutervehdys
Nännien ympärille kasvavien karvojen nyppiminen.
Miksi ei voida kirjoittaa suomea? Esimerkiksi guilty pleasure = salainen nautinto tai pahe, celebrity crush = julkkisihastus. Älkää kadottako suomen kieltä.
Olen aivan koukussa kaikenlaisiin treffipalstoihin, Tindereihin ja Hot or Noteihin. Jos ihan rehellisiä ollaan, en ole siellä pelkästään "vitsillä", eli pitämässä vaan vähän hauskaa... Salaa toivon, että vastaan tulisikin joku Se Oikea :)
Ja tosielämässä esitän vahvaa ja itsenäistä naista, joka ei mitään miestä tarvitse tai kaipaa, vaan pärjää oikein hyvin yksinkin. Eikä missään nimessä ole pinnallinen akka, joka selaa miesten kuvia painaen joko <3 tai X sen mukaan, miellyttääkö ulkonäkö vai ei.
Rakastan ylistysmusiikkia ja hoilaan aina Petri Kososen levyltä "ylistäkää taivas ja maa" -kappaletta kun olen yksin kotona. Olen ihan luterilainen, mutta hengellinen musiikki herkistää. Virsiä laulan myös enkä voi pidätellä itkua jos jokin oikein koskettaa.
Finnien puristelu on myös jollain tasolla tyydyttävää, ja osittain finnien syntymistä edesvaikuttaa suklaan ja rasvaisten maitotuotteiden syönti. Lempparini on kermaviili vadelmahillon kera.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:40"]
Miksi pehmistä ei saa syödä raskaana?
[/quote]
Ei se sokerin jatkuva syöminen ole oikein hyväksi.
Terv. se pehmishullu
[/quote]
Jaa. Luulin, että kyse oli jostain vaarallisemmasta kun kirjoitit "eikä sitä pitäisi todellakaan syödä".
AV-palstailu, Daily Mailin julkkisjuorut, suklaan syöminen päivittäin, salmiakki, finnien puristelu ja ihohuokosten tutkiminen...
Mitä poroporvarillisia kanoja ja pissiksiä koko ketju täynnä!
paukuttelu julkisilla paikoilla ja kiinnijäämisen pelko. Muiden keskusteluiden salakuuntelu ja vähäilmeinen naureskelu, kun salkkareiden ismomeemi hypähtää keskusteluiden välistä vähän toiseenkin.
Olen kuolemakseni ihastunut yhteen mieheen töissä. Tänään hän antoi minulle eräitä papereita ja nyt istun täällä kotona sohvalla ja nuuhkin niistä papereista miehen ihanaa tuoksua.
t. naimisissa, 3 lasta
Sinkkuelämää-sarjan seuraaminen alusta loppuun aina kun se tulee tv:stä uusintana. Aina toisinaan tulee vastaan jotain sellaista, mitä ei aiemmilla katselukerroilla huomannut. Ja vaikka jotkut jaksoista muistaa repliikkeineen melkein ulkoa, katson silti. Tietyt kohdat jaksaa aina vaan naurattaa ja toiset kohtaukset taas saa jopa kyyneleet silmiin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:26"]
Sinkkuelämää-sarjan seuraaminen alusta loppuun aina kun se tulee tv:stä uusintana. Aina toisinaan tulee vastaan jotain sellaista, mitä ei aiemmilla katselukerroilla huomannut. Ja vaikka jotkut jaksoista muistaa repliikkeineen melkein ulkoa, katson silti. Tietyt kohdat jaksaa aina vaan naurattaa ja toiset kohtaukset taas saa jopa kyyneleet silmiin.
[/quote]
tämä olis voinut olla sanasta sanaan minun kirjoittamani.
Minulla astetta rankempia juttuja:
masturbointi - koen siitä syyllisyyttä
ylensyönti, suklaata, sipsejä, keksiä, salmiakkia - näiden jälkeen tulee usein tarve oksentaa. Mutta bulimikko en sentään ole, kun nuo määrät eivät ole kuitenkaan hirveän isoja.
Hölmöjen blogien lukeminen ja kaameat vlogit sekä roskaohjemat kuten Viidakon tähtöset
Kerran pari vuoteen passitan miehen ja lapset jonnekin. Sitten kokkaan yksinäni jotain törkeän epäterveellistä mättöä, juon pullon viiniä, syön jälkkäriksi suklaakakkua kermavaahdolla tms. ja kuuntelen ysäriteknoa niin kovaa kuin kaiuttimista lähtee. Loppuillasta olen ehtinyt levittää lattian täyteen cd-levyjä ja päätynyt Dire Sraitsiin tai Himiin. Laulan totta kai mukana.
Tavallisina viikonloppuina luen ihan vain hömppäfantasiaa ja teinikirjoja. Jos on mukana vampyyrejä, niin aina parempi. Elämä helpottui siitä lähtien, kun ei ole enää tarvinnut ostaa tai lainata niitä julkisesti, vaan voin ladata suoraan tablettiin e-kirjana.
Nickelback ja Keeping up with the Kardashians. Ihan kamalaa, mutta niin ihanaa.