Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta guilty pleasuresi!

Vierailija
14.04.2014 |

Jaa anonyymisti guilty pleasuresi. Joku mistä salaa nautit, mutta et kerro siitä muille. Niitä voi olla yksi tai niitä voi olla useampia. :) Esimerkiksi jonkun artistin/yhtyeen musiikki, tv-ohjelma, lehti, salainen harrastus, ruoka tai juoma, celebrity crush, joku muu, mikä? Voit myös kertoa miksi pidät guilty pleasuresi salassa.

P.S. Haussa löytyi yksi aihetta käsittelevä ketju, mutta se oli harmikseni poistettu. Siksi tein uuden.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita äskeisessä viestissäni, että haen kuvattavia pääkaupunkiseudulta ja Lahdesta.

Vierailija
82/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjee... Guilty pleasure ja celebrity crush.....romance novel ja kindle....

Mun sofa on my guilty pleasure missä like to maata ja hold peittoa on my legs.

Suomea can no speak....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hierojalla, johon olen hieman ihastunut. Minusta ei ikinä uskoisi tätä, ja tämä on ehdottomasti salaista, koska olemme molemmat perheellisiä. Kukaan ei saa ikinä tietää.

Vierailija
84/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reylo.

Vierailija
85/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tämä palsta

-Mulla on ihan järkyttävä celebrity crush Norman Reedusiin, eli Walking Deadin Daryliin. Lisäksi olen kehittänyt pakkomielteen Darylin ja Bethin vihjattuun ihastumiseen Walking Dead-sarjassa. Niiden on PAKKO päätyä yhteen, tai mä revin hiukset päästäni.

-Edelliseen kohtaan viitaten luen netistä fanfictionia, joissa Daryl ja Beth seikkailevat romanttisissa tunnelmissa.

Todellakin ovat guilty pleasureja nämä, en varmaan ikinä kehtaisi kertoa näistä kellekään. Näinkin teinisti voi käyttäytyä 36-vuotias nainen *punastuu*

Ah, ihanaa että löytyy funfictionista tykkääviä. Itse luen ja kirjoitan, erityisesti slashia. Eikä sitä viitsi kailotella koko maailmalle. Johan siinä paljastaa omia seksifantasioitaan samalla.

N42

Vierailija
86/86 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni on 13 vuotta vanha kaakattava pehmoankka, jota lellimme ja jonka otamme mukaan reissuille; peittelemme sen nukkumaan ja joskus annamme sen "maistaa" ruoasta jotain, pussailemme sitä jne. Jos joku tämän tietäisi meistä, pitäisi meitä aivan kaheleina...

Aivan mahtavaa! Mulla on läjäpäin pehmoeläimiä joista muutama on välillä mukana reissussa ja myös ne saavat iltapusun ja peiton päälleen. Ja mies on mukana juonessa ihan täysillä. Ollaan yhdessä tärähtäneitä.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme